Kirkkomme uudistus!

Takawuosina järjestettiin näitä Wiiniä ja wirsiä tapahtumia kirkoissamme tavisten houkuttelemiseksi kirkonpenkkejämme kuluttamaan. 🍷📖🎼🎵🎶
Kuitenkin kirkkomme kuihtuu ja pieneneepi kuin pyy maalimanlopun eillä.🐦‍⬛🌍🌎🌏🔥 Ja Kirkkomme hajoaapi kuin Hujasen kakka.💩Näin ei saa olla veljeni/sisareni! 👱‍♂️👱‍♀️Dotisesdi tarvimme aivan uuten keinon Kirkkomme uutistamiseksi igäänkuin Matti Luhter! ⛪️🇩🇪
Asiaan. 📖Nyt alotetaan Viiniä ja vitsiä tappaukset Kirkoissamme!🍷🤡 Vain Jeesusvitsit sallitut ovat.🧔‍♀️ Vaikkapa näin Juolun🎄 kunniagsi:
Mitä JEESUS sanoi saadessaan joululahjaksi sukset?🤔
- JEE! SUKSET!!!⛷️
Ammen plottis.😇

11

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ihan sekopää settiä eikä vitsiä nimeksikään.

      • Oho. Äänestin vahingossa itseäni. Vitsi vitsi. 😇👍


    • Anonyymi00002

      Niin, pitikö nyt nauraa vai?😩

      • Eiku itkeä tietennii.😭😭😭


    • Anonyymi00003

      Kirkon ongelma on kristinuskon juutalaisperustassa Jeesuksen uhrauksella teurastettuna uhrilampaana, muka tulivuoren jumalalle uhrilahjana, ettei uskovaisten tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.

      On selvää, että kirkon pelastus on Jeesuksen uusi tuleminen, Jeesuksen opetuksin hyvällä taivasten valtakunnan isä Jumalalla, totuudella ja oikeudenmukaisuudella, ja nimenomaan sillä, että ihminen kantaa vastuun omista teoistaan!

      Ihana kuulla, että tämä muutos saa kannatusta!

      • Anonyymi00004

        Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.

        Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?

        Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.

        Hyvää tästä vielä tulee (peukun kuva).


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?

        "Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit"

        Nimittäin tämä liittyy Jeesuksen näihin sanoihin - kuka ymmärsi?!

        Matteuksen evankeliumi:

        "10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe