Miten meni niinkuin omasta mielestä?
Kehtaatte heittää hyväntekijät pihalle.
https://vm.tiktok.com/ZNR2BCfXW/
S-Market Orivesi
11
762
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällähän köyhän tulee olla köyhä, hyvää Joulumieltä ei saa jakaa. Hyvää mainosta kaupalle ja koko veteeläisten kylälle.
- Anonyymi00002
Mitä muutakaan oriveteläisiltä serkkujen rutsaamalta kyläpahaselta voisikaan odottaa
- Anonyymi00008UUSI
Palkatkaa äkkiä banjonsoittaja orivarsan vierelle (feat,
syvä joki) niin tuntuisi vielä kotoisammalta.
- Anonyymi00003
Kauppias kusi kyllä omaan laariin ja pahasti. Luultavasti nämä vanhukset olisivat omaan lähikauppaan rahansa tuoneet. BOIKOTOIKAA TÄTÄ KAUPPAA !!!!!
- Anonyymi00004
Kauppias ei pyydä edes anteeksi! Selittää jotain valheita julkisesti. Olisi pyytänyt anteeksi vaan ja jakaa itse rahat.
- Anonyymi00005UUSI
Kaupan sivuille vaan arvosteluja sekä palautetta.
- Anonyymi00006UUSI
Boikotoidaan kyseistä puljua, kyllä kauppias nöyrtyy ja pyytää anteeksi. Boikotoidaan vielä enempi nin johto pyytää anteeksi. Todella p2skamaista touhua S-kaupalta.
Mietin mitkä arvot S-ryhmällä on kun saivat tällaista touhua? - Anonyymi00007UUSI
Mun rahani kannan K markettiin tästä lähin. Hävetkää
- Anonyymi00009UUSI
Aion tästedes viedä rahani muualle.
- Anonyymi00010UUSI
Henry Aflecht on huomiohuora, joka korottaa itsensä jakamalla rahaa oletetuille köyhille. "Katsokaa kuinka hyvä minä olen!" Oikeat hyväntekijät eivät tuo itseään esiin. Jumalauta mikä pelle!
- Anonyymi00011UUSI
Voi sinua pientä pissinaamaa.
Mitenkä luulet että yritykset sekä yksityiset ihmiset osaavat lahjoittaa suoratuki ry:lle ilman näkyvyyttä. Henkka tekee pirun hyvää työtä ja jakaa kaikki ilman välistävetoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216075Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1153432Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?692352Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091065Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?941033- 621032
- 611015
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77909- 42902