Takawuosina järjestettiin näitä Wiiniä ja wirsiä tapahtumia kirkoissamme tavisten houkuttelemiseksi kirkonpenkkejämme kuluttamaan. 🍷📖🎼🎵🎶
Kuitenkin kirkkomme kuihtuu ja pieneneepi kuin pyy maalimanlopun eillä.🐦⬛🌍🌎🌏🔥 Ja Kirkkomme hajoaapi kuin Hujasen kakka.💩Näin ei saa olla veljeni/sisareni! 👱♂️👱♀️Dotisesdi tarvimme aivan uuten keinon Kirkkomme uutistamiseksi igäänkuin Matti Luhter! ⛪️🇩🇪
Asiaan. 📖Nyt alotetaan Viiniä ja vitsiä tappaukset Kirkoissamme!🍷🤡 Vain Jeesusvitsit sallitut ovat.🧔♀️ Vaikkapa näin Juolun🎄 kunniagsi:
Mitä JEESUS sanoi saadessaan joululahjaksi sukset?🤔
- JEE! SUKSET!!!⛷️
Ammen plottis.😇
Kirkkomme uudistus!
11
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan sekopää settiä eikä vitsiä nimeksikään.
- Anonyymi00002
Niin, pitikö nyt nauraa vai?😩
- Anonyymi00003
Kirkon ongelma on kristinuskon juutalaisperustassa Jeesuksen uhrauksella teurastettuna uhrilampaana, muka tulivuoren jumalalle uhrilahjana, ettei uskovaisten tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
On selvää, että kirkon pelastus on Jeesuksen uusi tuleminen, Jeesuksen opetuksin hyvällä taivasten valtakunnan isä Jumalalla, totuudella ja oikeudenmukaisuudella, ja nimenomaan sillä, että ihminen kantaa vastuun omista teoistaan!
Ihana kuulla, että tämä muutos saa kannatusta!- Anonyymi00004
Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.
Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?
Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.
Hyvää tästä vielä tulee (peukun kuva).
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?
"Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit"
Nimittäin tämä liittyy Jeesuksen näihin sanoihin - kuka ymmärsi?!
Matteuksen evankeliumi:
"10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522