Kaikki Joulun tarpeet Parkanosta,
lahjat, ruoat täältä osta.
Paikalliset yritykset kiittää,
silloin jatkossakin palveluita riittää.
Hyvää Joulua!
Osta Jouluna Parkanosta
8
848
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Parkano on paras paikka , kun täällä on niin paljon parkanolaisia.
- Anonyymi00002
Ja ihania saman-näköisiä
- Anonyymi00003
Kuka se sonni on.
- Anonyymi00004
Sitte ostetaan ne jouluviinat ja sauna kaljat omalta kylältä, eikä Ikaalisista salaa.
Ei natsiSiwan tuulikaspissa käyntiä tarvitse salata naapureitaan.
Siinä ei ole mitään pahaa. - Anonyymi00005
Eihän siinä mitään pahaa olekaan. Kaikki vaan eivät tykkää näistä kyttäreistä ja juorukelloista, jotka sielä parkis päivystävät.
- Anonyymi00006
Kyttärit tuppaa päivystää Lidlin pihassa.
Mut päivystäkööt. Huvinsa kullakin. - Anonyymi00008
Joo, olisin vähän käynyt ostoksilla mutta toisessa liikkeessä tuli yli- innokas naispuolinen vartija ja vei kassit (ei niitä "kasseja" sentään) ja toisessa kaupassa nuori kassalikka alkoi sönköttää että "Onko sinulla niissä kasseissa jotain mistä pitäisi maksaa? Olin juuri hiljattain ostanut siitäkin kaupasta lähes tonnilla tavaraa, mm kaksi pienmoottoria. No, enpä ole käynyt niissä kaupoissa enää vuosikausiin. Pitäisi vähän osoittaa respektiä asiakkaita kohtaan ja tajuta se että jos on kaksipyöräisellä liikenteessä ei voi jättää kassejaan ulos, ne on pakko tuoda mukanaan liikkeeseen vaikka sitä ei itsekään haluaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532