Vakkari esitti toiveensa

Anonyymi-ap

Me ollaan oltu 7 vuotta vakkari miehen kanssa kolmenkimppaa ja vakkarilla ja vaimolla on lupa panna kaksistaan jos en ole paikalla.
Nyt kun makoiltiin sängyssä niin vakkari esitti kysymyksen: olisiko mahdollista että hän saisi tehdä lapsen mun vaimon kanssa.
Vakkari sanoi että älkää vastatko het vaan miettikää rauhassa.
Vakkari kertoi että hän on 29v ja vaimoni on ollut jo pitkään ainoa nainen ketä hän rakastaa ja tietää että hän on toisen miehen vaimo ja kunnioittaa meidän liittoa.
Vaimoni ln kuulemma ainoa nainen ketä hän haĺuaa rakastella.
Mitä pitäißì vastata kun tullaan hyvin toimeen ja nautitaan vaimoni panemisesta ja vaimo on mielellään meille kimppanainen.
Vaimokin kysyi mitä mieltä minä olen?
Vaikuttaisi siltä että vaimoni harkitsee jopa suostuvansa.
Hankala homma. Mitä pitäisi tehdä?

55

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Vaikea toisten puolesta ottaa kantaa, mutta mikä ettei

• Anonyymi00047

Näin.

Aloittaja, se on varma että he ovat tuosta vauvantekemisestä ovat jo vaimosi kanssa keskustelleet jo pitkän aikaa ja toive on varmasti alunperin 100% vaimosi. Nyt sitten vain myyvät idean sinulle niin että kaverisi haluaisi tehdä lapsen. Meinaan vaan, että jos vaimosi olisi sitä tuossa ehdottanut, niin se olisi voinut mennä monimutkaisemmaksi kuin pitää. On paljon varmempi teille sitten vaimon kanssa jälkeenpäin keskustella hänen ehdotuksestaan. Tuossa kaveri pystyy selittämään suoraan että kunniottaa teidän liittoa ja on luotettava jne. niin ettei teidän sitten tarvitse enää siitä alkaa vaimosi kanssa keskustelemaan ja että sinun reaktio tulee myös selvemmin esille siinä.

Jos vaimosi on valmis siihen, niin ei tuossa ole mitään keskusteltavaa ja pohdittavaa koska hän haluaa sitä taatusti. Ei pelkkä mies ala tuollaisia ehdottamaan ellei jo tiedä vaimosi toiveita!

• Anonyymi00004

Mahtava juttu, että kimppaseksi toimii, mutta en sotkisi lapsia tuohon kuvioon.

• Anonyymi00005

Onko teillä omia lapsia myös?

• Anonyymi00006

On yksi poika 2v meillä on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sittenhän vaimosi toinen lapsi vakkarille ei olisi sinulta pois!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miltä tuntuu, että vaimosi toinen lapsi on syntynyt?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

... vakkarille

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sittenhän vaimosi toinen lapsi vakkarille ei olisi sinulta pois!

Eipä oikeastaan eihän̈ minua yhtään häiritse sekään kun vakkari panee mun vaimoa.
        Periaatteessa minua ei haittaisi vaikka vaimo tekisikin lapsen myös vakkarille.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eipä oikeastaan eihän̈ minua yhtään häiritse sekään kun vakkari panee mun vaimoa.

Mikä sitten asiassa arveluttaa? Onko vakkari esim tummaverinen kun sinä olet vaalea...

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko vaimosi vauvakuumeessa?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vaimon toinen lapsi on vasta harkinnassa.
        Onko hän minun vai onko hän vakkarin ei ole päätetty vielä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mikä sitten asiassa arveluttaa? Onko vakkari esim tummaverinen kun sinä olet vaalea...

Ei meidän ulkonäkö niiin erilinen ole että siitä tulisi jotain epäilyksiä.

• Anonyymi00008

Onko teillä mahdollisuus asua yhdessä, esim rintamamiestalossa!
      Silloin yhteiselämämne olisi ja lasten hankinta luontevaa siinä kuviossa.

• Anonyymi00009

Me asutaan rintamamiestalossa jonka yläkertaa ei ole tehty valmiiksu.
        Nyt valmistetaan yläkertaa vakkarille viralliseksi asunnoksi ja hän muuttaa sinne.
        Käytännössä vakkari viihtyy meidän sängyn vasemmalla puolella minä oikealla ja alastinukkuva vaimoni keskellämme vaimoni antaa meille pillua kun haluamme.
        Yläkertaan tulee vakkarin suojakilpi tuttuja vastaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nyt valmistetaan yläkertaa vakkarille viralliseksi asunnoksi ja hän muuttaa sinne.
        Käytännössä vakkari viihtyy meidän sängyn vasemmalla puolella minä oikealla ja alastinukkuva vaimoni keskellämme vaimoni antaa meille pillua kun haluamme.

Tätä tarkoitin!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Asutteko kaupungissa vai maaseudulla?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Asutteko kaupungissa vai maaseudulla?

Asumme maalaikylän reunalla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Asumme maalaikylän reunalla.

Teillä on silloin mukavasti tilaa yhteiselle asumiselle.

• Anonyymi00018

Olisiko menetelmä se, että vakkari ja vaimosi panisivat aikansa keskenään kunnes onnistuvat ja sinulle sen aikana suuhoitoa ja anusta!

• Anonyymi00019

Minun pitäisi käyttää kortsuja kunnes vaimoni olisi raskaana.

• Anonyymi00022

Minä joutuisin käyttämään kortsuja kun panen vaimoni kanssa kunnes hän on raskaana.,

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä joutuisin käyttämään kortsuja kun panen vaimoni kanssa kunnes hän on raskaana.,

Mikä asiassa arveluttaa! Oletteko vakkarin kanssa niin eri näköisiä, esim toinen tumma ja toinen vaalea, että lapsen ulkonäkö herättäisi epäilyksiä isästä?
        Onko vaimollasi vauvakuumetta?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mikä asiassa arveluttaa! Oletteko vakkarin kanssa niin eri näköisiä, esim toinen tumma ja toinen vaalea, että lapsen ulkonäkö herättäisi epäilyksiä isästä?

Arveluttaako se, mitä ihmiset sanoisivat, jos tietäisivät?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nyt tehtiin päätös vaimo tekee seuraavan lapsen vakkarin kanssa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Nyt tehtiin päätös vaimo tekee seuraavan lapsen vakkarin kanssa.

Aloittavatko he hankintatoimenpiteet heti?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Aloittavatko he hankintatoimenpiteet heti?

Onko nyt ehkäisynä pillerit vai kierukka?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Onko nyt ehkäisynä pillerit vai kierukka?

Kierukka on ehkäisynä ja minun pitää alkaa kortsujen käyttö jo 5 päivää ennen kierukan poistoa.
        Sanovat että siittiöt elävät naisen sisällä 4-5vrk

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kierukka on ehkäisynä ja minun pitää alkaa kortsujen käyttö jo 5 päivää ennen kierukan poistoa.

Ei muuta kuin tilaamaan aikaa vaimolle kierukan poistoon!
        Kuinka pian hän voisi päästä siihen?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Onko teillä jo suunnitelmaa siitä, miten vaimo raskautuu nopeammin? Esim sinä lämmitä hänet Kiinaan ja vakkari panee sitten sydämen kyllyydestä...

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onko teillä jo suunnitelmaa siitä, miten vaimo raskautuu nopeammin? Esim sinä lämmitä hänet Kiinaan ja vakkari panee sitten sydämen kyllyydestä...

Kiimaan...

• Anonyymi00043
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oli meillä tarkoitus tehdä toinen lapsi kevään sikana alulle.
        Vaimo kertoi haluavansa uutenavuotena olla kimppanainen usealle miehelle.
        Kertoi jutelleensa meidän parinvaihto kaverin kanssa.
        Tämän parin nainen on ollut vain minun kanssa vieraista ja hän halùaa olla usean miehen kanssa.
        Vsimo oli kertonut tietävänsä joitakin miehiä ja kysynyt montako miestä rouva haluaisi niin kuulemma 3 miestä.
        Meille tulee siis aviopari minä ja vaimo ja vakkarimme ja 3 miestä.
        Meille tulee nyt 2 naista ja 6 miestä haen apteekista Sildenafil tapletteja 4 pakettia eli 48 taplettia.
        Luulen rouvien munanhalun hellittävän joksikin aikaa toisen parin rouva on ollut vain minun ja miehensä kanssa vaimoni on pannut kaikkien miesten kanssa melko usein ja ollut tyytyväinen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Oli meillä tarkoitus tehdä toinen lapsi kevään sikana alulle.
        Vaimo kertoi haluavansa uutenavuotena olla kimppanainen usealle miehelle.
        Kertoi jutelleensa meidän parinvaihto kaverin kanssa.
        Tämän parin nainen on ollut vain minun kanssa vieraista ja hän halùaa olla usean miehen kanssa.
        Vsimo oli kertonut tietävänsä joitakin miehiä ja kysynyt montako miestä rouva haluaisi niin kuulemma 3 miestä.
        Meille tulee siis aviopari minä ja vaimo ja vakkarimme ja 3 miestä.
        Meille tulee nyt 2 naista ja 6 miestä haen apteekista Sildenafil tapletteja 4 pakettia eli 48 taplettia.
        Luulen rouvien munanhalun hellittävän joksikin aikaa toisen parin rouva on ollut vain minun ja miehensä kanssa vaimoni on pannut kaikkien miesten kanssa melko usein ja ollut tyytyväinen.

Kiirettä pitää uutena vuotena!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kiirettä pitää uutena vuotena!

Niin on tarkoituskin saada kunnon alku uudelle vuodelle.
        Tammikuussa vaimo pistää kioskin kiinni muilta kuin vakkarilta.
        Minä kuulemma pääsen välillä mutta vain kondomin kanssa.
        Muut miehet ei pääse ollenkaan panemaan.
        On pieni mahdollisuus että päästään avustamaan nuolemaan pillua sormettamaan ja imemään nännejä ja käsittelemään rintoja vastineeksi vaio antaa meille suuseksiä ja harkitsee antaako panna kakkoseen!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pidä nyt se peniksesi vain vaimostasi poissa ja annat heidän touhuta sen ajan minkä se ottaa. Sinä pystyt sen verran runkkailemaan että he saavat toiveensa toteutettua ja saavat positiivisen testin aikaiseksi.

• Anonyymi00025

Hankalaan hommaan on hyvä kysyä mielipiteitä Suomi24:sta...voi morjens näitä!

• Anonyymi00050

Voi sitä kysyä toisten mielipidettä mutta päätökset joutuu itse tekemään.
        Itse joutuu myös äjattelemaan onko vastaus asiallinen vai häirikön tekemä.

• Anonyymi00026

Ja minusta tuntuu että sinusta on tullut se vakkari 🤣

• Anonyymi00037

Sama tunne täälläkin. Vakkari tekee lapsen vaimon kanssa, odottavat 2 vuotta ja vaimo ottaa eron miehestään niin vakkari saa perheen mutta exaviomies maksaa ruokot.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sama tunne täälläkin. Vakkari tekee lapsen vaimon kanssa, odottavat 2 vuotta ja vaimo ottaa eron miehestään niin vakkari saa perheen mutta exaviomies maksaa ruokot.

Niin se menee että apinaa koijataan. Ei edes elämänohjeiden tiedustelu suomi24:stä auta.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jaahas, palstan vakkarit, kateellisena täällä taas itkee ja maalaa piruja seinille kun omat suhteet ovat kaatuneet kun vaimot ovat ottaneet ja häipyneet. Nyt sitten tiedätte satavarmasti että "kaikki naiset pettää", "mikään ei onnistu" ja mitään onnea ei haluta muillekaan suoda.

Yksinäiset kateelliset runkkarit vain itkette kun muut harrastavat seksiä ja te kaksi homoa vetelette käteen.

• Anonyymi00032

Ei mitään järkeä

• Anonyymi00038

Toivottavasti kyseessä on keksitty tarina. En mitenkään voisi hyväksyä sitä, että vaimoni tekee tarkoituksella lapsen jonkun muun miehen kanssa. Sellainen nainen ei enää ikinä tuntuisi omalta vaimolta. Katumuksen tullessa asialle ei voi mitään. Peruuttamaton teko.

• Anonyymi00039

Olen ehdottanut vaimolle polyamorista suhdetta ja ollaan vähän menossa siihen suuntaan

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olen ehdottanut vaimolle polyamorista suhdetta ja ollaan vähän menossa siihen suuntaan

Onko vaimollasi jo vakkari?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

On ollut vuosikausia ja vaimo on nauttinut kun kaksi miestä panee häntä kimpassa ja vuorotellen.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vaimolla on vakkari ja vakkari nukkuu vaimon vasemmalla puolen ja yölläkin herään joskus niin vaimo näyttää että ole hiljaä ja kohta vaìmo alkaa hytkymään kun toinen panee takaapäin.

• Anonyymi00052

Vaimoni kierukka poistetaan 15.01.2026 klo:12.20 ja vakkari käyttää ja saa panna jos ei kipeydy paikat.
      Ei se kait kovin kummoinen toimenpide ole.

• Anonyymi00053

👍...

• Anonyymi00056
        UUSI

Nyt on vaimln kierukka poistettu ja vakkari panee häntä useasti päivässä ja minä olen saanut suuseksiä ja vain vakkari on saanut panna.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Nyt on vaimln kierukka poistettu ja vakkari panee häntä useasti päivässä ja minä olen saanut suuseksiä ja vain vakkari on saanut panna.

Onko vaimosi innoissaan!

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Onko vaimosi innoissaan!

Kyllä tuo näyttää olevan ja mielellään antaa vakkarin panna.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kyllä tuo näyttää olevan ja mielellään antaa vakkarin panna.

Nukuttaako sinä lapsen kun äiti on vakkarin kanssa...

• Anonyymi00054

Kun tuohon ryhdytte niin vaadi myös se että hän tunnustaa isyyden. Muuten olet maksajana jos vaimosi päättää alkaa perustaa perhettä vakkarin kanssa.

• Anonyymi00055

Kiihottavimman tuosta ajasta tekisi jos et tuona aikana upottaisi kaluasi ollenkaan vaimoosi. Touhuaisit koko ajan mukana. Imisit nännejä, koskettelisit, sormettaisit ja nuolisit. Kaikenlainen runkkaaminen olisi sinulta kielletty.

Kuvittele kun sitten saisit upottaa paljaan kalusi jo valmiiksi tiineeseen pilluun. Siinä ei monta työntöä tarvita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3843
    2. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      81
      3514
    3. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      105
      3488
    4. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      55
      3197
    5. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      102
      3094
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      68
      2768
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      104
      2579
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      32
      2508
    9. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      27
      2266
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1724
    Aihe