Niin olisko hänet lynkäntty rasismista, koska on eri värisenä rasismin uhri itsekin?
Jos LoIa "porakone" Odusooga olisi vinotellut silmiään
11
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin onko kiusattu oikeutettu kiusaamaan muita . Puukotettu on oikeutettu piilottamaan muita . Niinjoo oikeinhan se voi olla persu logiikalla .
- Anonyymi00003
Jussi "sivarineito, pitkätukka hameella" Hellä-ahoa oli hieman niistetty nuorempana. Kostaa sitä nyt muille. Oikea älyn huipentuma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jussi "sivarineito, pitkätukka hameella" Hellä-ahoa oli hieman niistetty nuorempana. Kostaa sitä nyt muille. Oikea älyn huipentuma.
Jussi olisi halunnut nuorena olla skini . Tajus et ei pupu voi olla skini .
- Anonyymi00002
News flash: Odusoga ei venytellyt silmiään. Persupoliitikot venyttelivät.
- Anonyymi00004
Vatsamakkaroita venyttää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vatsamakkaroita venyttää.
Voi olla, mutta ei se Suomen maakuvaa ulkomailla tiputtele, kuten persujen ilveilyt.
- Anonyymi00005
Ei Lolakaan ole julkisuudessa naamaansa väännellyt. Persut sitä vastoin on.
- Anonyymi00007
Eläintarhaan sopisivat .
- Anonyymi00008
Persu kehittelee olkiukon, Lola ei liity tapaukseen mitenkään.
- Anonyymi00009
– Viimeiset viikot on olleet taas sellaisia, että oon miettinyt monesti: WTF? Miksi? Miten? Mitä helvettiä? aloittaa hän julkaisunsa tekstin.
Kohut tuntuvat Odusogalle rankoilta ja uuvuttavilta, vaikkei hän välttämättä itse osallistuisi niihin sanallakaan.
– Jokainen rasismia kokenut ja kokeva voi varmasti samaistua siihen, koska kokee sitä lähes päivittäin. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
– Viimeiset viikot on olleet taas sellaisia, että oon miettinyt monesti: WTF? Miksi? Miten? Mitä helvettiä? aloittaa hän julkaisunsa tekstin.
Kohut tuntuvat Odusogalle rankoilta ja uuvuttavilta, vaikkei hän välttämättä itse osallistuisi niihin sanallakaan.
– Jokainen rasismia kokenut ja kokeva voi varmasti samaistua siihen, koska kokee sitä lähes päivittäin.Eikös tämä eroamaan joutunut missikin ole kokenut rasismia mamutaustansa takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099