Kuka mahtaa olla suupaltti neito mainoksissa?
Aivan ihana ilmestys.
OP-Pohjola mainokset
12
422
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ihana? Mielestäni erikoinen. Jopa ärsyttävä, saako sanoa että hirveä? Mistä löydettykin, repii suutaan kummallisesti. Ei minun silmää kyllä miellytä, mutta sanontahan onkin, että kauneus katsojan silmässä.
Muutenkin, pankit syytää valtavasti rahaa mainostamiseen vaikka niillä on vakituinen asiakaskunta. Rahan voisi käyttää paremminkin.- Anonyymi00008
10 kertaa piesty ja potkittu akka jonka naama on saanut rutkasti osumia silmät mustana joka paikkaan sattuu enemmän kuin lääkäri määrää sellainen olisi sopiva siihen mainokseen,eli elämän rankalla kädellä kolhima kovia kokenut ja kertaalleen raiskattu naisimmeinen.
- Anonyymi00002
Mistä tuollainen räpä täti tullu, hirveä mainos. Ei jatkoon.
- Anonyymi00006
Onneksi on ilmestynyt uutta silmäkarkkia viime aikoina.
Sama ihana neito, sama tyyli. - Anonyymi00009
Lähiostarin kassi-alma.
- Anonyymi00003
Ällöttävä mainos, onneksi en ole tuon pankin asiakas.
- Anonyymi00007
Ei sun rahat riitäkkään tohon pankkiin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei sun rahat riitäkkään tohon pankkiin.
Miksi ei riittäisi, enhän minä sitä ole ostamassakaan. Kyllä pankki hamuaa kaikki kynnelle kykenevät ihmiset orjikseen. Me itse hoidamme kotikoneilla pankkiasiat ja pankki tuottaa hirmuiset miljoonavoitot joka vuosi, lakkauttaa koko ajan palvelujaan. Pomoille ökykorkeita kultaisia kädenpuristuksia, kun pankin omat tuotot nousee joka vuosi.
- Anonyymi00011
Ihana tyttö, oli sitten kuka oli.
- Anonyymi00012
Mainos siis toimii kun saa jopa Suolen raadissa huomiota.
- Anonyymi00014
Upea tytteli, mitä siitä väittelemään.
- Anonyymi00015
ADHD ilmiselvästi,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417