Meillä on aika niukka joulu,ei täysin rahaton,mutta ei kovin leveä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauran-perhe-oli-jouluna-varaton-sitten-hanen-ystavansa-paljasti-viela-suuremman-ongelmansa-sydamiamme-sarki-hanen-tilanteensa-vuoksi/6706062
Tämän kun luette heräätte henkisesti
8
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri näin, nyt on aika tukea lapsia ja lastenlapsia. Siitä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi00002
Ei voi olla varaton jouluna. Joka kuukausi voi laittaa jemmaan 50-70 euroa. Jättää tupakit ostamatta ja vähentää perjantai kaljan juomista. Myös voi tehdä itse ruokaa isompia määriä ja syödä sitä 2-3 päivänä niin säästää. Parturissa käymistä voi vähentää, meikkejä voi ostaa, voi kävellä enemmän eikä kulkea aina bussilla niin tulee selvää säästöä. Lehtiä ei kannata ostaa. Monesta asiasta voi säästää. Itse pystyin säästämään 1500 euroa työttömyysrahoista tänä vuonna.
- Anonyymi00007
1500 jeuro on helppo nakki työttomyysrahoista säästää vuodessa.
- Anonyymi00003
Puppugeneraattori satuja
- Anonyymi00004
Jos on oikein supersinnikäs niin muutamassa vuodessa saa kerätyksi mukavan
potin, minkä turvin kaikki tavanomaiset hankinnat onnistuvat ilman että
kuukausibudjetti muuten heilahtelee mihinkään suuntaan.- Anonyymi00005
Minulla on auttanut edunvalvonta. Nämä antaa sen 480€/kk käyttörahoja ja loput menee säästöön. Minulla on hyvä eläke, joten säästöjä kertyy. Nyt on jo muhkea summa tilillä. Ja edunvalvonnasta kerrottiin ettei auton ostoon lähde mukaan, mutta Aso juttuun lähtee mukaan. Tämä nykyinen asuntokin on hiljainen ja siisti. Sauna löytyy ja parveke tässä yksiössä. Kiire asunnonpuolelta ei ole minnekkään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla on auttanut edunvalvonta. Nämä antaa sen 480€/kk käyttörahoja ja loput menee säästöön. Minulla on hyvä eläke, joten säästöjä kertyy. Nyt on jo muhkea summa tilillä. Ja edunvalvonnasta kerrottiin ettei auton ostoon lähde mukaan, mutta Aso juttuun lähtee mukaan. Tämä nykyinen asuntokin on hiljainen ja siisti. Sauna löytyy ja parveke tässä yksiössä. Kiire asunnonpuolelta ei ole minnekkään.
Olisit vatipää vaivautunut edes kirjautumaan
- Anonyymi00008
Kuulostaa ihan silkalta huuhaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856533Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2433295Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191776Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471614- 981376