Meillä on aika niukka joulu,ei täysin rahaton,mutta ei kovin leveä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauran-perhe-oli-jouluna-varaton-sitten-hanen-ystavansa-paljasti-viela-suuremman-ongelmansa-sydamiamme-sarki-hanen-tilanteensa-vuoksi/6706062
Tämän kun luette heräätte henkisesti
9
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri näin, nyt on aika tukea lapsia ja lastenlapsia. Siitä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi00002
Ei voi olla varaton jouluna. Joka kuukausi voi laittaa jemmaan 50-70 euroa. Jättää tupakit ostamatta ja vähentää perjantai kaljan juomista. Myös voi tehdä itse ruokaa isompia määriä ja syödä sitä 2-3 päivänä niin säästää. Parturissa käymistä voi vähentää, meikkejä voi ostaa, voi kävellä enemmän eikä kulkea aina bussilla niin tulee selvää säästöä. Lehtiä ei kannata ostaa. Monesta asiasta voi säästää. Itse pystyin säästämään 1500 euroa työttömyysrahoista tänä vuonna.
- Anonyymi00007
1500 jeuro on helppo nakki työttomyysrahoista säästää vuodessa.
- Anonyymi00003
Puppugeneraattori satuja
- Anonyymi00004
Jos on oikein supersinnikäs niin muutamassa vuodessa saa kerätyksi mukavan
potin, minkä turvin kaikki tavanomaiset hankinnat onnistuvat ilman että
kuukausibudjetti muuten heilahtelee mihinkään suuntaan.- Anonyymi00005
Minulla on auttanut edunvalvonta. Nämä antaa sen 480€/kk käyttörahoja ja loput menee säästöön. Minulla on hyvä eläke, joten säästöjä kertyy. Nyt on jo muhkea summa tilillä. Ja edunvalvonnasta kerrottiin ettei auton ostoon lähde mukaan, mutta Aso juttuun lähtee mukaan. Tämä nykyinen asuntokin on hiljainen ja siisti. Sauna löytyy ja parveke tässä yksiössä. Kiire asunnonpuolelta ei ole minnekkään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla on auttanut edunvalvonta. Nämä antaa sen 480€/kk käyttörahoja ja loput menee säästöön. Minulla on hyvä eläke, joten säästöjä kertyy. Nyt on jo muhkea summa tilillä. Ja edunvalvonnasta kerrottiin ettei auton ostoon lähde mukaan, mutta Aso juttuun lähtee mukaan. Tämä nykyinen asuntokin on hiljainen ja siisti. Sauna löytyy ja parveke tässä yksiössä. Kiire asunnonpuolelta ei ole minnekkään.
Olisit vatipää vaivautunut edes kirjautumaan
- Anonyymi00008
Kuulostaa ihan silkalta huuhaalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609