Kiihdytysrata sai ympäristöluvan

Anonyymi-ap

No niin viimeinkin voidaan lopettaa pahkulointi asian tiimoilta, nyt on lupa ja pysyy.
Valitukset on käsitelty ja aiheettomiksi todettu.
Toukokuussa jo alkaa SM tason kisailu.

18

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuinkahan nyt käy luovuuden Kauhavalla

• Anonyymi00002

Ainakin vuoristorata asian tiimoilta loppuu.

• Anonyymi00003

Järki voitti,hyvä että tuollekin harrastukselle piisaa paikkoja.

• Anonyymi00004

Toivottavasti vielä joskus nähdään Night race, se oli hienoa nähtävää.

• Anonyymi00005

Ja Top Fuelit Kauhavalle, ou jee.

• Anonyymi00006

Kumpa ny vaan ymmärtääsvät että lupaehtoja täytyy noudattaa 100%. Vähempi ei riitä, ei edes 25%. Äläkää ryssikö tätäkin...taas

• Anonyymi00007

Onko kukaan ajatellut miten typerää tuo kisailu on?

• Anonyymi00008

Ei, koita nyt itse vaan elää niin ettet tee mitään typeryyksiä.

• Anonyymi00010

Mikäpä tässä maailmassa ei olisi tyhmää, mutta elämästä pitää osata nauttia.

• Anonyymi00009

Kyllä mä niin mielenipahoitan

• Anonyymi00011

Älä nyt, tuu katsomaan kisoja ja nauttimaan rennosta tunnelmasta. Drag racing on ehdottomasti parasta paikanpäällä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä nyt, tuu katsomaan kisoja ja nauttimaan rennosta tunnelmasta. Drag racing on ehdottomasti parasta paikanpäällä.

Kyllä aika on ajanut Kauhavasta ohi
        Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kun kilpailija.kuoli radalla sanottiin ääneen kuinka halpa ja turvaton se on. Ottakaa pää pois p eeestä viimmeeen.... Marjamäki on laiskamato jonka ei pitäis johtajana olla.

Taas sellainen kommentti ettei asiasta ole mitään ymmärrystä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Taas sellainen kommentti ettei asiasta ole mitään ymmärrystä.

Mika mika mika

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Marjamäki on pelkkä paskakasa joka ei saa mitään hyvää aikaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eihän se Marjamäki siihen liity mitenkään, FHRA sitä rataa hoitaa.
        Moottoriurheilussa on aina riskinsä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Marjamäki on pelkkä paskakasa joka ei saa mitään hyvää aikaan.

Koita nyt vaan etsiä jotain muuta valittamisen aihetta,tämä asia on jo käsitelty.Valita vaikka naapurin ruohonleikkuusta.

• Anonyymi00019

Kaiken maailman tyhjänvalittajat sai sen aikaan että rataan ei ole panostettu lähellekään sitä mikä alkujaan oli suunniteltu, tuosta olisi tullut hieno ja varmasti myös turvallisuutta parantavia ja meluhaittoja vähentäviä elementtejä olisi tehty, mikäli olisi saatu kehittää toimintaa kuten suunniteltu. Valitukset sai aikaan sen että investointeja ei kannata tehdä kun jatkuvuus epäselvää ja on kituutettu nykyisellä. No nyt ainakin lupa kunnossa, mutta varmasti nyt haastavampaa jatkaa kehittämistä. Nyt vaan tulevana kesänä kaikki paikanpäälle katsomaan ja tukemaan toimintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe