Helluntailaisten ei tarvitse tehdä parannusta koska kuvittelevat olevansa pelastusvarmoja !?
Esimerkkinä tästä ovat helluntaipastorit.
Synnit ja seurakunta
21
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helluntailaisuudessa ovat tärkeämpiä hurmahenkiset juopumiskokemukset.
- Anonyymi00008
otahan lääkkeesi. Mielialasi voisi parantua. Sekä etsi pelastus elämällesi.
- Anonyymi00002
Raamatun mukaan pitääkin olla koko ajan parannusta tekemässä sekä kinaamassa kasteesta ja kätten päällepanemisesta.
Hyvä tosiaan tuntea Raamattu että osaa herjata oikeista asioista.
Ettei vahingossa herjaa hyviä asioita.
Niin ei pelastu. Koko maailman kaikki synnit naulittiin Kristuksessa Golgatan ristille jo noin 2000 vuotta sitten, kun Jeesus kärsi rangaistusten kaikkien maailman ihmisten edestä. Tämä tarkoittaa käytännössä samaa kuin että kaikki meidät teloitettiin syntiemme tähden 2000 vuotta sitten. (Room.6:6). Kuollut ihminen ei voi tehdä enää mitään syntiä. Mistä siis pitäisi tehdä parannus?
Jeesuksen meidän edestämme tekemä sovitustyö Golgatalla on 100 %:sti täydellinen. Siihen ei voi lisätä mitään millään parannuksen teoilla tai muilla ihmisen ulkonaisilla teoilla. Pelastus on kokonaan Jumalan armoa ja rakkautta. Se otetaan vastaan uskon kautta. Pelastuksen suhteen Jumalalle eivät kelpaa mitkään ihmisten omat teot. Hänelle kelpaa vain Jeesuksen teot.
Jumala katsoo vain Jeesukseen ja niin tulisi meidänkin tehdä. Se on meidän ainoa toivomme.- Anonyymi00009
Parane pian.
- Anonyymi00003
Helluntailahkolaiset uskovat olevansa synnittömiä ja pelastusvarmoja.
- Anonyymi00005
Helluntailaiset = uudestikastettuja = 100% pelastusvarmoja.
Helluntaihengessä ja uskossa 🤪🤑😇 - Anonyymi00010
Etkö lue Raamattua, ja usko sijaisuhriin....
Jos Raamatun- mukaan ei Jumala muista anteeksiannettuja syntejä, niin sinäkö menen onkimaan säännöllisesti omat ----anteeksiannetut synnit -- taas esille.
Olet outo vekotin - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Helluntailaiset = uudestikastettuja = 100% pelastusvarmoja.
Helluntaihengessä ja uskossa 🤪🤑😇Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta.
Pelastusvarmuus on Jumalan---työ....
Missäs itse ajattelit pelastua.? - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta.
Pelastusvarmuus on Jumalan---työ....
Missäs itse ajattelit pelastua.?Pelastusvarmuus ei ole fiilis, vaan raamatullinen fakta.
"Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin. Mutta minut armahdettiin, jotta Kristus Jeesus juuri minussa osoittaisi, kuinka suuri hänen kärsivällisyytensä on. (1 Tim. 15-16)
- Anonyymi00004
Room.4:5 Mutta joka ei työtä tee, vaan uskoo sen päälle, joka jumalattoman vanhurskaaksi tekee, hänen uskonsa luetaan hänelle vanhurskaudeksi. Biblia (1776) Joh.6:28-29. Room.3:28.
- Anonyymi00006
Joh.12:44 Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni, vaan sen päälle, joka minut lähetti. Biblia (1776)
- Anonyymi00012
Siinäs näette- eli lestadiolainen uskoo ja se luetaan hänelle vanhurskaudeksi.
Siis trollaajat, tehkää samoin.
Perille- nääs, näääs, nääss, ei pääse mikään epäpyhä ja kauhistuksen tekijä.
Siis siis, siis, on usko- sijaisuhriin, anteeksiantoon ja päivän lapsioikeuteen.
Eilinen on mennyt- huomista ei ole- ja nyt on Jeesus pelastaja.
Yrittäkääs uskoa sanaan, niin joutavanpäiväinen hökellys teiltä loppuu.
Lukekaa edellinen kirjoittaj- hän uskoo- ja se riittää, eikä hän ongi vanhojen syntien avannoilla, kuten te näytätte tekevän. ..... ettehän te näytä uskovan täytettyyn työhön.
- Anonyymi00007
aloittajalla on trollilevy jäänyt hyppäämään samaan soittouraan.
Moneskohan kerto toistat itseäsi.
olet naurettava pelle, taho ryskän trollitehdas. Emme lähde kelkkaasi - Anonyymi00013
Tyhmä aloitus.
- Anonyymi00015
Piispa on jo kolmannen kerran naimisissa.
Arkkipiispa käskee vihkiä homoja- Anonyymi00019
Hanki elämä
- Anonyymi00016
Jumalaan ja Jumalan sanaan kannattaa nimenomaan uskoa siksi että voi ajatella, että ehkä pelastun ja ehkä en.
Se sana on tosiaan vastaanottamisen arvoinen. - Anonyymi00017
Vanhin ei tunnusta syntejään ainakaan alttarilla. Tuskin muulloinkaan. Syntiä ei saa tehdä.
- Anonyymi00018
Luterilaisten ei tarvitse tehdä parannusta, koska he eivät usko Jumalaan. Kunhan käydään hoitamassa häät ja hautajaiset ja elellään niin kuin ennenkin. Ehkä joku uskoo johonkin "korkeampaan voimaan". Mutta ainahan sitä voi ivata helluntailaisia nettipalstoilla jos ei muuta keksi.
- Anonyymi00020
Aloittaja valehtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178