Mitä aito_laisen Raamattu sanoo siitä että mies rakastaa toista miestä vaikkei tämä ole edes sukulai

Anonyymi-ap

Onko syntiä jos ei tuollaista miestä tuomitse Helvettiin? Kyhnäävät vain päätänsä toistensa rintaa ja syliä vasten, ohut kangas vain välissä.
Mitä sanoo itse täysin synnitön aito_lainen tästä?

25

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Alkukielessä rakkaudella on kolme eri sanaa. Yksi on Eros, joka on eroottista rakkautta. Toinen on Filia, jota en muista, oliko se kahden välistä ystävyyttä Tallaisessa rakkaudessa, mitä oli Jeesuksen ja Johanneksen välillä ei ollut kyse Eroksesta.

• Anonyymi00004

aito_lainenhan sen entisestä elämästään ennen eheytystään parhaiten tietää.
        Katkera on hän epäonnistuneesta eheytyksestään ja nytkin heti aamuimaan jo kiukuttelee omista viime yönä näkemistään eheytymättömistä kiihkeistä unistaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Katkera on hän epäonnistuneesta eheytyksestään ja nytkin heti aamuimaan jo kiukuttelee omista viime yönä näkemistään eheytymättömistä kiihkeistä unistaan.

No jo on aito sälli tommonen epeli.

• Teot ratkaisevat.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olet erehtynyt. Homoutta voidaan pitää hyvällä syyllä syntinä ja sitä se on kristinuskossa ollutkin koko sen historian ajan.

• Anonyymi00020

Hakutulos
        rakasta:ut:x
        1. Matt. 5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.

2. Matt. 5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,

3. Matt. 5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

4. Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

5. Matt. 10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

6. Matt. 19:19 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

7. Matt. 22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.

8. Matt. 22:39 Toinen, tämän vertainen, on: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hakutulos
        rakasta:ut:x
        1. Matt. 5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.

2. Matt. 5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,

3. Matt. 5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

4. Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

5. Matt. 10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

6. Matt. 19:19 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

7. Matt. 22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.

8. Matt. 22:39 Toinen, tämän vertainen, on: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

"5. Matt. 10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;"

Tästä tuli mieleen yksi lesbo, joka "opetti" uskovaisille vanhemmilleen, että Raamatussa on tärkeämpää rakkaus kuin homoseksuaalisuuden tuomitseminen. Vanhemmat olivat muistaakseni helluntailaisia, tunsivat Raamatun tosi huonosti ja hyväksyivät tyttärensä lesbouden. He rakastivat tytärtään enemmän kuin Jeesusta. Tytär oli aktivisti ja teki videoita youtubeen, joissa levitti omaa liberaalia oppiaan. En muista sen nimeä, mutta tämä tarina on tosi.

• Anonyymi00025

Alkukielessä homorakkaudelle on vain yksi sana: synti.

• Anonyymi00003

Olkoot vaikka itse J*m*l* mutta jos aito_laisen RAAMATTUA ja aito_laisen PYHÄÄ USKOA vastaan rikkoo niin ei aito_lainen silloin armoa tunne.

• Anonyymi00024

Kyllä siinä on enemmän armoa, että sanoo suoraan homouden synnistä, kuin että ei sano. Tai pahinta on että sanoo että homous ei ole synti. Se on Jumalan lain vääristelyä ja johtaa laittomuuteen.

• Anonyymi00006

Raamatun kanta aito_laisen (muslimin? Iloitsee täällä siitä kun ihmiset eroavat kirkosta!) käytökseen on harvinaisen selvä!

• Anonyymi00007

Aito_laisen Raamattu sanoo, että mies ei saa rakasta muita miehä kuin Herraamme Jeesus Kristusta.

ehta_lainen

• Anonyymi00008

Aito_lainenhan on Jeessen uskollinen sulhanen eikä rakasta muita miehiä puhumatakaan, että rakastaisi naisia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aito_lainenhan on Jeessen uskollinen sulhanen eikä rakasta muita miehiä puhumatakaan, että rakastaisi naisia.

Aito_lainen ei vaikuta homoseksuaalilta. Se olisikin vakava synti jota olisi parempi katua ja katua heti eikä huomenna.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aito_lainen ei vaikuta homoseksuaalilta. Se olisikin vakava synti jota olisi parempi katua ja katua heti eikä huomenna.

Aito_lainen teetti itselleen eheytynyt.homo nimimerkin, myöhemmin kirjoitteli olevansa bi-seksuaali ja on kuvaillut väitetyn herätysliikkeensä pappia seksikkääksi mieheksi ja muuta sellaista..

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aito_lainen teetti itselleen eheytynyt.homo nimimerkin, myöhemmin kirjoitteli olevansa bi-seksuaali ja on kuvaillut väitetyn herätysliikkeensä pappia seksikkääksi mieheksi ja muuta sellaista..

Ja kirjoittelee seksistisesti Torrelle pyllyyn pökkimisistä ja sellaisista, enimmäkseen anonyymina, mutta on jäänyt siitä useat kerrat kiinni nimimerkilläänkin.

• Anonyymi00009

Ei mutta tänäänhän on perjantai!
      aito_laisen pyhäpäivä?

• Anonyymi00010

aito_lainen aito_lainastonhoitaja.
      Olisin lainaustuulella.
      Lainaan kaksi.
      Kuukauden laina-aika?
      Tulee varmaan myöhästymissakkoa, mutta kun niin lainattaa.

1.Mooseksen kirja:
      19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."

• Anonyymi00011

Kaikki tekevät koko ajan syntiä, mutta voivat saada syntinsä anteeksi hlökohtaisesti. Jokainen vastaa itse synneistään Jumalalle, mutta kukaan ei voi siunata syntiä.
      Homo rakkaus on irstasta , mutta heterorakkauskin (Eros) voi olla vielä irstaampaa (ihmiskauppa, seksin myynti ja ostaminen, hyväksikäyttö. (Epstein ja kaltaisensa) Kuka voi heittää ensimmäisen kiven varsinkaan miehistä?
      Jessus syntyi pelastamaan syntiset, mutta vain uskon kautta armosta, kaikki eivät pelastu taivaaseen, koska eivät ota vastaan anteeksiantoa Kristuksessa J.

• Anonyymi00012

Naisten hyväksikäyttö, raiskaukset, alistamiset jne. ovat mielestäni tuomittavampia kuin kahden homon tai lesbon keskinäinen rakkaus. Rakkaus voittaa aina, enkä tuomitse heitä. Homoksi ja heteroksi synnytään, eikä se voi olla ihmisen oma valinta. Syntiä on tuomita muita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Naisten hyväksikäyttö, raiskaukset, alistamiset jne. ovat mielestäni tuomittavampia kuin kahden homon tai lesbon keskinäinen rakkaus. Rakkaus voittaa aina, enkä tuomitse heitä. Homoksi ja heteroksi synnytään, eikä se voi olla ihmisen oma valinta. Syntiä on tuomita muita.

Ei ole todettu, että synnytään varmuudella. Homojen ja lesbojen rakkaus on usein vielä enemmän raiskaavaa, alistavaa jne kuin hetero 'rakkaus'. Kyse on himosta ei rakkaudesta (Eros-rakkaudesta)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole todettu, että synnytään varmuudella. Homojen ja lesbojen rakkaus on usein vielä enemmän raiskaavaa, alistavaa jne kuin hetero 'rakkaus'. Kyse on himosta ei rakkaudesta (Eros-rakkaudesta)

Homosta?
        Miksi ihmeessä minä en tunne pienintäkään himoa muihin miehiin? Mutta sinä näytät tuntevan! Miksi? Koska olet syntynyt sellaiseksi, miehiä himoitsevaksi homoksi tai sellaiseksi, joka haluaa sekä naisia että miehiä. Pakko homojenkin on tuntea rakkautta toisiaan kohtaan, koska heterotkin tuntevat. Kyllä näin on!
        Miksi teitä joitain homot noin paljon kiusaavat? Ihmettelen vain. Minua eivät kiusaa vähääkään. Eivät vie mielenrauhaani, kuten esimerkiksi näkyy vievän sinun mielenrauhasi. Oletko eheytetty "hetero"? Aitoakin aidompi hetero taidat olla. Olet huvittava hetero.. eikun "hetero".. eikun toisinpäin, kun ihan ehta heteroha sinä olet vaikka... -_- homot mun päässä pauhaa, en saa hetken rauhaa -_- Koita AITO_HETERO välillä ajatella jotain muutakin kuin vain homoja, kun ethän sinä sellainen ole! Ajattele naisia, niin homot unohtuu!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Homosta?
        Miksi ihmeessä minä en tunne pienintäkään himoa muihin miehiin? Mutta sinä näytät tuntevan! Miksi? Koska olet syntynyt sellaiseksi, miehiä himoitsevaksi homoksi tai sellaiseksi, joka haluaa sekä naisia että miehiä. Pakko homojenkin on tuntea rakkautta toisiaan kohtaan, koska heterotkin tuntevat. Kyllä näin on!
        Miksi teitä joitain homot noin paljon kiusaavat? Ihmettelen vain. Minua eivät kiusaa vähääkään. Eivät vie mielenrauhaani, kuten esimerkiksi näkyy vievän sinun mielenrauhasi. Oletko eheytetty "hetero"? Aitoakin aidompi hetero taidat olla. Olet huvittava hetero.. eikun "hetero".. eikun toisinpäin, kun ihan ehta heteroha sinä olet vaikka... -_- homot mun päässä pauhaa, en saa hetken rauhaa -_- Koita AITO_HETERO välillä ajatella jotain muutakin kuin vain homoja, kun ethän sinä sellainen ole! Ajattele naisia, niin homot unohtuu!

En ajattele homoja (olen nainen ja umpi hetero). Kirkkosiunaamiset vaan on erityisen väärin.
        Tehkööt ulkopuolella mitä lystää, Jumalalle yksin tili tehdään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ajattele homoja (olen nainen ja umpi hetero). Kirkkosiunaamiset vaan on erityisen väärin.
        Tehkööt ulkopuolella mitä lystää, Jumalalle yksin tili tehdään.

Kauheeta🙊.. siis tuo minun neuvoni, että alkaisit ajattelemaan naisia. Onneksi et ole yllytyshullu🙉.
        💐🌞
        Enhän voi katsoa sinua edes silmiin tuon mokani jälkeen 🙈. Tunnistamattomoiduin häpeästä🥸.
        Hyvää Joulua!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      369
      12370
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      257
      5414
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2655
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe