Mitä muutakaan persuilta voi odottaa?
Silmien venyttäjille vain vakava huomautus
25
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole ainakaan nuhteeton. Sitähän se tarkoittaa. Kansanedustajan pitäisi olla nuhteeton.
- Anonyymi00009
Ai kuten Kaikkonen?
- Anonyymi00002
Montako vakaavaa saa olla tilillä?
- Anonyymi00003
Tänään revitetään kolmatta silmää.
- Anonyymi00006
Kyllä Persujen poikajaos laittaa liukkaria varteen ja yönsilmää venytetään huolella.
- Anonyymi00012
Kun kolmatta silmää eestakaisin, höylään kerran, saan varteen....
- Anonyymi00014
Persut ymmärtävät silmäniloa.
- Anonyymi00004
Ja taas Persujen toimistoilla nauretaan Kokoomukselle ja muille hallituspuolueille.
- Anonyymi00007
Teen sen mielelläni. Haluatko että puhun samalla kiinaa ja mesoan pissishallituksesta?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teen sen mielelläni. Haluatko että puhun samalla kiinaa ja mesoan pissishallituksesta?
Haluan! Mä sanon sua Sannaksi, kutsu sä mua Möykkääjä Mauriksi. Pumppaan sua kuin 95 huoltoaseman ruiskusta. Huh huh! Äänestä pihalle pensanhinnan korottajat!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haluan! Mä sanon sua Sannaksi, kutsu sä mua Möykkääjä Mauriksi. Pumppaan sua kuin 95 huoltoaseman ruiskusta. Huh huh! Äänestä pihalle pensanhinnan korottajat!
Mites Mauri on osannut olla hiljaa vinoilusta?
- Anonyymi00011
Ei voi olla totta! Pelkkä huomautus!
Naurettavaa! Suomen maine tuhottu ja tyypit selviävät huomautuksella!
Vaadin, että me tollot erotetaan! - Anonyymi00013
Vihreissä on pahimmat rasistit esim. Suomen ykkös rasisti pirkkapekka joka haukkui ja ilkkui kaikki ! ja teki Miljooonia rahaa sillä.
Ville niinistö on keskitttynyt vain ja ainostaan yhteen asiaa Venäjän vihaan ja rasismiin samoin teki edeltäjä Hautala . - Anonyymi00015
Se on vain hattusulka persuille. Täällä oli joskus lista sulkahattupersuista.
- Anonyymi00016
Persujen tietotoimiston mukaan Eerola ja Garedew tarkoittivat vääntelyllään sitä, että mällit pitäisi lasauttaa silmille. Otettiinko tämä huomioon lieventävänä asianhaarana?
- Anonyymi00024
Spermaturpa ei siksi pidäkään silmien venytystä rasismina.
- Anonyymi00017
Kokouksessa venytelty silmiä urakalla. Kuinkas muutenkaan.
- Anonyymi00018
ei se ollut loukkaava ja miten edes itä-aasialaisia loukkaat ?
- Anonyymi00019
virolaiset sanoo suomalaisia poroiksi 🤣ei se mua haittaa
- Anonyymi00020
Mitä muutakaan voi, kun mitään lakia ei ole rikottu.
- Anonyymi00021
Saako mitään muuta enää venytellä? Edes salilla?
- Anonyymi00026
Persut voi venytellä keskenään sitä ruskeaa silmää ihan huolella ja hartaasti, kunhan se ei tapahdu julkisella paikalla. Jos taas vanhat merkit pitävät paikkansa, niin mopo karkaa käsistä alta aikayksikön.
- Anonyymi00022
Kokoomus meni taas rähmälleen.
- Anonyymi00023
Jotta tällaisiin huomautuksiin saataisi edes vähän myös ennaltaehkäisevää vaikutusta, näihin virkamiehien ja poliitikkojen huomautuksiin pitäisi liittyä aina henkilökohtainen huomautussanktiomaksu valtiolle, vaikkapa huomautus 1xkk-palkka, vakava huomautus 3xkk-palkka. Näin esim UPIn johdolle huomautus = 1xkk-palkka valtiolle ja ps-edustajille
vakava huomautus = 3xkk-palkka valtiolle. Pelkkä huomautus-sana kun ei merkitse mitään. - Anonyymi00027
Kyllä on ihme touhua. Kuka ei osa olla ihmisiksi niin miksi nauttii eduskunnan luottamusta?. On kyse aika ihmistä ja eduskunnassa?. Tuon jälkeen eduskunnan luotettavuus on nolla kun siellä saa tehdä mitä haluaa. Järjetöntä !!!. Erottaa heidät olisi pitänyt. Teot tehty ja anteeksi pyyntö esitetty.Eikös oikea teko olisi ollut EROTTAMINEN. Epäluotettava hallitus meillä on , pelle hallitus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799