Suomi saatiin maailmalla uutisiin kun yllättäen kerrottiin että maassa on sata tuhatta tai satojatuhansia nälkää näkeviä ihmisiä.
Mallimaana tunnetussa pohjoismaassa oli nälänhätä!
Ainakin siirtolaissuomalaiset ja sellsiten jälkeläiset kiinnittivät huomiota.
Se taisi olla Holkerin silakkahallituksen mustaamiseksi tehty uutisankka.
Muistatteko?
Nyt on hiukan samanlainen "koko Aasian" suututtanut rasismiuutinen.
Puoli maailmaa kauhistuu ja suuttuu Suomen rasismista.
Pikkupoliitikkojen temput ja puoluepolitiikan loanheitto ei kaihda oman pesän likaamista.
Nälänhätä Suomessa, kuka muistaa
5
129
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
"Pikkupoliitikkojen temput ja puoluepolitiikan loanheitto ei kaihda oman pesän likaamista"
Elämä oli helpompaa ennen persuja.- Anonyymi00002
Ylipaino on Suomessa ongelma… ei nälänhätä! Ruokaa jaetaan myös ilmaiseksi!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ylipaino on Suomessa ongelma… ei nälänhätä! Ruokaa jaetaan myös ilmaiseksi!
Ei silloinkaan ollut oikeaa nälänhätää vaan vain poliittinen valheuutinen, joka onnistuttiin levittämään maailmalle välittämättä suomikuvasta.
Päinvastoin, minkä pahemmalta asia näytti, sen paremmin onnistunut oli omaan pesään paskantaminen.
- Anonyymi00004
” Päinvastoin, minkä pahemmalta asia näytti, sen paremmin onnistunut oli omaan pesään paskantaminen.”
Ja siihen työhön venäläinen trolli antaumuksella keskittyy Suomessa asuessaan! Tosin hän tuskin kokee Suomea omakseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479