” Vihastukaat ja älkäät syntiä tehkö, älkäät antako auringon laskea ylitse teidän vihanne,”
Ef 4:26
Pitkävihaisuus on pahasta!
3
59
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta Saul tahtoi tuhota seurakunnan. (Apt 8:3)
Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa. (Apt 9:1)
Sinähän tiedät, Paavali, että juutalaisia on tuhansittain kääntynyt uskoon... (Apt 21:20)
Kun Antonius Felixin palkkaamat tikarimiehet olivat tappaneet Jonatan Hannaanpojan Jerusalemissa ja Jerusalemin pappisperheet alkoivat sotia keskenään, Paavali paljasti puolueensa: Minä olen fariseus! (Apt 23:6)
Rooma järjesti pimeyden pojalle mahtavan sotilassaattueen Felixin ja Paavalin sukulaisen, kuningas Julius Marcus Agrippan, luo.
Kaksisataa jalkamiestä, seitsemänkymmentä ratsumiestä, kaksisataa keihäsmiestä, lisäksi hevosia, yön pimeyden turvin, Felixin luo (Apt 23:23-24)
Sotilaat ottivat Paavalin ja veivät sen yöllä Antipatrikseen ('Isänvastaiseen'). (Apt 23:31)- Anonyymi00002
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että pakanoita, jos he ovat uhka Rooman hirmuvallalle.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että pakanoita, jos he ovat uhka Rooman hirmuvallalle.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Vai sellaista olet sinä siellä Peltoinlahdentiellä tuumaillut omaksi kadotukseksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986378KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3575897Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602853Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071978- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191643Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811310- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331128