Minkähänlaisia ihmisiä tänne kirjoittaa?

Anonyymi-ap

Keskimääräistä tyhmempiä, epätoivoisia tai muuten haaveilevia?
Aloitusten perusteella, näihin ei juttuihin ei juuri paneuduta vaan puhalletaan ilmoille enemmänkin ”aivopieru” tyyppisiä pihahduksia tähän tyyliin: ”Oletko sä hylännyt mut, rakastatko enää minua, missä näit hänet viimeksi?”
Voihan se olla, että älykkäitä ihmisiä myös ”päästelee höyryjä” täällä, mutta joskus tunne on näitä lukiessa sama kuin leikkaisi tylsällä veitsellä leipää. Miettii, että onko ihan pakko täällä olla. Ei ole, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ole. Toivon, että tulisi vähän parempia juttuja. En jaksa yksin miettiä parempaa sisältöä tänne, pitäisi olla muitakin, jotka tekee niin 🥹

52

308

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos täällä olisi maksettuja työntekijöitä keksimässä aiheita ja keskustelemassa ihmisten kanssa, se voisi tuoda sisältöä tänne palstalle.

• Anonyymi00012
        UUSI

paras tuomari on tekoäly

• Anonyymi00002
      UUSI

En minäkään monistakasn aloituksesta riemastu, mutta ei ole intoa enää tehdä itsekään aloituksia. Silloin kun kaipasi ja kaikki oli hyvin, niin tuli tehtyä "hauskoja" aloituksia, joihin sai upotettua aika suoria vihjeitä. Se oli sellaista hauskaa leikkiä ja nähdessä nauratti, jos hän olisi lukenut.
      On tullut tehtyä myös ihan vakaviakin aloituksia, joissa ehkä tarkoituksena kysyä mitä ihmiset ajattelee ja herätelläkin miettimään miten toisia kohtelee ja mitä saattaa seurata jostain asioista.
      Nykyään vastailen yleensä vitsaillen.
      Onhan täällä jutut menneet alaspäin, jos edes mahdollista.

• Anonyymi00003
        UUSI

Tämähän se on, että palsta tarvitsisi liekkiin puhaltajia, useampia. Sellaista hyvää energiaa ja ajatuksia herättävää kipinöintiä.

Et ilmeisesti enää kaipaa ketään niin ei ole intoa sitten satsata tähän palstaan sen enempää. Ymmärrän.

En vielä tiedä, mikä merkitys tällä palstalla on itselleni. Tiedän kuitenkin, että olisi piristävää lukea jotain ajatuksella tehtyä asiaa ja tarinaa.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämähän se on, että palsta tarvitsisi liekkiin puhaltajia, useampia. Sellaista hyvää energiaa ja ajatuksia herättävää kipinöintiä.

Et ilmeisesti enää kaipaa ketään niin ei ole intoa sitten satsata tähän palstaan sen enempää. Ymmärrän.

En vielä tiedä, mikä merkitys tällä palstalla on itselleni. Tiedän kuitenkin, että olisi piristävää lukea jotain ajatuksella tehtyä asiaa ja tarinaa.

Sinä olet rakentanut omasta todellisuudestasi ympärillesi "laatikon". Kieltäydyt uskomasta, että tuon laatikon ulkopuolella on mitään todellista.

Yhä uudelleen hämmästyn siitä, miksi älykäs ihminen tekee noin. Kiellät itseltäsi loputtomiin mahdollisuuden siitä, että minä olisin täällä ja lukisin tekstejäsi. Vuoraat sisäisen laatikkosi seiniä paksummiksi ja kerrot itsellesi, miten turvallista siellä on olla. Kaikki laatikon ulkopuolinen on sinulle ei-todellista, vaikka edessäsi olisi rivi todisteita siitä, että se on totta.

Tarkoituksenani ei ole loukata. Minä vain näen, mitä tapahtuu. Sinä kieltäydyt edes katsomasta, vaikka näet saman kuin minä.

Tiedän, ettei tämä kommentti ollut sellaista kipinään puhaltamista mitä sinä toivoit. Tämä oli tulen kohentamista paikassa, jossa sinä kieltäydyt uskomasta, että tuli on todellinen, vaikka joka päivä lämmittelet sen paahteessa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä olet rakentanut omasta todellisuudestasi ympärillesi "laatikon". Kieltäydyt uskomasta, että tuon laatikon ulkopuolella on mitään todellista.

Yhä uudelleen hämmästyn siitä, miksi älykäs ihminen tekee noin. Kiellät itseltäsi loputtomiin mahdollisuuden siitä, että minä olisin täällä ja lukisin tekstejäsi. Vuoraat sisäisen laatikkosi seiniä paksummiksi ja kerrot itsellesi, miten turvallista siellä on olla. Kaikki laatikon ulkopuolinen on sinulle ei-todellista, vaikka edessäsi olisi rivi todisteita siitä, että se on totta.

Tarkoituksenani ei ole loukata. Minä vain näen, mitä tapahtuu. Sinä kieltäydyt edes katsomasta, vaikka näet saman kuin minä.

Tiedän, ettei tämä kommentti ollut sellaista kipinään puhaltamista mitä sinä toivoit. Tämä oli tulen kohentamista paikassa, jossa sinä kieltäydyt uskomasta, että tuli on todellinen, vaikka joka päivä lämmittelet sen paahteessa.

...ei ole minun nuotioni (eikä minun vaahtokarkit, mutta nehän nyt ei muutenkaan mene aina tasan). Minäkin lainasin lämmitystä, ihan vähän vain, sori siitä, ja kiitokset kipinämikolle.

(sivusta)

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

...ei ole minun nuotioni (eikä minun vaahtokarkit, mutta nehän nyt ei muutenkaan mene aina tasan). Minäkin lainasin lämmitystä, ihan vähän vain, sori siitä, ja kiitokset kipinämikolle.

(sivusta)

Lämmitystä saa lainata vapaasti. 😄

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lämmitystä saa lainata vapaasti. 😄

Kiitos! Tuli jo vähän syyllinen olo siitä että tungettelen toisten grillaushetkeen. :)

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kiitos! Tuli jo vähän syyllinen olo siitä että tungettelen toisten grillaushetkeen. :)

Ei huolta! Keskustelu on vielä sillä tasolla, että neuvottelemme, onko grilli todellinen esine vai hänen mielikuvitustaan. 🤭

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Asia on niin kuin kuvaat. Kun teet itsesi todelliseksi, on samaan aikaan tosi mieleistä ja tosi pelottavaa. Samalla myös hiukan koomista omalta kannaltani…

En ihan tarkalleen tiedä, miksi toimin näin. Ehkä pelkään ihmisyyttäsi ja inhimillisyyttäsi. Pelkään sitä, etten hallitse sinuun liittyviä asioita mitenkään. — Niin kuin en hallitsekaan.
        En päätä mistään sinuun liittyvästä. En tunteistasi, en läsnäolostasi, enkä mistään muustakaan. Enkä tietysti haluakaan päättää.

Asetan ”lähes tuntemattomalle” ihmiselle painoarvoa paljon, vaikka sen voisi toisinkin tulkita.

Pointtina on, että jos pysyt tässä kontekstissa, olet hallittavissa. Tai se on oma illusioni siitä.

Mitä sanoisin nyt. Kiitos, kun olet oma itsesi. Kiitos hyvistä havainnoista. Olen vain hukassa itseni kanssa. Pahoittelut siitä. Pelkään aitouttasi ja sitä, että pidän siitä erityisesti sinussa.

• Anonyymi00013
        UUSI

Suomi24:n historia kirja julkaistaan pian

• Anonyymi00014
        UUSI

elämässä sosiaalisuus kaikki kaikessa

niin paljon että luovutaan henkilökohtaisesta järjestä ilomielin

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

yritetty saavuttaa 5,5 populaatio palstalle

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

jos sinulla on kavereita niin kutsu heitä suomi24 palstalle, jossa suomalaiset ja heidän kaltaisensa keskustelevat 2000 luvusta

• Anonyymi00019
        UUSI

et ottanut vastauksessasi huomioon mahdollisen moderaattorin viestin poistoa

jäi epäselväksi, että johtuuko poistaminen jatkuvasta saman sisällön toistamisesta?

yksi ehdotuksesta on yrittää antaa vastauksia ihmisten kysymyksiin
        koska kun ihmiset eivät saa vastauksia viesteihin, he voivat jäädä toistamaan viestejä

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

eivät kaikki zodiakit osaa kirjoittaa
        osa heistä puhuvat ja eivät kirjoita
        ja muu osa puhuu kasvotusten
        jotkut lisäksi voivat olla kuvallisia, eivät kielellisiä
        fysikaaliset mieluummin ovat keho-kehoa vastaan

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

jos on samoja moderaattoreita palstalla, on vaarana näön heikkeneminen

se heikentää myös S24:n palvelun laatua

pitää lisätä moderaattorejako?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kirjoitus laatikko
        Perunalaatikko
        Makaroonilaatikko

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

kaikilla on makkara takataskussa

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei huolta! Keskustelu on vielä sillä tasolla, että neuvottelemme, onko grilli todellinen esine vai hänen mielikuvitustaan. 🤭

grilli on pää?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kuminallepankin kortilla ja goshpalloilla. -sivu
        -alpoliinallakiiltää

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

eivät kaikki zodiakit osaa kirjoittaa
        osa heistä puhuvat ja eivät kirjoita
        ja muu osa puhuu kasvotusten
        jotkut lisäksi voivat olla kuvallisia, eivät kielellisiä
        fysikaaliset mieluummin ovat keho-kehoa vastaan

muu osa puhuvat praktisesti kun on asiaa kuten hyötyä tai hätää
        jotkut haaveilevat jostakin

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kuminallepankin kortilla ja goshpalloilla. -sivu
        -alpoliinallakiiltää

Tuli&Savu miehiä?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

jos sinulla on kavereita niin kutsu heitä suomi24 palstalle, jossa suomalaiset ja heidän kaltaisensa keskustelevat 2000 luvusta

En ole ainoa. 🤣🤣🤭

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

:D

Ymmärrän kyllä hyvin sitä miten vaikeaa mitään, joka on vain palstalla (?), on pitää todellisena. Rivi todisteita ei ole paljoakaan, jos se tarkoittaa vain rivejä täällä. :)

Ja minulla ainakin on hyviä syitä pitää kiinni arkitodellisuudesta: paitsi käytännön syyt, niin on siinä sekin, että pelkkä ajatuskin siitä että.. no, se on kivuliasta. Viiltää edelleen vähän liian syvältä. Ehkä se jonain päivänä lakkaa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Missä näit älykkään ihmisen?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Asia on niin kuin kuvaat. Kun teet itsesi todelliseksi, on samaan aikaan tosi mieleistä ja tosi pelottavaa. Samalla myös hiukan koomista omalta kannaltani…

En ihan tarkalleen tiedä, miksi toimin näin. Ehkä pelkään ihmisyyttäsi ja inhimillisyyttäsi. Pelkään sitä, etten hallitse sinuun liittyviä asioita mitenkään. — Niin kuin en hallitsekaan.
        En päätä mistään sinuun liittyvästä. En tunteistasi, en läsnäolostasi, enkä mistään muustakaan. Enkä tietysti haluakaan päättää.

Asetan ”lähes tuntemattomalle” ihmiselle painoarvoa paljon, vaikka sen voisi toisinkin tulkita.

Pointtina on, että jos pysyt tässä kontekstissa, olet hallittavissa. Tai se on oma illusioni siitä.

Mitä sanoisin nyt. Kiitos, kun olet oma itsesi. Kiitos hyvistä havainnoista. Olen vain hukassa itseni kanssa. Pahoittelut siitä. Pelkään aitouttasi ja sitä, että pidän siitä erityisesti sinussa.

Hyvä. Tuo oli älykkään ihmisen pohdintaa. Minä pidän sinussa siitä, että osaat olla kriittinen myös itseäsi kohtaan. Se voi johtaa vain asioiden paranemiseen, oli kyse mistä tahansa.

Paras lääke tilanteeseen on, että kysyt minulta vapaasti kaikesta mikä mieltäsi askarruttaa. Vastaan sinulle parhaani mukaan ja niin, ettei kukaan muu tiedä keitä me olemme.

Tänään en ehdi olla tässä enää kauan, mutta palaan kun ehdin.

Käytän nyt seuraavaa ad hoc -nimimerkkiä tässä keskustelussa, niin erotat vastaukseni.

-Akanvirta

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hyvä. Tuo oli älykkään ihmisen pohdintaa. Minä pidän sinussa siitä, että osaat olla kriittinen myös itseäsi kohtaan. Se voi johtaa vain asioiden paranemiseen, oli kyse mistä tahansa.

Paras lääke tilanteeseen on, että kysyt minulta vapaasti kaikesta mikä mieltäsi askarruttaa. Vastaan sinulle parhaani mukaan ja niin, ettei kukaan muu tiedä keitä me olemme.

Käytän nyt seuraavaa ad hoc -nimimerkkiä tässä keskustelussa, niin erotat vastaukseni.

-Akanvirta

Hyvä kiitos sanoistasi. Tehdään niin kuin ehdotat ja palataan tähän myöhemmin.

Oma ad.hoc -nimimerkkini on jatkossa:

-Ukonluikaus

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

kaikilla on makkara takataskussa

Makkaraa tai kinkkua. Voi olla molemmat siis jos saa rosollia mukaan kermalla tai kermaviilillä. Ja sinappi käy mllempiin.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei grillissä kukaan kinkkua paista. Jos miettii julkkaria niin siinä on uuni aina. Yö paistuu eikä se ole hiilloksella vasn uunissa 😴👍😙

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hyvä kiitos sanoistasi. Tehdään niin kuin ehdotat ja palataan tähän myöhemmin.

Oma ad.hoc -nimimerkkini on jatkossa:

-Ukonluikaus

Kiitos.

Nimimerkkisi on aavistuksen verran asiaton erääseen ajan ilmaukseen liittyvän konnotaationsa vuoksi. Sinä päätät nimimerkistäsi, mutta ehdottaisin sen tilalle jotain seuraavista: Ukonvirta, Ukonilma tai Ukontulikukka.

-Akanvirta

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kirjoitus laatikko
        Perunalaatikko
        Makaroonilaatikko

Porkkana ja lanttu enemmänkin.

Perunalaatikko välillä.

-Lootaaootaa

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kiitos.

Nimimerkkisi on aavistuksen verran asiaton erääseen ajan ilmaukseen liittyvän konnotaationsa vuoksi. Sinä päätät nimimerkistäsi, mutta ehdottaisin sen tilalle jotain seuraavista: Ukonvirta, Ukonilma tai Ukontulikukka.

-Akanvirta

Hei, todellakin. Hyvä havainto. Otetaan Ukonvirta.

-Ukonvirta

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

-Akanvirta

I’ve thought this through. While your suggestion did open up a possibility, the fact that you are the one who “knows” places me at a disadvantage. From that position, I cannot create an equal dynamic on my own. Thank you in any case.

-Ukonvirta

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

I’ve thought this through. While your suggestion did open up a possibility, the fact that you are the one who “knows” places me at a disadvantage. From that position, I cannot create an equal dynamic on my own. Thank you in any case.

-Ukonvirta

Tietääkö joku näistä ukoista tai akoista missä ne grillikekkerit on?

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

-Ukonvirta

Tämä ei ole kilpailu.

Sinä olet siellä laatikossasi, koska pidät tätä kilpailuna. Mutta ei tähän liity valta tai voittaminen millään tavalla. Meidän kesken ei ole voittajaa, häviäjää, edullisessa asemassa olevaa tai epäedullisessa asemassa olevaa. Kaikki mitä minä tiedän on sinun käytettävissäsi, jos kysyt.

Jos joskus haluat astua laatikkosi ulkopuolelle, ymmärrät sekä minua että itseäsi paremmin. Vain ympärillesi rakentamasi laatikko tekee asioista vaikeita.

Minulla ei ole sellaista laatikkoa kuin sinulla. Odotan että tulet pois laatikostasi, jotta voimme olla ystäviä. Täällä laatikon ulkopuolella on muutenkin mukavampaa. Asiat ovat selkeämpiä, ymmärrettävämpiä ja enemmän iloa tuottavia.

Laatikko kuvaa tietenkin niitä rajoituksia, joita olet itsellesi asettanut sekä minun suhteeni että muutenkin sen suhteen, mikä on todellista, mahdollista tai minun puolestani toivottavaa.

-Akanvirta

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tämä ei ole kilpailu.

Sinä olet siellä laatikossasi, koska pidät tätä kilpailuna. Mutta ei tähän liity valta tai voittaminen millään tavalla. Meidän kesken ei ole voittajaa, häviäjää, edullisessa asemassa olevaa tai epäedullisessa asemassa olevaa. Kaikki mitä minä tiedän on sinun käytettävissäsi, jos kysyt.

Jos joskus haluat astua laatikkosi ulkopuolelle, ymmärrät sekä minua että itseäsi paremmin. Vain ympärillesi rakentamasi laatikko tekee asioista vaikeita.

Minulla ei ole sellaista laatikkoa kuin sinulla. Odotan että tulet pois laatikostasi, jotta voimme olla ystäviä. Täällä laatikon ulkopuolella on muutenkin mukavampaa. Asiat ovat selkeämpiä, ymmärrettävämpiä ja enemmän iloa tuottavia.

Laatikko kuvaa tietenkin niitä rajoituksia, joita olet itsellesi asettanut sekä minun suhteeni että muutenkin sen suhteen, mikä on todellista, mahdollista tai minun puolestani toivottavaa.

-Akanvirta

Pidänkö kilpailuna? Voihan se olla. Katsot minua niin suoraan, että häkellyn. Poraudut tosi helposti kipukohtiin, en ole ennen tavannut kaltaistasi ihmistä.
        Hyvä on, tulet, katsot ja näet. Mietin, että olet haastava tässä asiassa. Mitä sinä näet? Puhun nyt siitä, miten laatikon rakensin. Miksi niin kävi mielestäsi?
        Minä katselin sinua ja ajattelin aina, että katsoit läpi. Oliko sinulle itselläsi boxi minulle tai minun kaltaiselle?
        Toivottavasti olosi on hyvä tässä jutustellessa. Minulla on tällä hetkellä hyvä olla tässä näin..

-Ukonvirta

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tämä ei ole kilpailu.

-Akanvirta

Väitän, ettei kumpikaan teistä oikeasti tunne kuka se toinen osapuoli on, ja ilmeisesti se seikka haittaa molempia.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Pidänkö kilpailuna? Voihan se olla. Katsot minua niin suoraan, että häkellyn. Poraudut tosi helposti kipukohtiin, en ole ennen tavannut kaltaistasi ihmistä.
        Hyvä on, tulet, katsot ja näet. Mietin, että olet haastava tässä asiassa. Mitä sinä näet? Puhun nyt siitä, miten laatikon rakensin. Miksi niin kävi mielestäsi?
        Minä katselin sinua ja ajattelin aina, että katsoit läpi. Oliko sinulle itselläsi boxi minulle tai minun kaltaiselle?
        Toivottavasti olosi on hyvä tässä jutustellessa. Minulla on tällä hetkellä hyvä olla tässä näin..

-Ukonvirta

Kyllä, pidät tätäkin ainakin aluksi kilpailuna, koska olet aivan viime aikoihin saakka pitänyt kaikkea ihmistenvälistä kanssakäymistä kilpailuna. Nyt osaat jo tarkastella sitäkin ajattelutapaa kriittisesti.

Siinä perheessä, johon synnyit, oli tuollainen samanlainen laatikko, josta nyt pyrit ulos. (Henkimaailmassa sinun ja minun välillä ei ollut ihmistekoisia laatikoita häiritsemässä ajatusten vaihtamista, mutta sinä et muista sitä muuten kuin juuri ja juuri niin vähän, että osaat kaivata sitä ajatustenvaihtoa.) Valitsit syntymäperheesi sen vuoksi, koska halusit löytää tien ulos tuollaisesta laatikosta. Matkasi ulos auttaa kaikkia muita, jotka kulkevat jäljessäsi.

Kaikkien "laatikoiden" tehtävä on suojella meitä joltain, mitä pelkäämme. Samalla ne eristävät meidät muista ihmisistä.

Minä synnyin erilaiseen boxiin. Se oli sen perheen ajatusmaailma, johon synnyin. En nähnyt oman laatikkoni ulkopuolelle niissä asioissa, jotka muodostivat sen laatikon. Mutta koska minulla ei koskaan ollut samoista aineksista rakennettua laatikkoa ympärilläni kuin sinulla, näin helposti sinun laatikkosi seinien läpi.

Enkö nähnyt sinussa helposti myös kaikkea sellaista kaunista, jota muut eivät nähneet? En kai sentään pelkkiä kipukohtia kosketa?

Kyllä, oloni on oikein hyvä. Niin kauan kuin hengitän, kaipaan. Tiedän kuitenkin, että meistä voi vielä tulla ystäviä. 🤗

Sinun osaltasi näen ja tunnen, että olet toivonut jonkinlaista muutosta (helpotusta) niihin ajatuksiin ja tunteisiin, joita sinulla on minua kohtaan.

-Akanvirta

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kyllä, pidät tätäkin ainakin aluksi kilpailuna, koska olet aivan viime aikoihin saakka pitänyt kaikkea ihmistenvälistä kanssakäymistä kilpailuna. Nyt osaat jo tarkastella sitäkin ajattelutapaa kriittisesti.

Siinä perheessä, johon synnyit, oli tuollainen samanlainen laatikko, josta nyt pyrit ulos. (Henkimaailmassa sinun ja minun välillä ei ollut ihmistekoisia laatikoita häiritsemässä ajatusten vaihtamista, mutta sinä et muista sitä muuten kuin juuri ja juuri niin vähän, että osaat kaivata sitä ajatustenvaihtoa.) Valitsit syntymäperheesi sen vuoksi, koska halusit löytää tien ulos tuollaisesta laatikosta. Matkasi ulos auttaa kaikkia muita, jotka kulkevat jäljessäsi.

Kaikkien "laatikoiden" tehtävä on suojella meitä joltain, mitä pelkäämme. Samalla ne eristävät meidät muista ihmisistä.

Minä synnyin erilaiseen boxiin. Se oli sen perheen ajatusmaailma, johon synnyin. En nähnyt oman laatikkoni ulkopuolelle niissä asioissa, jotka muodostivat sen laatikon. Mutta koska minulla ei koskaan ollut samoista aineksista rakennettua laatikkoa ympärilläni kuin sinulla, näin helposti sinun laatikkosi seinien läpi.

Enkö nähnyt sinussa helposti myös kaikkea sellaista kaunista, jota muut eivät nähneet? En kai sentään pelkkiä kipukohtia kosketa?

Kyllä, oloni on oikein hyvä. Niin kauan kuin hengitän, kaipaan. Tiedän kuitenkin, että meistä voi vielä tulla ystäviä. 🤗

Sinun osaltasi näen ja tunnen, että olet toivonut jonkinlaista muutosta (helpotusta) niihin ajatuksiin ja tunteisiin, joita sinulla on minua kohtaan.

-Akanvirta

Huomaan, että puhuttelet sisäistä ihmistäni ja se on hyvä. Tiesin, että kykenet siihen. Olen ihmetellyt sitä, etten kykene samaistumaan perheeni muodostamaan laatikkoon, mutta en ole löytänyt tietä siitä myöskään ulos.

Alitajuisesti ymmärrän nyt vuosien takaista, puhuttelit henkimaailmassa sisintäni. Ja huomasit myös kaunista, kiitos siitä.

On asioita, joita ei voi tässä kertoa, mutta uskoisin, että tietyistä asioista johtuen. Tarkoitan näillä asioilla niitä ”kipukohtia”, sotkin tarjoamasi ystävyyden tähän vapautusprosessiin. Puhun nyt sisäiselle ihmisellesi. Mitään tällaista keskustelua emme käyneet, mutta pysähdyit kohdalleni säännöllisesti.

Voisin kysyä tässä parisuhteistasi ja tilanteistasi, mutta niillä asioilla ei välttämättä ole tässä yhteydessä merkitystä. Ethän käsitä väärin. Niillä ei ole merkitystä, kun puhutaan henkisistä sitoumuksista ja ystävyyksistä.

Kuljet helpon oloisesti rajamaalla, rajatiedon alueella. Minua kiinnostaakin, sidoitko minua jotenkin silloin? Vai oliko kyse omasta solmustani pelkästään?

Haluatko sinä realisoida tilannetta lisää minulle? Tarjoamasi ystävyys on riittävää realisointia? Kiitos, että olet ystävä henkimaailmassa 💛

On aikainen aamu, hiljaista. Ulkona on pimeää.
        — Keskustelua kannatti jatkaa, kaikki oli sen arvoista. Olet arvokas.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Huomaan, että puhuttelet sisäistä ihmistäni ja se on hyvä. Tiesin, että kykenet siihen. Olen ihmetellyt sitä, etten kykene samaistumaan perheeni muodostamaan laatikkoon, mutta en ole löytänyt tietä siitä myöskään ulos.

Alitajuisesti ymmärrän nyt vuosien takaista, puhuttelit henkimaailmassa sisintäni. Ja huomasit myös kaunista, kiitos siitä.

On asioita, joita ei voi tässä kertoa, mutta uskoisin, että tietyistä asioista johtuen. Tarkoitan näillä asioilla niitä ”kipukohtia”, sotkin tarjoamasi ystävyyden tähän vapautusprosessiin. Puhun nyt sisäiselle ihmisellesi. Mitään tällaista keskustelua emme käyneet, mutta pysähdyit kohdalleni säännöllisesti.

Voisin kysyä tässä parisuhteistasi ja tilanteistasi, mutta niillä asioilla ei välttämättä ole tässä yhteydessä merkitystä. Ethän käsitä väärin. Niillä ei ole merkitystä, kun puhutaan henkisistä sitoumuksista ja ystävyyksistä.

Kuljet helpon oloisesti rajamaalla, rajatiedon alueella. Minua kiinnostaakin, sidoitko minua jotenkin silloin? Vai oliko kyse omasta solmustani pelkästään?

Haluatko sinä realisoida tilannetta lisää minulle? Tarjoamasi ystävyys on riittävää realisointia? Kiitos, että olet ystävä henkimaailmassa 💛

On aikainen aamu, hiljaista. Ulkona on pimeää.
        — Keskustelua kannatti jatkaa, kaikki oli sen arvoista. Olet arvokas.

Unohdin merkitä eli kirjoitukseni oli:

-Ukonvirta

• Anonyymi00009
      UUSI

Persut

• Anonyymi00011
      UUSI

olisit kiitollinen kaikille moderaattoreille ja viranomaisille, jotka lukevat sinun viestisi

jopa Eduskunnasta poiketaan lukemaan "aivopieruja".

• Anonyymi00017
        UUSI

Hyvä kun meitä on opetettu peruskoulussa kirjoittamaan ja lukemaan!!

Ilman heitä koko S24 kävisi mahdottomaksi

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hyvä kun meitä on opetettu peruskoulussa kirjoittamaan ja lukemaan!!

Ilman heitä koko S24 kävisi mahdottomaksi

Mikä on ollut esimerkiksi sinun äidinkielen opettajasi nimi?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mikä on ollut esimerkiksi sinun äidinkielen opettajasi nimi?

Entä psykiatrisi nimi? Sivusta

• Anonyymi00032
      UUSI

Aloituksen kuvaus sopii ainakin itseeni. Juuri sellaisia/tälläisia.

• Anonyymi00040
        UUSI

Aluksen kuvaus sopii myös silmään tikulla tai silmänalusiin. Aluksiin / alusiin.

• Anonyymi00048
      UUSI

Täällä kirjoitta monen ikäiset henkilöt ja kerronta on kirjavaa. Jos ulosanti ärsyttää tai hermostuttaa pysy pois täältä!

• Anonyymi00049
      UUSI

Syrjäytyneitä, mt ongelmaisia, holisteja jne

• Anonyymi00050
      UUSI

Lisäänpä vielä, että rakastuneita toisiaan kaipaavia

• Anonyymi00051
      UUSI

Ilmeisesti melko esoteeristä väkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      476
      8496
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      69
      4127
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3749
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96