Huvittavaa kun venäjä sanoi putin aiemmin että toimivat ukrainas kirurgin tarkkuudella
nyt ukraina (ehkä) täsmä murhasi asevoimien koulutus kenraalin?
Ukrainan? iskut on kirurgin tarkkoja
11
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin ja Venäjä kostaa, pian ammutaan kiovassa joku ukrainan upseeri. Näin on tapahtunut aiemminkin.
- Anonyymi00002UUSI
Witun kyllästyny koko Ukrainaan!
- Anonyymi00003UUSI
Minä olen kyllästynyt Venäjään jo monta vuotta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt Venäjään jo monta vuotta.
"Ei sotaa halua venäläinen milloinkaan". Valtava valhe, johon suomalaiset sinipaita-stalinistit uskoivat!
Noin hoilattiim etenkin1970-luvulla valheellisesti. Eihän silloinen imperialistinen Neuvostovenäjä muuta tehnyt kuin kalisutteli aseitaan. Afganistaniinkin hyökkäsi 1979!
Muistetaan toki Venäjän aiemmatkin sotasikailut, kuten Unkarin kansannousu 1956, murhatyöt Itäberliinissä alken vuodesta 1961 ja verityöt Tsekkoslovakiassa v 1968.
Nykyinen natsi-Venäjä on sotinut Tsetseniassa pariinkin otteeseen, Georgiassa, Syyriassa ja nyt kuten kaikki tietävät, kohta 4 vuotta Ukrainassa operaatio Barbaariryssässä.
- Anonyymi00004UUSI
Ukraina taistelee koko euroopan puolesta , tukea ei saa lopettaa. Lisää ukraina uutisia ja keskustelua joka päivä oltava.
- Anonyymi00005UUSI
Sodassa tapetaan vastapuolen sotilaita. Oliko tämä jokin yllätys jollekin?
- Anonyymi00006UUSI
Ainahan se on hyvä uutinen kun moraaliton roisto tapettiin.
- Anonyymi00007UUSI
Voipi joutua toverikin katsomaan autonsa alke jakossa ymm pienet pingviini porsaat
- Anonyymi00008UUSI
kosto elää,, ja mitä seuraavaksi,, suomi,, ukraina jonkun pää tippuu suraavaksi,, sota hullut,,
- Anonyymi00009UUSI
Entäs sitten kun Suomi alkaa lähettää tykinruokaa Ukrainaan?Keissi alkoi kypäristä ja sidetarvikkeista....ja mis ollaan nyt.Alkakaa intin käyneet valmistautua" puolustamaan Eurooppaa"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921