Nainen olet lapsellinen ja hypokriittinen.

Anonyymi-ap

Syytät mua asioista, joihin syyllistyt itse, pakenet omia tunteitasi, ja käytät ihmisiä objekteina. Oot kuin naispuolinen versio musta, ilman mitään rajoja.

Parasta tässä on ,että kun pelaan sun peliä, saan sut itselleni. Oot egoistinen, ilkeä, tyhmä ja halveksut muita, vetelen oikeista langoista ja oot mun

Pelastan sut itseltäs, rakastan sua paljon, mutta en voi paljastaa aitoa luontoani, kun se ei viehätä sun egoas, vielä hetken jaksan leikkiä, kunnes pääsen turvasatamaani ja rakkauden valittuun maahan, sun luokse.

Meillä molemmilla on niin kauniit persoonat, mutta menee hetki, että saat nähä sen.

16

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Narsistin puhetta.

• Anonyymi00002

No on kyllä naisen kannattaa jättää ns vaikka kengät katuun ja juosta jolkottaa eteenpäin

• Anonyymi00003

Kuha jauhaa paskaa. Älä usko sitä. Suurimman osan se valehtelee. One man show. Ala la. Paroon

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuha jauhaa paskaa. Älä usko sitä. Suurimman osan se valehtelee. One man show. Ala la. Paroon

Pakko silti katsoa huonoa esitystä kun ei voi vaihtaa kanavaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuka lie mies tämäkin tällä kertaa vai onko kenties sama maalituksen/vainonkohteena feministin kynsissä/hampaissa. Sivusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuka lie mies tämäkin tällä kertaa vai onko kenties sama maalituksen/vainonkohteena feministin kynsissä/hampaissa. Sivusta

Onko sinulla nimetä yksittäistä henkilöä tai henkilöitä tämän mainitsemasi feministisen maalituksen tekijän kohteiksi? -TT

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No kerro nyt toki ketä tämä feministi maalittelee. Ehkä just sin kaltaisen vajaaälyisen laitapersun mielestä tämä psykedeelinen kertomus liittyy jollain tavalla feminismiin

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pakko silti katsoa huonoa esitystä kun ei voi vaihtaa kanavaa.

Kyllä on von Ässä komeen shöwn meille järkänny😆😁 kun vaikka saatais kuvina sen kotoa. Ja onhan meillä😆 komee musta hattu päässä ja kalju päälaki🤭

• Anonyymi00004

Jos nimittelet ja kiusaat niin luuletko että haluaa sinut?

• Anonyymi00005

Pointti on se että nainen on henkisesti miljoona kertaa vahvempi siksi se tätä veitikkaa hiukan korpeaa ja pitää niin sanotusti mokomaa tekstiä suoltaa.

• Anonyymi00008

Ihmisillä on tapana syyttää muita itse sössimistä asioistaan sen helpompaa itse itseään kun on vaikea ellei jopa mahdotonta rangaista

• Anonyymi00009

Kaikenlaisia pupuja täällä palstalla taas.

• Anonyymi00010

joo just näin

• Anonyymi00014

Petri, sinäkö se oot? Voi rakas höppänä muruseni ❤️

• Anonyymi00015

En tiedä, kenelle olisin ollut ilkeä tai ketä halveksuisin. Taidat höpistä ihan omiasi. Objekti saa olla ja pitää muita sellaisena. Vaikka yhtä aikaa. En vain ymmärrä enkä arvosta seksiä, jossa käytetään rahaa, suuntaan tai toiseen. Ihan sama kuinka päin. En itse halua mitään työtä edes tehdä vain rahan vuoksi. Olen kieltäynyt monesta työstä, koska en ole halunnut "h*orata", tehdä jotain vastoin periaatteitani. Kaikki ei ole rahassa mitattavissa/ostettavissa.
      Veera

• Anonyymi00017

Joo koska nainen jolle kirjoitat on varalla ja sinulla oikeasti aivan joku muu kiikarissa.
      Selittelet täällä lämpimiksesi.
      Todellisuudessa et kaipaa vaan pelkäät
      Naista jolle kirjoittelet
      Sori sun yritys kompuroi omaan nerokkuuteesi mies
      Naiselta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      468
      6646
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      3978
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2543
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2080
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      144
      1491
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      79
      1356
    7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1188
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1186
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1115
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48