No niin viimeinkin voidaan lopettaa pahkulointi asian tiimoilta, nyt on lupa ja pysyy.
Valitukset on käsitelty ja aiheettomiksi todettu.
Toukokuussa jo alkaa SM tason kisailu.
Kiihdytysrata sai ympäristöluvan
18
578
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuinkahan nyt käy luovuuden Kauhavalla
- Anonyymi00002
Ainakin vuoristorata asian tiimoilta loppuu.
- Anonyymi00003
Järki voitti,hyvä että tuollekin harrastukselle piisaa paikkoja.
- Anonyymi00004
Toivottavasti vielä joskus nähdään Night race, se oli hienoa nähtävää.
- Anonyymi00005
Ja Top Fuelit Kauhavalle, ou jee.
- Anonyymi00006
Kumpa ny vaan ymmärtääsvät että lupaehtoja täytyy noudattaa 100%. Vähempi ei riitä, ei edes 25%. Äläkää ryssikö tätäkin...taas
- Anonyymi00007
Onko kukaan ajatellut miten typerää tuo kisailu on?
- Anonyymi00008
Ei, koita nyt itse vaan elää niin ettet tee mitään typeryyksiä.
- Anonyymi00010
Mikäpä tässä maailmassa ei olisi tyhmää, mutta elämästä pitää osata nauttia.
- Anonyymi00009
Kyllä mä niin mielenipahoitan
- Anonyymi00011
Älä nyt, tuu katsomaan kisoja ja nauttimaan rennosta tunnelmasta. Drag racing on ehdottomasti parasta paikanpäällä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä nyt, tuu katsomaan kisoja ja nauttimaan rennosta tunnelmasta. Drag racing on ehdottomasti parasta paikanpäällä.
Kyllä aika on ajanut Kauhavasta ohi
Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla.Taas sellainen kommentti ettei asiasta ole mitään ymmärrystä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taas sellainen kommentti ettei asiasta ole mitään ymmärrystä.
Mika mika mika
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla.Marjamäki on pelkkä paskakasa joka ei saa mitään hyvää aikaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla.Eihän se Marjamäki siihen liity mitenkään, FHRA sitä rataa hoitaa.
Moottoriurheilussa on aina riskinsä. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Marjamäki on pelkkä paskakasa joka ei saa mitään hyvää aikaan.
Koita nyt vaan etsiä jotain muuta valittamisen aihetta,tämä asia on jo käsitelty.Valita vaikka naapurin ruohonleikkuusta.
- Anonyymi00019
Kaiken maailman tyhjänvalittajat sai sen aikaan että rataan ei ole panostettu lähellekään sitä mikä alkujaan oli suunniteltu, tuosta olisi tullut hieno ja varmasti myös turvallisuutta parantavia ja meluhaittoja vähentäviä elementtejä olisi tehty, mikäli olisi saatu kehittää toimintaa kuten suunniteltu. Valitukset sai aikaan sen että investointeja ei kannata tehdä kun jatkuvuus epäselvää ja on kituutettu nykyisellä. No nyt ainakin lupa kunnossa, mutta varmasti nyt haastavampaa jatkaa kehittämistä. Nyt vaan tulevana kesänä kaikki paikanpäälle katsomaan ja tukemaan toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443