Kirkkomme uudistus!

Takawuosina järjestettiin näitä Wiiniä ja wirsiä tapahtumia kirkoissamme tavisten houkuttelemiseksi kirkonpenkkejämme kuluttamaan. 🍷📖🎼🎵🎶
Kuitenkin kirkkomme kuihtuu ja pieneneepi kuin pyy maalimanlopun eillä.🐦‍⬛🌍🌎🌏🔥 Ja Kirkkomme hajoaapi kuin Hujasen kakka.💩Näin ei saa olla veljeni/sisareni! 👱‍♂️👱‍♀️Dotisesdi tarvimme aivan uuten keinon Kirkkomme uutistamiseksi igäänkuin Matti Luhter! ⛪️🇩🇪
Asiaan. 📖Nyt alotetaan Viiniä ja vitsiä tappaukset Kirkoissamme!🍷🤡 Vain Jeesusvitsit sallitut ovat.🧔‍♀️ Vaikkapa näin Juolun🎄 kunniagsi:
Mitä JEESUS sanoi saadessaan joululahjaksi sukset?🤔
- JEE! SUKSET!!!⛷️
Ammen plottis.😇

11

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan sekopää settiä eikä vitsiä nimeksikään.

• Oho. Äänestin vahingossa itseäni. Vitsi vitsi. 😇👍

• Anonyymi00002

Niin, pitikö nyt nauraa vai?😩

• Eiku itkeä tietennii.😭😭😭

• Anonyymi00003

Kirkon ongelma on kristinuskon juutalaisperustassa Jeesuksen uhrauksella teurastettuna uhrilampaana, muka tulivuoren jumalalle uhrilahjana, ettei uskovaisten tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.

On selvää, että kirkon pelastus on Jeesuksen uusi tuleminen, Jeesuksen opetuksin hyvällä taivasten valtakunnan isä Jumalalla, totuudella ja oikeudenmukaisuudella, ja nimenomaan sillä, että ihminen kantaa vastuun omista teoistaan!

Ihana kuulla, että tämä muutos saa kannatusta!

• Anonyymi00004

Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja kun muutos saadaan aikaiseksi, ne jouluvirretkin soivat kauniimmin - enää Jeesus vauva ei synnykään muutaman kuukauden kuluttua uhrina teurastettavaksi ihmisten pahojen tekojen vuoksi, vaan ohjaamaan opettajana ja tien näyttäjänä, oikeudenmukaisuudella "elämän paratiisiin", jossa ei enää ole itkua olevan ilmestyskirjan sanoin.

Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit (1.Moos.3:22 eteenpäin), etteivät ryöstäjät pääsee ryöstämään paratiisia - vakuutan tuntevani oikeat sanat tuon paikan ohittamiseen (löytyy Ilmestyskirja 2:17)?

Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja sen verran tietämättömille tietoa tuosta mystisestä jakeesta, että muinainen 'valkoinen kivi', on sana 'akta', joka vielä tänä päivänäkin tarkoittaa, asiakirjaa, valtakirjaa.

Hyvää tästä vielä tulee (peukun kuva).

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

"Ja lisäystä - Demokrates, suotko minun olevan tuo tien näyttäjä, niin pääsemme perille, nimittäin tietä on laitettu vartioimaan leimuava miekka ja kerubit"

Nimittäin tämä liittyy Jeesuksen näihin sanoihin - kuka ymmärsi?!

Matteuksen evankeliumi:

"10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3435
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2569
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      115
      2530
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2184
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1693
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1594
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1536
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1267
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1146
    Aihe