Koko valtakunta on sekaisin ja media huutaa uutisia silmien vääntelystä. Politiikot kilvan paheksuvat ja varmana tietona on Suomi maineen romuttuminen maailmalla. Meidän Mikko on vaan hiljaa, ei mitään piikittelyä vaan sarvien esittelyä. Mikko tietää, kun istuu tietyssä valiokunnassa. Viisautta on hiljentyä ja korjata satoa eduskuntavaalien alla, kun muut selittelevät Supon tiedotustilaisuuden jälkeen.
Ajan hermolla.
8
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
No pitihän Mikko nyt tuuhonkin vetää👎
- Anonyymi00002
Ei Mikko Savola ole julkisuudessa naamaansa väännellyt. Persut taas on.
- Anonyymi00003
Tämä kommentti on esimerkki, kun lukemisen ymmärtäminen on haasteellista. Lue uudestaan ja mieti.
- Anonyymi00004
Osaako kepuloisista joku oiken lukea?
- Anonyymi00005
Nyt ei ole kyse puolueista vaan helposti johdeteltavista kansalaisista eli Suomi oy:sta.
Kuka todella uskoo, että yksi silmänvääntely kuva saa koko maan sekaisin. Suomalaiset feikki profiilit jyllää somealustoilla maailmalla ja Suomi-kuvaa raiskataan kunnolla. - Anonyymi00006
Keskisen vesa aikoinaan jo sano ,että kaikki julkisuus on hyväksi.
- Anonyymi00007
Yrittäkää venyttää silmää EI ONNISTU, luomia voi venyttää, mediakin on ihan sekaisin ei mitään käsitystä ihmisen anatomiasta.
- Anonyymi00008
Sekaisin koko maa ei uskalla enää aurinkoa ottaa ettei loukkaa somaleita ja syyllisty rasismiin.Vihervassareiden syytä vaikka itse ovat pahimpia rasisteja omaa kansaa kohtaan.Niin ja kiihottavathan ne myös ihmisiä juutalaisia vastaan todellisuudessa pahempia natseja kuin persut.Sairasta on sakki ei voi muuta sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327163KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4176891Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693493Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521333078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092644Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442221- 1251914
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211777Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327