Tampereella myös romani voi olla bussikuski. Näin sellaisen tai luulen että hän on romani. Tampere on todella suvaitsevainen paikka.
Romani bussikuskina
18
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on musulla mennyt elämänhallinnassa pieleen kun töihin alkanut ?
- Anonyymi00002
Eikö romaneja ole hoitajina, ainakin yksi ja autoja myyvät.
- Anonyymi00003
Niin ja laulajina ovat.
- Anonyymi00005
Kyllä näit väärin. Mustalaiset ei töitä tee.
- Anonyymi00006
Mulla on romanitutka kato mä huomaan ulkonäöstä ja puheesta sellaisen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mulla on romanitutka kato mä huomaan ulkonäöstä ja puheesta sellaisen.
Persututka on helposti jokaisella, joka lukee keskustelupalstaa.
- Anonyymi00008
No, voi, voi, kun oli kumma paikka, kun piti oikein mainita.
. Romaaneissa on fiksuja, töitätekeviä henkilöitä.- Anonyymi00012
Miten tämäkin aloitus saatiin väännettyä kielteiseksi.
- Anonyymi00011
Kannattaa vähän aikaa tehdä bussikuskin hommia joku 2-3 vuotta sit saikkua ja työkyveläke.
- Anonyymi00015UUSI
Mikäs neuvo tuo nyt on...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikäs neuvo tuo nyt on...
Saa parempaa työkyvyttömyyseläkettä kun vähän tehnyt töitä.
- Anonyymi00013UUSI
Halleluja! Suomessa on ehkä noin 14 000 mustalaista ja ovat olleet täällä jo 500 vuotta. Onhan se hienoa että nyt 1 on jo mennyt oikeisiin töihin.
- Anonyymi00017UUSI
Lähihoitajina ja jopa sairaanhoitajia heitä on.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lähihoitajina ja jopa sairaanhoitajia heitä on.
No ei varmaan ole pitkähameita sairaanhoitajina tai lähihoitajina.
- Anonyymi00014UUSI
Montakohan tuhatta vuotta kestää ennen kuin näistä uusista matuista ensimmäinen menee töihin.
- Anonyymi00016UUSI
No mikä ettei. Ihmisiä hekin ovat.
- Anonyymi00019UUSI
Ovella kävivät ja pyysivät vettä. Löin oven kiinni. Naapuri päästi sisälle ja vitriinistä lähti kultakorut. Sellaisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5389058Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616230Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765293Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664769Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004401Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664073SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853972- 941968
- 1061470
- 47999