Kristillinen liike Parannuksenteon ja Pyhyyden Palvelustyö Suomi järjesti vantaalla tilaisuuden, jossa kohusaarnaaja David Owuor puhui. Jotkust uskovat, että Owuor osaa profetoida maailman menoa, nähdä tulevia tapahtumia ja kykenee parantamaan sairaita.
Onko hän Jumalan valitsema profeetta, kuten itse väittää?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011675687.html
Kenialainen kohusaarnaaja David Owuor on julistautunut profeetaksi
40
449
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jer. 14:14
Herra sanoi minulle: "Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat. [Jer. 27:14, 29:8]- Anonyymi00003
Maailmanlopun tapahtumilla pelottelevat tempauspäivien laskijat sanovat: "Aika on lähellä".
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen:
'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maailmanlopun tapahtumilla pelottelevat tempauspäivien laskijat sanovat: "Aika on lähellä".
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen:
'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia sitä ennen.
-----
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia sitä ennen.
-----
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38Kompromissia Totuuden kustannuksella uskovan ei tule sallia.
Lainaus kirjasta: RAAMATTU ELÄMÄÄN-JUKKA NORVANTO-PALJASTAVA RAKKAUS-Johanneksen kirjeet- Copyright-Jukka Norvanto ja Sanansaattajat r.y.- PERUSSANOMA OY- Kauniainen-Gummerus Kirjapaino Oy, 2009
Sivulta: 182,183
"....Toisen Johanneksen kirjeen keskeisiä teemoja on totuus, Se on Ensimmäisen Johanneksen kirjeen tavoin taistelua harhaopin leviämistä vastaan.
Rakastan teitä sen totuuden tähden, joka pysyy meissä ja on ikuisesti oleva meidän kanssamme, (2 Joh 1:2).......
Johannes korostaa totuuden merkitystä. Hän ottaa sen esiin peräti neljästi kirjeensä kolmessa alkujakeessa. Kristittyjen keskinäinen rakkaus ei perustu siihen, että pitäisimme toisiamme erityisen miellyttävinä tai puoleensa vetävinä ihmisinä. Se ei perustu myöskään siihen, millaisia tunteita milloinkin herätämme toisissamme. Sen sijaan se perustuu yksinkertaisesti totuuteen, joka pysyy kristityissä ikuisesti.
Edellä korostin sitä, että jos näyttäisi siltä, että totuus ja rakkaus joutuisivat ristiriitaan keskenään, silloin on noudatettava totuutta.
Nyt Johannes kertoo meille, miksi niin on. Rakkaus näet rakentuu totuuden varaan.
Tässä kohtaa on nähtävillä Johanneksen voimakas hyökkäys harhaopettajia vastaan. ........
(sivulta 183) ....Tällainen totuuden puolesta taisteleminen tuntuu jopa hämmentävältä. Nykyäänhän usein väitetään, että kukin voi valita itselleen mieleisensä tavan ymmärtää Jumalan sanan totuuksia ja ettei kukaan voi pitää omaansa toisten käsityksiä oikeampina. Sellaista hölynpölyä ei Johannes niellyt. Hän tiesi olevansa totuudesta, sillä hän oli kohdannut Jeesuksen Kristuksen, joka on paitsi Tie ja Elämä myös Totuus. Koska kristittyjen rakkaus perustuu totuuteen, emme voi lisätä keskinäistä rakkauttamme alkamalla tehdä kompromisseja totuuden suhteen. Niin kuitenkin olemme usein taipuvaisia ja kiusattuja tekemään; me jopa kuvittelemme sellaisen toiminnan olevan todellista kristillisyyttä.
Todellisuudessa rakkautta voidaan vahvistaa vain silloin, kun pysytään totuudessa...." - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
------
------
-----
-------
--------
-----
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38Viimeinen mahdollisuus | Ingmar Rönn
"....Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus.
Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.
Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä.
Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..." - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viimeinen mahdollisuus | Ingmar Rönn
"....Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus.
Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.
Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä.
Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."Linkki edelliseen lainaukseen
https://ironn.org/?p=4600
- Anonyymi00004
Saatanan pappi, ei Jumalan profeetta eikä Jumalan palvelija!!!
Inhottava rättinaama ja julkea rosvo!!
Anna Anttila pitäisi pistää linnaan muutamaksi vuodeksi petoksesta ja ihmisten huijauksesta!! - Anonyymi00005
Huru-ukko on puhunut ja pulinat pois.
- Anonyymi00011
Juuri näin !
- Anonyymi00012
Ei nykyään ole muinaisen Israelin tapaisia profeettoja ennustamassa kansalle tai kansakunnille.
Profetia on Jumalan Hengen vaikutuksesta syntynyttä saarnaa ja opetusta seurakunnalle (1. Kor.14). Termi on vain nykyään oudosti liitetty nykyään ennusteluun. - Anonyymi00013
Hassun näköisiä mummoja sellaiset hatut päässä kuin Ascottin laukkakisoissa!
Kuulemma Kaisa Gadenew on hurahtanut tähänkin.
Voi olla että se antoi meidän maalle jonkin kirouksen tai pahan ennustuksen, kun joku toimittaja kysyi jotain sopimatonta. Onkohan Trumpille mitään sukua? Olisko lehtolapsi? - Anonyymi00014
Lahkolaiset eli luste temmataan pois yläilmoihin, jotta Jeeus voi palata rauhassa takaisin maan pääälle. Jeesuksen häitä vietetään maan päällä ei missään pilven reunalla.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi00016
Lahkolaiset maan päällä vielä pidättelee, ettei Jeesus voi palata takaisin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lahkolaiset maan päällä vielä pidättelee, ettei Jeesus voi palata takaisin.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"Jeesuksen häitä vietetään maan päällä. Ei missään pilven reunalla.
Kristilliset kasteet tulee käyttöön, että kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi; - Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jeesuksen häitä vietetään maan päällä. Ei missään pilven reunalla.
Kristilliset kasteet tulee käyttöön, että kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;Ihmiset, jotka eivät tahdo tehdä parannusta, eivät tahdo ottaa Jeesusta sydämeensä asumaan, eivät ole uudestisyntyneitä, vääntävät Jumalan Sanan . Parannuksen tehnyt, uudestisyntynyt ylhäältä, pääsee Taivasten valtakuntaan. Jossakin vaiheessa uskovat temmataan ylös Herraa vastaan yläilmoihin, Raamatun mukaan. Uskoakseni se tapahtuu vaikeina aikoina. Maailmaan on tulossa ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut ennen, eikä jälkeen tule. Luotan siihen, että Jumala ei ole tarkoittanut meitä vihaan, Raamatun mukaan. Juuri ennen sitä Hän tempaisee uskovat maan päältä.
Vielä on armon aika. Tehkää parannus ja pyytäkää Jeesusta sydämeenne asumaan !
- Anonyymi00015
Viimeisen kolmen tunnin aikana Owuor on linjannut ainakin seuraavat asiat:
Abortti on murha.
Homous on syntiä.
Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä pitää kritisoida.
Maailmanloppu lähenee koko ajan.
Vääräuskoiset jäävät, kun muut poistuvat taivaan kirkkauteen.
Sunnuntaina järjestään vielä ”parannuskonferenssi”, jossa Owuor etukäteislupauksista huolimatta näyttäisi parantavan myös seksuaalivähemmistöjen edustajia.
Hän juhlii yhdessä seurakunnan kanssa sitä, että tilaisuuden aikana yksi paikalla olija julistautuu ”heteroksi”.
– Hän ei ole enää homo, Owuor iloitsee suureen ääneen seurakunnan kirkuessa. - Anonyymi00017
Lupaus haastattelusta medialle näyttää rikkoutuvan. Sivuikkunasta näkyy, kuinka Owuor lastataan valkoiseen Porche Cayenne S Hybridiin. Uutena auton hinta on yli 130 000 euroa.
IS:n selvityksen mukaan luksusauto oli vuokrattu Owuorin seurueelle. - Anonyymi00020
Koulun aulassa IS kysyy, onko hän todella oikea profeetta – Raamattuhan varoittaa vääristä profeetoista. Mitä Owuor vastaisi häntä ja hänen ihmetekojaan kritisoiville?
Pian Owuor tekee selväksi, että hän ei halua vastata ”tällaisiin kysymyksiin”. Alkaa erikoinen episodi.
Saarnaaja vaikuttaa tuohtuneelta IS:n haastattelun jälkeen.
– Älä tuo minua tällaisiin haastatteluihin, Owuor sanoo pastori Anna Anttilalle.
– Haluan, että Herra siunaa tätä maata. On tärkeää, että Herra ei kiroa tätä maata.
Hän läksyttää yhä Anttilaa toimittajan kysymysten takia
– En halua tuomita tätä maata, kuten olen tuominnut muita maita, Owuor sanoo.
Sanoman tarkoitus jää epäselväksi – voisiko Suomen ylle siis langeta jokin kirous, koska ”profeetalta” kysyttiin epämieluisia kysymyksiä? Aiemmin haastattelussa hän ehti jo ennustaa, että Venäjä iskee Ranskaan ja Isoon-Britanniaan.
Huokaus. Ollaan epävarmuuteen menossa. Kunpa Jumala tempais noi pois äkkia ja mainoksen sanoin ' voi kun huomenna ois ihan tavallinen päivä' - Anonyymi00021
Onko Suomessa yhtään oikeaa profeettaa joka on Jumalan kutsuma ?
Nimeltään....? - Anonyymi00022
Iltasanomissa oli juttu hänestä !
- Anonyymi00023
Tällä kenialaisella saarnaajalla David Omuorilla on paljon seuraajia ainakin Keniassa, jossa myös Patrik Tiainen aikoinaan hillui.
Muistattehan sen Patrik Tiaisen? Jos et, niin kato Wikipediasta.- Anonyymi00024
Ei David Omuor, vaan David Owuor.
Mikäs se Kanadalainen kohusaarnaaja oli nimeltään, joka ainakin joitakin vuosia sitten riehui ympäri tämän planeetan. Mikä se oli nimeltään? - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei David Omuor, vaan David Owuor.
Mikäs se Kanadalainen kohusaarnaaja oli nimeltään, joka ainakin joitakin vuosia sitten riehui ympäri tämän planeetan. Mikä se oli nimeltään?Benny Hinn.
- Anonyymi00026
Oikea profeetta ei nosta itseään jalustalle eikä pidä suurta melua itsestään. Nämä itse itsensä profeetaksi nimttävät tekevät kaikki näyttävästi. Vaatimattomuus ja nöyryys kaukana näistä profeetoista.
On vaikea nimetä ketään profeetaksi. Jos tulee ilmi, niin heti uskovat rynnivät ja juoksevat perässä. Sentähden aito profeetta pitää itseään syrjässä. Hän ei halua suosiota ihmisiltä eikä pelkää tuoda varoituksia tai vakavaa sanomaa. Jumala on ensimmäinen hänen elämässään. Tulee mieleen Elia. Hän ei antanut mieluisia sanomia vaan julisti myös tuomion sanoja. Siinä Jumalan aito Jumalan profeetta. - Anonyymi00027
Koherentti tarkoittaa yleismerkityksessä yhtenäistä, johdonmukaista, loogista ja sisäisesti yhteensopivaa, eli asioiden, uskomusten tai aaltojen, jotka sopivat yhteen ja muodostavat kokonaisuuden ilman ristiriitoja.
- Anonyymi00028
Vantaa kirjoitetaan isolla. Terve pyrstö mätäkö pää.
Terveterve - Anonyymi00029
1. Profetoiminen on taikauskoa
2. Uskonnot ovat taikauskoa
3. Owuor osaa myydä hölmöille taikauskoa Owuor on pisnismies. Se on sitä YRITTÄJYYTTÄ. Terveisin Kokoomuksen Kauppakamariosasto. 🎩🟦⬛💶💵💰🪙💷💸☠️🪦
- Anonyymi00030
Saako Suomessa kuka tahansa tehdä "turvatarkastuksia"?
- Anonyymi00032
"Profeetta” on puoli tuntia myöhässä.
Kuninkaalliset antaa aina odottaa itseään. - Anonyymi00033
Pidän aina naispastoreita eksyttäjinä koska koko asetelma on Raamatun vastainen.
Jos joku haluaa heitä seurata se on heidän asiansa.
Matteuksen evankeliumi:
7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
Moni - Anonyymi00034
:Jäsenet kutsuvat häntä muun muassa nimellä my lord, herrani."
Luukkaan evankeliumi:
17:23 Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
21:8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Tottelevat mieluummin afrikkalaista kuin Jeesusta. - Anonyymi00035
Hänellä on palkka tullessaan, first last everything.
Blood is blue - Anonyymi00036
Ja nyt alamme saada todistuksia siitä kuinka profeetta paransi siinä ihan huomaamatta myös muutaman sairaan.
Todisteita emme taaskaan saa mutta todistuksia kyllä. - Anonyymi00038
Nyt vasta katsoin uutisvideon. Lehdistölle puhui ihan ok mutta naista alisti ja kiristi moitteillaan ikäänkuin olisi hänen syy mitä lehdistö tekee.
Lienee yleistä että julkisuuteen näytetään eri naamaa kuin kulisseissa. Näinhän tekee kaikki johtajat koko maailmassa.- Anonyymi00039
2. Tim.
3:6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
3:7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Naisparkoja!
- Anonyymi00040
Ihan hyvä (ei-uskovaisten tekemä, huom.) reportaasi kyseisen ns. profeetan kokouksesta Vantaalta. Tuntui kovasti komentavan "alaisiaan" ja meno on muutenkin kulttimaista. Parantumiset vaikuttavat näytellyiltä ja monet sairaat sivuutetaan kokonaan, mikäli heillä ei ole toivottua sairautta parantumisshow'ta varten. Aikamoista.
https://www.youtube.com/watch?v=oglLEtDJB9E - Anonyymi00042
Tule juttelemaan kuumien naisten kanssa nyt! https://Amanda.hoty.lat/Amanda#/?/?/ixud52z5g
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761300
- 741264
- 501177
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041088- 511065
- 34767
- 49724
- 60721
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41675Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587