Jeesuksen kärsimyksiin osallisuudesta.?Tietyllä tavalla ymmärrän, mutta en ymmärrä sitä kokonaan, mitä se merkitsee.
Mitä Paavali tarkoittaa puhuessaan Filippiläiskirjeessä
46
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei fillippiiniläis kirjoitukset kerro mitään Paavalin ihmeteoista!
Uskokaa nyt! - Anonyymi00002
Huomijo, halujaisin ossoo vastoo, mutta en osaa vastoo, mutta haluun silti vastoo jottain se miekiin kun ei oo mun suukaan tuohest tehtynä.Minäkään en sitä ossoo sanoo muuta kuin asijan vierest, asijaa raapaisomalla så häär :Kukaan ihmisiksinen ei voi tietää millaista kipuisuuksellisuutta Jeesus koki sitä läpikohjatessaan. Oun kuullunna että Jeesuksen koko olemus muuttui tunnistamattomaksi kun kaikki maajilman syntivelat sovitettiin hänessä, menneet, nykyiset (2000v sitten), tulevalliset eli kaikeksiset. Kaikki, kaikki, kaiket, kaikkilaiset.
Paljon enemmän kuin ymmärrämme ja kipua tunnemme Jeesus kivuksisoi. Hänen on täytynyt rakastaa paljon Jumalan luomuksia , ihmisijä, kun ne kivut kovat kesti ihimisteijen syntein iest antamanaan uhrina kuolemaan asti.
Selef Urge - Anonyymi00003
Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin kurittamaan miestä.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Ei sellaista kohtaloa pidä itselle toivoa. - Anonyymi00004
Samat kärsimykset opetuslapset ja apostolit kärsi mitä Jeesus. Juutalaiset syyttivät heitä sapatin rikkomisesta sekä pyhien lakien sekä sääntöjen rikkomisesta. Ja tästä syystä vainosivat heitä. Niin Kristuksen kärsimykset tulivat heidän osakseen, sama vaino, pilkka ja osalle kuolema. Stefanos olisi ensimmäinen Jeesuksen kärsimyksistä osallinen.
- Anonyymi00005
Liioittelua tuolaiset Paavalin vuodatukset. Mies oli murhamies, tottunut valehtelemana ja joka piilotteli ulkomailla monta vuotta. Ei edes tuntenut oikeita apostoleita, vain ihan pikaisesti näki joitakin heitä.
- Anonyymi00006
Kaikki helluntaina 3000 kastettua oli Juutalaisia miehiä, eikä heitä kukaan vainonnut.
- Anonyymi00007
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali kirkasti totuutta laittamalla sekaan omia valheitaan.
- Anonyymi00008
Fil.3:8-11 Niipä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki, ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minut havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
- Anonyymi00009
Paavali oli murhamies, eikä murhamiehet peri iankaikkista elämää.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi00010
" , jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista."
Miksi Paavali ei ole pelastusvarma vaikka Mauno taitaa olla. Joskus Mauno sanoi niin että ymmärsin sen niin että hän on pelastusvarma ja sitten myöhemmin sani sellaista että ymmärsin ettei olisikaan pelastusvarma.
Mauno elää, joten kysyn oletko Mauno pelastusvarma vai et? Kyllä tai ei että asia tulee selväksi.
Ja perustele jos osaat pelastusvarmuutesi tai pelastusepävarmuutesi. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paavali oli murhamies, eikä murhamiehet peri iankaikkista elämää.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa.
Kannattaa lukea Jeesuksen opetuksia ja Jeesuksen valitsemien oikeiden 12 apostolien opetuksia.
Ilmestyskirjassa Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00012
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Roistot eivät piittaa sen paremmin maallisista laeista kuin taivaallisistakaan laeista. - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Roistot eivät piittaa sen paremmin maallisista laeista kuin taivaallisistakaan laeista.Piispojen antama esimerkki, ei se tässä ajassa enää ..
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Piispojen antama esimerkki, ei se tässä ajassa enää ..
Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.
- Anonyymi00013
Ei tietenkään helluntaina heti alettu vainota niitä, jotka puhuivat kielillä, kun luultiin, että ovat kännissä. Ei se olisi ollut mikään syyt ryhtyä maistelemaan, vaikka kyllä selittivät, että ei nyt sentään, eivät nämä ole juoneet vielä tähän aikaan päivästä, mutta silti ei kellekään vielä ollut selvinnyt, että kyse on uskosta, että nyt ei enää vietetä sapattia ja sanotaan piupaut juutalaisille tavoille. Kun se selvisi, niin eipä enää naureskeltu heidän humalalleen, vaan haluttiin muuttaa heidän mielensä takaisin tai sitten tappaa heidät.
Niinhän kävi Paavalille, että ei se entinen kiihkofariseus ollutkaan enää juutalaisten mielestä hyvä tyyppi, kun alkoi puhua Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä. Mieluusti juutalaiset olisi laskeneet sellaiselta tyypiltä ilmat pihalle ja vihasivat tästä syystä Paavalia.
Kyll juutalaisten mielestä sai päivällä olla känissä ja sopertaa mitä tahansa, mutta jos heidän sääntönsä ja lakinsa jätetään huomiotta, niin hymy hyytyy.- Anonyymi00014
Paavali pelasi kaksilla korteilla. Korintossa hän tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
- Anonyymi00015
Paavali puhui sekä lakien puolesta että vastaan.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.
Vastaan kun oli kyse hänen tekemistään murhista.
Paavali oli palkkamurhaaja, jolla lupa tappaa sekä juutalaisia että pakanoita, jos he ovat uhka Roomanvallalle.
Miestä ei saatu vastuuseen edes Stefanoksen murhasta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00016
Ap. t. 16:3
Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän. - Anonyymi00019
Pitää kadottaa omat haaveet Jeesuksen takia Ja sen hän palkitsee myöhemmin kun tulee maksun aika. Joka haluaa pelastaa elämänsä kadottaa sen mutta joka kadottaa sen Jeesuksen takia pelastaa sen. Elä siis vain Jumalalle koko elämäsi. Se palkitaan myöhemmin kun tulee maksun aika.
- Anonyymi00020
On totta, että Jeesuksen seuraajat joutuivat samanlaisiin kärsimyksiin kuin mitä Jeesus. Ja niin Jeesus sanoi että oppilaille käy samalla tavalla kuin mitä opettajalle. Samalla tavalla Jeesukseen ja Jeesukseen sanoihin uskovat sekä Pyhän Hengen saaneet joutuivat juutalaisten vainottavaksi kuten Jeesus. Jeesuksen sanat kävivät toteen siinä että apostoleita vastustettiin, Paavali vangittiin, kidutettiin ja yritettiin tappaa kun seurasi Jeesusta.
Tänä päivän asia on paljon paremmin eikä fariseuksilla tai muilla harhaoppisilla ole enää käytettävissä yhtä järeitä keinoja, vaan he joutuvat käyttämään vain henkisiä ja hengelllsiä kenoja kun yrittävät nitistää niitä, jotka haluavat uskoa Jeesukseen ja ottavat vastaan Pyhän Hengen opetuksia eikä harhaoppisten keksimiä sepustuksia.
Niitä kuitenkin ymmärrämme mikä ihmisen mieli on ollut, miten uskoa on vastustettu ja miten ilmiö on sama tänä päivänä, vaikka keinot ovat erilaiset. - Anonyymi00021
Petterikään ei pelottele naapurilla. Petteri on ryhtynyt valmistautumaan. Petteri on lähes hyvä mieheksi.
- Anonyymi00022
Onko Petterillä generaattori kun Putinin murhaorjat tuhoaa Suomen sähköyhteydet. Suomessa on muutama paska ydinvoimala, joista tulee selvä yhdellä ballistisella ohjuksella per paskalaitos.
- Anonyymi00023
Jos Ananiaan ja Safiiran ryöstömurhia olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä oli ollut pääepäilty siihen tekoon.
- Anonyymi00024
Ei ne taidot mihinkään häviä vaikka ihminen alkaa Jeesustelemaan.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Nyrkkeily oli siihen aikaan tappolaji. Mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty.
- Anonyymi00026
2Piet.3:9 Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäs hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis. Biblia (1776)
- Anonyymi00027
Ei ihminen omilla parannuksen teoillaan voi itseään pelastaa, vaikka eläisi mallikelpoista elämää.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
- Anonyymi00028
Jeesuksen tuoma usko ei ollut ihmisten mukaista siinä mielessä, että se ei hakenut kunniaa ihmisiltä. Se ei ollut mikään Tooran teksteihin perustuva oppi, jonka mukaan katsottiin kaikki asiat ovatko ne raamatullisia, vaan se oli tie, jossa Hengessä ja totuudessa seurattiin Jeesusta. Josta Jumalan armostaan lahjoittaa Pyhän Hengen elämään tätä elämää jo Jumalan Hengen kosketuksen kanssa. Ei mitenkään voi päästä taivaaseen, jos ei jo tämän elämän aikana koe sitä, että Jumala on Henki ja voi vaikuttaa ihmisiin. Ei millään teologisella tietämyksellä ja väittelyillä pelastu. Asiaa ei vain ole niin esitetty Raamatussa, vaan on vain se tie, että Jumala pelastaa ne, joilla on pelastuksen sinetti, Pyhä Henki. Siten ei ihminen itse itseään pelasta, mutta tekee sen Jumalalle mahdolliseksi.
- Anonyymi00029
Kyllä pelastus on aina Jumalan teko, ei ihminen tosiaan voi millään teoillaan luoda itselleen pelastusta, ei millään sakramentilla tai teolla voi ajatella, että nyt olen pelastunut kun näin toimin ja nuo muut vatipäät ei pelastu kun eivät tajua toimia niin.
Ei sellainen ole pelastuksen kaava.
Jumala pelastaa, mutta ihminen tulee tehdä se mahdolliseksi Jumalalle, nöyrtymällä mieleltään ja hengeltään Jumalan käyttöön, hyljätä oma herjaava minänsä, itsetietoinen minänsä, joka on kaikki tietävinään paremmin kuin muut, joka ainoana puhuu totta, kun kaikki muut valehtelee ja annettava Jumalan armon vaikuttaa, niin että Pyhä Henki saattaa tulla asumaan ihmiseen. Niin Jumala voi pelastaa ihmisen armossaan, mutta ei tee sitä väen väkisin eikä johonkin rituaaliin perustuen.- Anonyymi00031
Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot näiden koko elämän ajan, joten hänen kaikkitietävässä katsannossa "vapaus valita" on vain ihmisen harha.
Myönnätkö sinä Herra Sebaotin olevan kaikkitietävän?
- Anonyymi00030
Paavali puhui usein käyttäen passiivia ja kolmatta persoonaa, mutta tarkoitti itseään.
2.Tess.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. Paavalille se tehtävä lankesi.- Anonyymi00033
"2.Tess.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."
Kaikkitietävänä Herra Sebaotin ei tietenkään tarvinnut tehdä mitään testejä tälle tai tuolle ihmiselle nähdäkseen siten ovatko he oikealla asialla, sillä Hän tiesi kaikkien joskus syntymään tulevien ihmisten ajatukset jo aikojen alussa, eikä hiussuortuvakaan taitu ihmisen päässä Hänen tietämättään.
Kiellätkö sinä Herra Sebaotin kaikkitietävyyden?
Kärsikää toisianne. 🐽❤️🐷❤️🐷🐽❤️
- Paavalin kirje filippiiniläisille 6:16 -- Anonyymi00032
Vaikee tietää, kun ei ole niitä filippiiniläisseurakunnan kirjeitä, on vain Paavalin kirjeet niille. Että mitähän pulmia niillä oli.
- Anonyymi00034
Jumala koettelee ihmistä monella eri tavalla.
5. Moos. 13:4
Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne. [5. Moos. 6:5]
Paavali käytti valhetta ja monet uskoo niihin. Eivät edes uskalla koetella Paavalin oppea.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- Anonyymi00035
Paavali sai luvan käyttää valhetta aikansa.
1. Kun. 22:22
Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'
- Anonyymi00036
Jumalan rakastaminen tarkoittaa?
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]- Anonyymi00037
Jumalan rakastaminen on ensimmäinen ja tärkein käsky.
5. Moos. 6:5
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
5. Moos. 11:1
"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jumalan rakastaminen on ensimmäinen ja tärkein käsky.
5. Moos. 6:5
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
5. Moos. 11:1
"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä." Rakasta Herraa sinun Jumalaasi yli kaiken, ja lähimmäistä niin kuin itseäsi. Ei ole suurempaa käskyä kuin tämä." (Jeesus)
"Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niin kuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus" (Jeesus)
- Anonyymi00038
“Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa.” (Gal. 2:19-20). Jumalan armon vastaanottaminen on "syntisen luonnon naulitsemista ristille."
Sen jälkeen alkaa Jumalan koulu, jossa "muututaan mielen uudistumisen kautta." Jumalan tie on egosta (=ihmisen kuva itsestään) ja omavoimaisuudesta luopumista, Se ei ole aina kivaa tai riemuvoittoa. Edistymistä koetellaan tilanteissa, joihin ihminen ei yleensä halua joutua. Näitä tilanteita on kutsuttu myös "itselleen kuolemisesksi".
Paavali oli vankilassa - ja lopulta myös tapettiin - uskonsa vuoksi. Osallisuus Kristuksen kärsimyksiin tarkoittaa myös sitä. - Anonyymi00040
Jumalaa rakastetaan herjaamalla apostoleita.
Outoa rakkautta ja lakien täyttämistä.- Anonyymi00041
Apostolit olivat vain ihmisiä ja arvostelivat myös toisiaan. Herjaajat paljastavat vain itsensä. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Apostolit olivat vain ihmisiä ja arvostelivat myös toisiaan. Herjaajat paljastavat vain itsensä. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Vähän lakihenkisyyttä pakkasi olemasn, mutta siitä päästiin kyllä Hengen uskoon.
- Anonyymi00043
Herra yksin antaa tulevaisuuden ja toivon.
- Anonyymi00044
"Mitä Paavali tarkoittaa puhuessaan Filippiläiskirjeessä
Jeesuksen kärsimyksiin osallisuudesta.?Tietyllä tavalla ymmärrän, mutta en ymmärrä sitä kokonaan, mitä se merkitsee."
Ei-helluntailainen kommentti:
Juutalaisessa traditiossa Jesaja 53 Herran kärsivä palvelija tulkitaan (juutalais)seurakunnaksi.- Anonyymi00045
Jeesus itse toteaa: minussa pitää käymän toteen tämän, mikä kirjoitettu on: 'Ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon'. Sillä se, mikä minusta on sanottu, on täyttynyt."
Jesajan 53 luvusta löytyy profetia, johin Jeesus viittaa: hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
Toisin sanooen Jesajan profetia puhuu eittämättä Jeesuksesta. - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jeesus itse toteaa: minussa pitää käymän toteen tämän, mikä kirjoitettu on: 'Ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon'. Sillä se, mikä minusta on sanottu, on täyttynyt."
Jesajan 53 luvusta löytyy profetia, johin Jeesus viittaa: hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
Toisin sanooen Jesajan profetia puhuu eittämättä Jeesuksesta.Ei-helluntailainen kommentti:
Ja UT selostaa seurakuntaa Kristuksen ruumiiksi, joten tuo Jesaja 53 voidaan tulkita kertovaksi seurakunnasta, ei vain juutalaisesta vaan pakanoistakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3647885Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1125573Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114643Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274440Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1694388Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523957Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603853Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773727Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava373647SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853471