Kaksi ja puolivuotta nyt raittiina

Anonyymi-ap

Elämä hymyilee vaikka on haasteita. Ei elämästä puutu ongelmat ja haasteet vaikka raitistuu mutta nyt niitä ei aiheuta enää alkoholi vaan elämän sattumukset. Vaikka on haasteita olen tyytyväinen elämääni ja mukana on onnellisuuden tuulahduksia. Talousasiat on mallillaan eikä tarvitse pihistää mistään. Olen vapaa ikäiseni velvollisuuksista ja vastuita eikä työ stressaa kun ei tarvitse olla työelämässä. Siitä piti alkoholi huolen että sairastuin psyykkisesti ja pääsin eläkkeelle. On vapaa-aikaa ja mahdollisuus toteuttaa itseään ja joka aamu saan herätä ilman krapulaa. Raittius tuo mukanaan tasapainoa ja rauhaa sekä itsekunnioitusta

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa mieltä. Suosittelen kyllä muillekin, että ainakin kannattaa kokeilla, onnistuu tai ei.

• Anonyymi00002

Toisille sopii raittius, toisille ajoittainen juopottelu.

Ei kenellekään ole jatkuva juopottelu hyväksi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Toisille sopii raittius, toisille ajoittainen juopottelu.

Ei kenellekään ole jatkuva juopottelu hyväksi.

Jotkut osaavat myös käyttää alkoholia maltilla, ei ole pakko juopotella, edes harvemmin.
        Juopottelu sanana viittaa runsaampaan juomiseen yhdellä kerralla. Eli humalanhakuiseen juomiseen.

• Anonyymi00004

35 vuotta lähes raittiina, ei yhtään humalaa, vaikka joskus otan ruoan kanssa lasin viiniä ja siihen se jää.
      Nautin elämästä, sen joka hetkestä selvin päin.
      Ikää 75 vuotta.

• Anonyymi00005

Hienoa. Hyvää joulua sinulle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe