Hyvin nousee polttoaineen hinnat

Anonyymi-ap

Virtailla tb oli siis ainoa joka niitä hillitsi,tankaan aina tästälähtien Tampereella .
Tankatkaa aina muualla kun Virroilla,

50

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No mitä se auttaa. En aio kantaa rahojani Tampereelle.

• Anonyymi00057

kepu...

• Anonyymi00002

Olipas typerä aloitus

• Anonyymi00008

Reppana kerää s bonusta😂

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Reppana kerää s bonusta😂

Jaa kituselta?

• Anonyymi00003

No mikäs on hinta Virroilla nyt? Tampereella välillä 1.83-1.85. Taitaa joku taksikuski kommentoida kun ajelee Tampereella usein.

Mutta ne on markkinavoimat jotka jyllää. Kun tankkauspaikkojen määrä on pudonnut muutamassa vuodessa 4->2, niin toki se voi näkyä hinnoissa. Jos huonosti on asiakkaita, niin äkkiäkös S-ketju vielä sulkee kylmäaseman ja jää Kitunen ainoaksi.

• Anonyymi00007

Joku muukin voi ajella Tampereella kun taksikuski,vaikka taksi yrittäjä ,joka laskun maksaa.

• Anonyymi00005

Jos ei kitusen 1.58 eu/litra kelpaa niin tankkaa vaikka kuusamossa mun puolesta 😂

• Anonyymi00009

Pirkanmaan kallein hinta Virrat polttoaine.

• Anonyymi00010

Joo ilmammuuta ajetaan alas virtojen asemat niin voidaan sitten ajella naapurikuntiin tankkaamaan. Eiku

• Anonyymi00011

Lopetin juuri tankkauksen Virroilla haen kauppareissulla Tuurista.

• Anonyymi00012

Tankkaan kitusella edelleen, mitähän tälläkin aloituksella yritetään hakea? Huono provo yritys jälleen

• Anonyymi00013

Tai vitutus 15 pros hinnannoususta .

• Anonyymi00015

Ei oo paljoa nousua näkyny aatonaattona sain 95 tankata 1.63 eu litralle

• Anonyymi00016

Hyvä että oot tyytyväinen valepukki.

• Anonyymi00017

Elä hauku aloittajaa liikaa näin jouluna

• Anonyymi00018

Kokoomuksen syytä ja Suomen natsien tämäkin hinnanousu Virratissa.

• Anonyymi00020

Pirkanmaan kalleinta,kepulaiset saa bonusta

• Anonyymi00021

Kyllä minä ainakin tankkaan virroilla halvemmalla kuin tampereella, pitää vain muistaa tankata loppuviikosta niin on halvempaa 👍

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tankkaan virroilla halvemmalla kuin tampereella, pitää vain muistaa tankata loppuviikosta niin on halvempaa 👍

Niin justiin ooppa viisas.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin justiin ooppa viisas.

No tankkaatko tiistaina 1.89 eu/litra vai perjantaina 1.65eu/litra?
        Minä tankkaan perjantaina ja saat miettiä sitä kun meet yöllä nukkumaan

• Anonyymi00022

Virrat 95 1,89 Alavus 1,57. Pikkusen hintaeroa. Sitten rääkyvät miksei osteta Virroilta.

• Anonyymi00026

Jouluna oli toisinpäin 😂
        Oletko jotenkin katkera vai mikä vaivaa?

• Anonyymi00024

Vaihtakaa sähköautoon, niin ei bensan hinnat ahista.

• Anonyymi00027

Joo minäpä lataan tässä samalla kun istun kynttilän valossa ja ihmettelen puita lankojen päällä. Hajoa sähkömankeliis 😂😂😂

• Anonyymi00028

Virrat 95 1,82
      Alavus 95 1,61
      Boikottiin myös kahvilat.

• Anonyymi00029

Olen boikotoinut alavuden palveluita jo pitkään.
        22.12 oli alavudella 95 1.89 ja virroilla 95 1.72 en tankkaa alavudella ☝️

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olen boikotoinut alavuden palveluita jo pitkään.
        22.12 oli alavudella 95 1.89 ja virroilla 95 1.72 en tankkaa alavudella ☝️

Valetta vaan pukkaat💪

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Valetta vaan pukkaat💪

Kyllä minä hinnat tiedän kun noiden ohiajopaikkakuntien läpi päästelen joten mietippä sitä 💪

• Anonyymi00032

Niin näyt tietävän.

• Anonyymi00033

Tankatkaa aina muualla kuin Virroilla.

• Anonyymi00035

Eilen tuurissa 1.54...95 litralta..että silleen

• Anonyymi00036

Kannattaa ehdottomasti boikotoida kaikkia Virroilla olemassa olevia palveluita. Saadaan nekin vähät palvelut sitten pois täältä. Mutta sehän on vain hyvä asia, mukavaahan se on Keuruulle tai Tuuriin ajella. Kunhan ei Virtain riistäjäyrittäjät saa enää penniäkään.

• Anonyymi00037

Jep, kylä kuolemaan nopeemmin vaan.

• Anonyymi00045

Samaa mieltä.

• Anonyymi00038

Mikäs tarve täällä on mustamaalata paikallisia tankkauspisteitä? Menöökö kotona huonosti vai miksi tänne pitää mielipahaansa purkaa?

• Anonyymi00039

Kysy kotoos ,täälä keskustellaan bensan hinnasta joka on tänään pirkanmaan kalleinta virrat

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kysy kotoos ,täälä keskustellaan bensan hinnasta joka on tänään pirkanmaan kalleinta virrat

Kyllä nyt ei taida olla siitä kyse, kotiolot vaikuttavat ihmisen mielentilaan ja nyt tässä tapauksessa negatiivisesti.
        Saattaa toki olla että olet saanut jonkun pahaa mieltä aiheuttaneen kohtelun jollain virratin huoltoasemalla.
        Joka tapauksessa aika lapsellista väittää että virroilla olisi PIRKANMAAN kalleinta polttoainetta kun tilanne ei ole niin.
        On olemassa ryhmiä mihin pääsöö puhumaan negatiivisista kokemuksista mistä mahdollinen peppukipeys on alkanut.
        Pikaista paranemista ja hyvää uutta vuotta 👍

• Anonyymi00051
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kyllä nyt ei taida olla siitä kyse, kotiolot vaikuttavat ihmisen mielentilaan ja nyt tässä tapauksessa negatiivisesti.
        Saattaa toki olla että olet saanut jonkun pahaa mieltä aiheuttaneen kohtelun jollain virratin huoltoasemalla.
        Joka tapauksessa aika lapsellista väittää että virroilla olisi PIRKANMAAN kalleinta polttoainetta kun tilanne ei ole niin.
        On olemassa ryhmiä mihin pääsöö puhumaan negatiivisista kokemuksista mistä mahdollinen peppukipeys on alkanut.
        Pikaista paranemista ja hyvää uutta vuotta 👍

Hyvin sanottu, ihmeellistä mustamaalaamista paikallisuutta kohtaan täällä

• Anonyymi00043

Sammaa mieltä elä tankka Virratin asemilta,kalleinta mitä löytyy
      95E 1,82€-1,88 että boikottia ny.

• Anonyymi00044

Tämä johtuu siitä kun ainoa asema Joka Virroilla piti polttoaineen hinnat alhaalla Saatiin lopetettua Tai ei ne alhaalla ollut silloinkaan mutta lähellä normi tasoa Nyt on Pirkanmaan kallein polttoaine

• Anonyymi00046

Bensan myyjät rupes pelkään,

• Anonyymi00047

Huomenna taas Tuuriin tankkaamaan

• Anonyymi00049

Laitapa tähän alle laskelma, miten paljon säästät ajamalla Tuuriin?

• Anonyymi00048

2€ litra tänään Suomen kalleinta.

• Anonyymi00050

Sen takia tulin keskiseltä pois lähes tyhjällä tankilla ja tankkasin kitusella 1.92 eu/litra

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sen takia tulin keskiseltä pois lähes tyhjällä tankilla ja tankkasin kitusella 1.92 eu/litra

Ja sen kyllä huomaa🧔🏿

• Anonyymi00052

Keskisellä 1,54

• Anonyymi00054

Joo mottoripolttoöljy, kyllon halpaa kyläkaupalla 😂

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Joo mottoripolttoöljy, kyllon halpaa kyläkaupalla 😂

Äkkiä keskiselle tankkaamaan valmetti! 1.54 mpö! Tarjous!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe