Mikä on juoruilun tavoite?

Anonyymi-ap

En käsitä juoruilua. Mikä sen tavoite on? mitä se hyödyttää yhtään ketään? Miksi kuluttaa sellaiseen roskaan omaa aikaansa?

8

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja minä en käsitä että miksi joku kirjoittaa suomi24-palstalle. Mikä sen tavoite on? Mitä se hyödyttää ketään? Miksi kuluttaa toisten kritisoimiseen aikaa suomi24-palstalla?

• Anonyymi00002

Voi hyödyttää sellaisia joilla on potentiaalia ymmärtää kateuden ja juoruilun vahingollisuus myös heille itsellleen. Silloin voi tulla mielenmuutos ja suunta muuttua. Jos nämä vääryydet normalisoidaan niin ettei kukaan missään edes nosta niitä asiota esille, ne muuttuvat vähitellen kuin osaksi arkea jota niiden ei tule olla. Juoruilu ja kateus on syntejä ja vääryyttä.

• Anonyymi00003

Jos ei oo muuta tekemistä . semmonen keskeinen paikka on olemassa. En puhu kuplakarkelosta vaan siitä toisesta kuplasta

• Anonyymi00004

Juoruilijat ovat kateellisia ja pahansuopia ihmisiä.
      Muistan aikoinaan kuinka monien naisten ainoa huvitus oli kertoa naapureiden ja kylänmiesten asioita, usein liioitellen.
      Kyllä toisaalta ymmärränkin, ei silloin ollut juuri mitään ajankulua kun nämä juoruakat eivät edes lukeneet kirjoja.
      Käytiin nuuskimassa onko naapurilla tehty siivous kunnolla. Se vasta oli riemun aihe jos joku kärähti luvattomasta seksisuhteesta.

• Anonyymi00005

En ole aiemmin koskaan joutunut minkäänlaisen juoruamisen kohteeksi mutta täällä kummussa tämäkin tuli koettua. Kyttäsi ja juoruili kaikkea tekemisiä eteenpäin ja omilla mausteilla höystettynä, mahdollisimman pahassa valossa tietty.

• Anonyymi00006

Oudointa oli että en tehnyt mitään provosoidakseni, enkä ollut kyseisen henkilön kanssa ollut tekemisissä juurikaan silloinkaan kun välit oli neutraalit. Jostain tuntemattomasta syystä jouduin silmätikuksi, oisko ollu tyypillä tylsää vaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oudointa oli että en tehnyt mitään provosoidakseni, enkä ollut kyseisen henkilön kanssa ollut tekemisissä juurikaan silloinkaan kun välit oli neutraalit. Jostain tuntemattomasta syystä jouduin silmätikuksi, oisko ollu tyypillä tylsää vaan.

pohjois-karjalassa tuntuu oletusarvon olevan että kaikien pitäs olla samanlaisia. vaan kun ihmisten tulisi olla erilaisia, yksilöitä. eivät siedä jos jollakin on esim empatiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe