Tässä ketjussa voi pyytää anteeksi mitä tahansa
Anteeksipyyntöketju
69
281
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Anteeksi että olen olemassa.
- Anonyymi00007UUSI
Pyydämme anteeksi maailmalta että meillä Suomessa on paljon rasisti persuja
- Anonyymi00014UUSI
Hyvä aloitus!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mut miks vassut yleisesti kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mut miks vassut yleisesti kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta
Se aate oikeasti on rasistinen
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Anteeksi, ettei silmäni ole vinossa.
- Anonyymi00030UUSI
Vaadin anteeksipyyntöä eduskunnalta. Muutama idiootti vääntelee naamaansa ja sen seurauksena 200 idioottia jauhaa asiasta tuntikausia!
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pyydän Anteeksi, että sinä syyllistät muita rasisteiksi.
Onkohan rasistiksi syyllistäminen rasismia? - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Anteeksi, ettei silmäni ole vinossa.
Anteeksi että pyyhin kasvoni kuivaksi pyyhkeeseen, ja silmäkulmat nousee silloin ylöspäin.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvä aloitus!
Anteeksi että ostin Teslan ja nyt lapseni näkevät nälkää.
- Anonyymi00002UUSI
Pyydän SDP:tä antamaan persuille anteeksi.
- Anonyymi00050UUSI
Pyydän ettei persut antaisi anteeksi, koska siitä voi tulla kierre.
- Anonyymi00003UUSI
Anteeksi että me perussuomalaiset olemme niin tyhmiä.
- Anonyymi00005UUSI
ei hyväksytä tätä feikkiä, et ole uskottava
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuopa on kuitenkin totta....
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyväksytään sillä tuohan on niin totta!
- Anonyymi00051UUSI
Pyydän Jumalaa armahtamaan valheesi, ja antamaan sinulle anteeksi tekosi🙏🏻
- Anonyymi00004UUSI
Anteeksi että me suomalaiset olemme rasisteja
- Anonyymi00015UUSI
Niin. Mehän kannatetaan erittäin rasistista intersektionaalisuutta
- Anonyymi00052UUSI
Anteeksi, mutta et voi Yleistää!
Minä, ja Äänestämäni Persut Emme ole rasisteja
Vaikka sitä vasenlaita meille tyrkyttää.
- Anonyymi00006UUSI
Jumala antaa anteeksi, minä en.
- Anonyymi00010UUSI
Viittaatko Halmeen kirjaan: Jumala armahtaa, minä en?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Viittaatko Halmeen kirjaan: Jumala armahtaa, minä en?
Se on kyllä totta tuo. Ihminen on maailman armottomin olento. Mitä vasemmistolaisempi maa, sitä vähemmän armeliaisuutta. Tämä nähtiin eduskunnassa tänään.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on kyllä totta tuo. Ihminen on maailman armottomin olento. Mitä vasemmistolaisempi maa, sitä vähemmän armeliaisuutta. Tämä nähtiin eduskunnassa tänään.
Syyllistäjiä ovat, kammottavia!
- Anonyymi00009UUSI
anna anteeksi
pese puhtaaksi
luo uudeksi
uudestaan - Anonyymi00011UUSI
Pyydän persujen puolesta anteeksi sitä että ovat olemassa.
- Anonyymi00032UUSI
Ja se ketjuni. niistä alle:
viestiini 2025-12-18 18:40:02
Sellaiset tahot kuin demarit ja tuppurainen
antti natsi lindtman sekä kissantappaja näkkäläkrvi vainen. - Anonyymi00054UUSI
Anteeksi, mutta nyt käyttäydyt typerästi.
- Anonyymi00012UUSI
Syvästi anteeksi että Suomessa on niin surkea lehdistö ja punaoppositio.
- Anonyymi00019UUSI
Anteeksi luulin sinua vanteeksi.
- Anonyymi00021UUSI
Minä myös pyydän anteeksi olemassa oloani ja kaikenlisäksi olen äänestänyt perussuomalaisia ja äänestän jatkossakin. Olemassaoloani puolustelen sillä, että minua vielä tarvitaan täällä. Hoidan muistisairasta läheistäni. Pyydän anteeksi kaikilta.
- Anonyymi00037UUSI
Meitä persuja vihataan mutta meitä myös tarvitaan. Sillä mikään muu puolue ei tule tekemään mitään rajattomalle maahanmuutolle kuin Persut.
Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Tämä ei voi olla satamatta persujen laariin. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Meitä persuja vihataan mutta meitä myös tarvitaan. Sillä mikään muu puolue ei tule tekemään mitään rajattomalle maahanmuutolle kuin Persut.
Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Tämä ei voi olla satamatta persujen laariin.Persujen aikaansaannosta lienee yhä vain kiristyvät ehdot maahanmuuttoon. Ne kiristyy vielä vuoden päivät. Mutta sitten tulee muutos kun vihervassut pääsee puikkoihin.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Persujen aikaansaannosta lienee yhä vain kiristyvät ehdot maahanmuuttoon. Ne kiristyy vielä vuoden päivät. Mutta sitten tulee muutos kun vihervassut pääsee puikkoihin.
Tänne lasketaan kaikki halukkaat maahan ikuisia kissanpäiviä viettämään veronmaksajien rahoilla. Veronmaksaja poloista ei etenkään vassut muista. He eivät tunne minkäänlaista empatiaa heidän unelmansa rahoittajia kohtaan jotka nääntyvät taakkansa alla.
- Anonyymi00022UUSI
Anteeksi että pieraisin bussissa ja katselin närkästyneenä muita matkustajia
- Anonyymi00031UUSI
Demokrates kirjoitti:
PRRÖÖÖTTT!!!🍑💩😹👍
Joo niin kuului Käskivät laittaa ilmastoinnin päälle, Pieraisin uudestaan mikofonin kautta ja käskin olla hiljaa, ajan bussiani nyt!
- Anonyymi00023UUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19202161/sossujen-puoluepomo-on-kissanmurhaaja-ja-valehtelija-eli-demari!
Anteeksi demarien puolesta, SaMarin - Anonyymi00025UUSI
Pyydän anteeksi oppositiolta kun en jaksa kuunnella heidän rääkymistä. Anteeksi
- Anonyymi00026UUSI
Anteeksi, että me venäläiset olemme tyhmiä ja yksinkertaisia vasta maakuopasta ylösnousseita maaorjia.
- Anonyymi00028UUSI
Taidat olla Oulusta ja suomaalainen.
- Anonyymi00029UUSI
Sori et oon olemassa
- Anonyymi00034UUSI
Pyydän anteeksi : pääsi pieru kerran kun eräs vihervasukki oli juuri istumassa kadulla elokapinoitsijoiden mielenosoituksessa, vaikka haisihan siellä jo muutenkin.
- Anonyymi00035UUSI
Okei. Täältä pesee. Anteeksi että Purra, Orpo, Putler, Trump ja Wahlroos on olemassa! Tosin ei se minun syyni ole mutta pyydän silti anteeksi kaikilta.
- Anonyymi00036UUSI
Anteeksi, oli vaan pakko osallistua.
- Anonyymi00040UUSI
Persuna pyydän kaikilta anteeksi olemassaoloani.
- Anonyymi00041UUSI
" Suomi tuli alas puusta ja se kävi äkkiä...." anteeksi Ismo Alanko, kun en itse keksinyt tätä riimiä.
- Anonyymi00042UUSI
Anteeksi,onko tämä
nainen varattu? - Anonyymi00043UUSI
Anteeksi hiivan hajuni
- Anonyymi00044UUSI
Pyydän Anteeksi sitä, kun Tytti Tuppurainen on niin kaamea kalkkuna!
- Anonyymi00045UUSI
Pyydän anteeksi sosiaalidemokratiaani
- Anonyymi00055UUSI
Turhaan, kaikkea ei voi saada.
- Anonyymi00068UUSI
Sietääkin pyytää koska rasistihuuteluilla, syyttelypolitiikalla sekä suvaitsevaisena esiintyminen julkisuudessa todellisuuden ollessa kuitenkin toinen.
- Anonyymi00047UUSI
Anteeksi että vasemmistopuolueet on syyllistäneet Hallitusta ja Perus-suomalaisia rasisteiksi jo usean vuoden ajan.
Pyydän Anteeksi vasemmistojen puolesta,koska ne eivät ymmärrä tekoaan katua🙏🏻
Syytös Asia pitäisi tutkia oikeudessa!
Ei ketään, tai mitään puoluetta saa leimata, syyllistää, herjata.
Koska sehän olisi viharikos, kunnianloukkaus yms, eikö? - Anonyymi00056UUSI
Anteeksi, että tämä ketju on minusta niin hauska, jopa naurahtelua aiheuttava.
- Anonyymi00057UUSI
Pyydän anteeksi, että vieläkään ei ole saatu aikaiseksi Vasemmistoliiton esittämää kieltoa, joka kieltäisi juutalaisen rodun jäseniä tulemasta turisteina Suomen Lappiin.
- Anonyymi00063UUSI
Onko sellainen kielto todellakin ollut tekeillä täällä ?
- Anonyymi00058UUSI
Anteeksi persut että aina nauran teille, mutta kun te olette niin huvittavia🤣
- Anonyymi00059UUSI
Minä en ole pyytänyt, pyydä tai tule pyytämään anteeksi tiedepalstan moderaatiolta enkä myöskään provoilevilta epäasiallisilta kommentoijilta.
Toinen hiljaisempi tiedefoorumi tuntuu asialliselta.
Opettelisivat ensin todellakin kirjoittamaan niin ei tarvitsisi kärsiä myöskään huonosta sekä epäasiallisesta argumentoinnista kuten esimerkiksi :
-"Kiroittaja on idootti trolli" - Anonyymi00060UUSI
Pyydän anteeksi demarien puolesta vuoden1918 terrori tekoja Suomen kansaa vastaan!
- Anonyymi00061UUSI
Anteeksi että olen valkoinen hetero mies. Woke kulttuurissa siis alinta kastia.
- Anonyymi00062UUSI
Pyydään anteeksi kissani vinoja silmiä.
- Anonyymi00064UUSI
Pyydän nöyrimmästi anteeksi etten ole tuonut esille riittävästi persujen tolloutta.
Pyydän vihervassareille anteeksiantoa yhteiskunnan pilaamisesta.
- Anonyymi00069UUSI
Kaikkea voisi pyytää anteeksi. Kerran eräällä kierrätyskirpparilla asiakkaana ollut henkilö purki pahaa tuultaan minuun, haukkui mut tavaroiden ylihintaisuudesta vaikka en ollut kaikkia tavaroita hinnoitellut siinä paikassa ja jopa myönsin ett joillekin tavaroille oli toinen henkilö laittanut liikaa hintaa, tuo henkilö vaan jatkoi meuhkaamista. Sitten, kun hän lähti siitä, mä huikkasin sille henkilölle perään, ett mä pyydän anteeksi, hän siihen ett mitä pyydän anteeksi, sanoin ett ihan kaikkea pyydän anteeksi. Eli välillä joutuu pyytelemään ihan kaikkeakin anteeksi.
- Anonyymi00070UUSI
Olen äänestänyt kerran elämässä persua.Voiko sitä
koskaan saada anteeksi. - Anonyymi00071UUSI
Koska Suomen valtio ei ilmeisesti aio pyytää virhettään anteeksi, niin minä veronmaksajana pyydän anteeksi Suomen valtion puolesta sitä, että Suomi asensi merikaapelinsa sellaiseen paikkaan, että se rikkoi kiinalaisen aluksen ankkurin. Siis kiinalaiset pliis, antakaa anteeksi taitamattomille suomalaisille suunnittelijoille ja asentajile. Lupaan ostaa Temusta ja muualtakin paljon kiinalaista tavaraa jos saamme anteeksi.
- Anonyymi00073UUSI
En pyydä mitään.
- Anonyymi00074UUSI
Pyydämme P anteeksi, kun olemme olleet ilkeitä kiusaajaa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3086718Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai585872Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1945354Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi634125Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383358Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53353HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533264Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293028Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112272Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?401143