Mikäli Etelä-Pohjamanmaalla päätyy silmätikuksi/kiusatuksi/vainotuksi mitkä ovat todennäköisimmät syyt varsinkin jos syntynyperältään vielä pohjamaalainen?
Mitkä tyypillisimmät syyt syrjintään/kiusantekoon? Kiusa se pienikin kiusa. Varsinkin, jos on rauhallinen harmiton toveri.
Toki ainahan pahan olopurkajia ja oikeuttajia piisaa mailmassa, Vapaa sana omista havainnoistanne ja kuulemisistanne.
Silmätikku
13
799
Vastaukset
- Anonyymi00001
jos astut muurarien varpaille!!!!!!!
- Anonyymi00006
Taisin saada vastaukseni oma armas exäni sillä oli täydellisen murhan fantasia. No, jos miettii miten tehdään tämä on oiva tapa. Sillä kukaan ei usko, kun farisialaiset lyödään kylkeen. Sekä aina ollaan mielummin naisen puolella.
- Anonyymi00002
Ketä kaikkia tiedossa olevia onkaan? Mistä ne edes voisi ottaa nokkiinsa, jos ei ole edes tekemisissä.?
- Anonyymi00004
ne on kaikkialla
- Anonyymi00003
Onko tuo isoonkin porukka?
- Anonyymi00005
Miten noin moni ihminen on mennyt psykoosiin?
- Anonyymi00007
Siihen riittää se ettei halua olla kaikkien kanssa kaveria työpaikalla.
- Anonyymi00008
Onko muut kokeneet jotain vastavaa? Haluaako joku jakaa omia kokemuksiaan?
- Anonyymi00009
Itelle tehtiin teknistä häirintää. Ei siitä sen enempää. Enkä ollut töissä edes paikkakunnalla.
- Anonyymi00010
Se taitaa olla pahinta julkisella puolella mutta kyllä pienemmätkin firmat osaa
- Anonyymi00011
TIETÄÄKÖ JOKU ONKO KAUHUJOELLA SATANISTEJÄ
- Anonyymi00012
On, monilla roikkuu kotoinansa foodoo- nukkeja orsilla, joita illan pimeinä tunteina, varsinkin näin tähän vuodenaikaan, pistelevät neuloilla ja lausuvat outoja loitsuja. Asusteet yleensä noilla lannehame sekä mokkasiinit.
Varma tieto, kuulin citymarketissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181