Kuka mahtaa olla suupaltti neito mainoksissa?
Aivan ihana ilmestys.
OP-Pohjola mainokset
11
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihana? Mielestäni erikoinen. Jopa ärsyttävä, saako sanoa että hirveä? Mistä löydettykin, repii suutaan kummallisesti. Ei minun silmää kyllä miellytä, mutta sanontahan onkin, että kauneus katsojan silmässä.
Muutenkin, pankit syytää valtavasti rahaa mainostamiseen vaikka niillä on vakituinen asiakaskunta. Rahan voisi käyttää paremminkin.- Anonyymi00008
10 kertaa piesty ja potkittu akka jonka naama on saanut rutkasti osumia silmät mustana joka paikkaan sattuu enemmän kuin lääkäri määrää sellainen olisi sopiva siihen mainokseen,eli elämän rankalla kädellä kolhima kovia kokenut ja kertaalleen raiskattu naisimmeinen.
- Anonyymi00002
Mistä tuollainen räpä täti tullu, hirveä mainos. Ei jatkoon.
- Anonyymi00006
Onneksi on ilmestynyt uutta silmäkarkkia viime aikoina.
Sama ihana neito, sama tyyli. - Anonyymi00009
Lähiostarin kassi-alma.
- Anonyymi00003
Ällöttävä mainos, onneksi en ole tuon pankin asiakas.
- Anonyymi00007
Ei sun rahat riitäkkään tohon pankkiin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei sun rahat riitäkkään tohon pankkiin.
Miksi ei riittäisi, enhän minä sitä ole ostamassakaan. Kyllä pankki hamuaa kaikki kynnelle kykenevät ihmiset orjikseen. Me itse hoidamme kotikoneilla pankkiasiat ja pankki tuottaa hirmuiset miljoonavoitot joka vuosi, lakkauttaa koko ajan palvelujaan. Pomoille ökykorkeita kultaisia kädenpuristuksia, kun pankin omat tuotot nousee joka vuosi.
- Anonyymi00011UUSI
Ihana tyttö, oli sitten kuka oli.
- Anonyymi00012UUSI
Mainos siis toimii kun saa jopa Suolen raadissa huomiota.
- Anonyymi00014UUSI
Upea tytteli, mitä siitä väittelemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san31468Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu110855