Perisyntiä ei ole ilmoitettu Raamatussa

Anonyymi-ap

Roomalaiskirje:
5:12 Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet -

Tuota jaetta käytetään väärin perisynnin perusteluna.
Synti tuli maailmaan yhden ihmisen kautta mutta synti ei tullut ihmisen sisälle. Tässä ei puhuta ollenkaan perisynnistä vaan tässä puhutaan tekosynneistä. Ihmisestä tulee syntinen vasta sitten, kun hän tekee syntiä.

Synti tuli maailmaan ja synnin kautta kuolema. Synti tuli maailmaan ja synnin kautta rikkaruohot. Synti tuli maailmaan ja synnin takia ihminen ajettiin ulos paratiisista. Tällaisia ikäviä asioita tapahtui mutta synti ei tullut ihmisen sisälle.

Surullista on se, että lapsikasteteologia on vain joukko valheita ja Raamatun vääristelyä.

66

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aloittaja ei ymmärrä yhtään mitään hengellisistä asioista.
      Jenkkilahkojen aivopesun tulosta.

Syntiinlankeemus paratiisissa on sama asia kuin perisynti. Hengellinen kuolema ja ero Jumalasta, karkotus pois paratiisista.

Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan.

Kristityt on kastannu lapsensa sisälle Jumalan valakuntaan jo 2000 vuotta tekevät niin aina Ihmisen Pojan päivään asti.
      Silloin ei enää ketään ehditä kastaa Kristityksi kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään. Lue vertaus viisaista ja tyhmistä neitsyistä.

Sodomasta ja Gomorrasta ei perisynnin vuoksi löytynyt niitä kymmentä vaadittua synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan"

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin"

• Anonyymi00002

Room.5:19 " Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä"

Ihmisestä tule perisyntinen heti sikiämisestä alkaen Aadamin sukuun.

Kyse ei ole mistään pelkästä taipumuksesta tehdä syntiä joskus myöhemmin hamassa tulevaisuudessa.
      Kuten asia usein kieroon väännetään.

Ps.51:7
      Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun.

Job 15:14

Kuinka ihminen voisi olla puhdas, naisesta syntynyt nuhteeton?

Ps. 58:4

Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

• Anonyymi00003

Perisyntinen, ei ilman kastetta jätetty eli ilman uudestisyntymisen pesoa jätetty ihminen,
      ei elä ikuisesti.

1. Moos. 3:22

Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"

• Anonyymi00004

22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
        23 Niin Herra Jumala ajoi ihmisen pois Eedenin puutarhasta ja pani hänet viljelemään maata, josta hänet oli tehty.
        24 Hän karkotti ihmisen ja asetti Eedenin puutarhan itäpuolelle kerubit ja salamoivan, leimuavan miekan vartioimaan elämän puulle vievää tietä.

1. Moos. 3:19

Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

• Uskovat jeesuksessa elmämme ikusesti, syntimme on pois pyyhitty, ylhäältä syntymisen vuoki on syntynyt pyhästä hengestä. Ellette synnyy vedestä ja hengestä ette pääse ijankaikkiseen elämään, jeesukse sanat.

• Anonyymi00006

Harhaoppiset lahkolaiset yrittävät kaikin keinoin kieroilla opeillaan estää kristittyjen lapsien kastaminen sisälle Jumalan valtakuntaan uuden liiton jäseniksi.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi00007

Mormonin Kirja, Moroni, luku-8

Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

• Anonyymi00010

Vilkkaalla mielikuvituksella varustetut ihmiset ovat näkevinään perisyntiä joka paikassa. Mutta Raamattu ei puhu perisynnistä vaan tekosynneistä.

• Anonyymi00011

Perisynti on sytiinlankeemuksen synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotua pahaa eksytystä eli heresiaa. Lahkolaiset kieltää koko perisynnin ja sen, että kaste tai ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntisyyteen. Niihin lahkotelttoihin ei pidä mennä edes uteliaisuuttaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Perisynti on sytiinlankeemuksen synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotua pahaa eksytystä eli heresiaa. Lahkolaiset kieltää koko perisynnin ja sen, että kaste tai ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntisyyteen. Niihin lahkotelttoihin ei pidä mennä edes uteliaisuuttaan.

Vieraat hurmoshenget on tuotu Amerikanlahkojen mukana Suomeen 100 v. sitten.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vieraat hurmoshenget on tuotu Amerikanlahkojen mukana Suomeen 100 v. sitten.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Henki sanoo suolikaasun purkautuessa, että pruut!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Villitsevät hurmoshenget viskoo ihmisiä nurin lahkoissa ja sanovat olevansa pyhiä henkiä.

• Anonyymi00016

Syntiä on montaa eri lajia ja muotoa.

-Syntiinlankeemus eli perisynti, mistä ihmine tulee osalliseksi jo sikiämisen hetkeää Aadamin sukuun, kollektiivinen synti, eli maailmansynti
        -Vanhempien ja isovanhempien syntivelka
        -Suvun syntivelka
        -Koko kansaa rasittava syntivelka
        -Omat tekosynnit
        - Laholaisten käsien alle meneminen, käsien kautta tulevat synnit
        -jne.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Jos lahkopastori tulee kohti silmät kiiluen kädet koholla, niin kiireesti alta pois!

• Anonyymi00017

Room.5:19 " Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä."

Job 15:14

Kuinka ihminen voisi olla puhdas, naisesta syntynyt nuhteeton?

Ps.51:7 " Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."
      [1. Moos. 8:21; Job 14:4, 25:4]

Perisynnin kieltävät lahkolaiset ovat väärämielisiä valehtelijoita.

Ps. 58:4

Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

• Anonyymi00018

Lahkolaiset estävät lapsiensa kastamisen Kristityiksi Pyhän Hengen lahjan saajiksi.

Silloin Kristityksi kasttut lapset varttuessaan eivät enää pysyisi lahkon vaikutuspiirissa.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi00019

Helluntailaisten Raamatussa kansalle ja Parhamin novumeissa, ei ole paljon muitakaan ikuisia Jumalan sanan totuuksia.

• Kirillin Raamatussa on.

😊😊😊😊😊

• >>Surullista on se, että lapsikasteteologia on vain joukko valheita ja Raamatun vääristelyä.>>

Onneksi on näitä parempia kristittyjä jotka eivät usko lapsikaste-teologiaan, kuten Paula White.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00020

Eikös se Parhami tehnyt poikatyötä?

• Anonyymi00021

Luterilainen oppi perustuu valheeseen. Täälläkin luterilaiset vain valehtelevat.
      Pelaavat teatteria ja houkuttelevat ihmisiä valheen vangeiksi

• Anonyymi00034

Se on juurikin niin!

• Anonyymi00022

Perisyntiä ei ole vieläkään löytynyt Raamatusta. Mielikuvituksellisia selityksiä Raamatun jakeista on vain löytynyt. Ne ovat tekosyntejä silloin kun niiden avulla vääristetään totuutta.

• Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. Room 5:2

• Anonyymi00027

Kuolema saavuttaa jokaisen, joka tekee syntiä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kuolema saavuttaa jokaisen, joka tekee syntiä.

Kyllä se saavuttaa vaikka ei tekisikään syntiä, senpä vuoksi kannattaa elää elämänsä täysillä päästellen.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyllä se saavuttaa vaikka ei tekisikään syntiä, senpä vuoksi kannattaa elää elämänsä täysillä päästellen.

Ruumiilinen kuolema on jokaisen osana tässä maaimassa, hengelinen kuolema on jo synytyessä.
        Uskovat ovat siityneet kuolemasta elämää jo tässä ajassa, kuolevat yhden kerran ruumisen kuoleman, jumalattomat kuolevat kaksi kertaa hengelinen kuoma on heity syntymisen jälkeen , tulee ruumiilinen kuolema vuosien päässtä.

• Et sinä ole syntymisen jälkee synnitön, aadamista lähtien kaikki ovat synnin alaseksi syntyneet. Jeesus oli synnitö jo syntyessään puhdas synnistä. Ihmiset eivät.

• Anonyymi00031

Ja ihmiset ovatkin raatelevaisia susia. Tai välinpitämättömiä viilipyttyjä.

• Anonyymi00032

Kuolema on mainittu jo aloituksessa. Se on tekosyntien seurausta.

• Anonyymi00041

Adamin synti oli tekosynti, sitä kutsutaan syntiinlankeemukseksi eli perisynniksi, mistä kaikki ihmiset tulevat osalliseksi heti sikiämisestä alkaen Aadamin sukuun.

Koko luomakunta on persisynnin alainen.

• Anonyymi00033

Jeesus teki tyhjäksi Saatanan teot ja suunnitelmat niiden ihmisten kohdalla, jotka ottivat vastaan Jeesuksen avun.

• Anonyymi00040

Ihmiset kuolee edelleen perisynnin vuoksi.

• Anonyymi00035

Syntiinlankeemus paratiisissa on sama asia kuin perisynti.

Ps.51:7 " Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. [1. Moos. 8:21; Job 14:4, 25:4]

Room.5:19 "Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä."

• Anonyymi00043

Paitsi että Raamattu ei sano noin. Sinä sanot.

• Anonyymi00038

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut AINOAKSI vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa."

• Anonyymi00039

Ap. t. 16:33

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

• Anonyymi00042

Kristillisessä kasteessa ihmisen hyväksi luetaan Kristuksen sovintoveren vuodatus ja ylösnousemuksen osallisuus, ikuisen elämän lahja. Siksi Saatana lahkoapureineen vastustaa kristillistä kastetta. Helluntailaisuus ja muut Jenkkilahkot ovat paha eksytys.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00044

Jumala ei tee liittoja väärennettyjen raamatunjakeiden perusteella. Tuo 1.Piet. 3:21 jae vanhemmassa luterilaisessa Raamatussa vuodelta 33/39 kuuluu näin.

3:21 Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena - joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta - Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta

Siinä ei puhuta mitään liiton tekemisestä. Väärentämällä Raamattua luterilainen kirkko palvelee Saatanaa.

• Anonyymi00045

Parhamilaisilla on omat pyhät kirjat ja "raamatut", joita ne lukee. Ja lukee ne Vartiotornia ja Mormonin kirjoja.

Jenkkilahkojen yhteinen kastelaki on kirjattu Mormonin kirjaan, Moroni, luku-8

Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi. Kristityksi kastettu lapsi ei enää pysyisi lahkon vaikutuspiirissä.

• Anonyymi00046

Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan, vaan tähän maailmaan.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Vanha liitto alkoi: Pojat ympärileikattiin 8 pv. ikäisenä vauvana. Tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhrina perisynnin vuoksi.

Uusi liitto alkaa: Sekä pojat että tytöt Kristillinen kaste Jeesuksen verensuojaan.

• Anonyymi00047

Valehtelemalla uusi liitto ei ala eikä Raamattua väärentämällä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Valehtelemalla uusi liitto ei ala eikä Raamattua väärentämällä.

Eikös se helluntailiikkeen perustaja Charles Fox Parham tullut kuuluisaksi ihan muista asioista kuin Raamatun tuntemuksesta?

• Anonyymi00049

Perisynnin vuoksi ihminen ei elä ikuisesti ilman kastetta Kristuksen omaksi.

1. Moos. 3:22

Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"

Kasteessa Jeesuksen sovintotyö, sovintoveri, kuolema ja ylösnousemus luetaan täysimääräisesti kastettavan hyväksi, ikuiseksi elämäksi.

Perisynnin kirous poistuu ihmisen osalta Kristillisessä kasteessa. Ei muutoin.

Room. 6:3

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.

• Anonyymi00052

Nuo kaikki ovat sinun ikiomia mielipiteitä. Raamattu ei puhu mitään perisynnistä.

• Anonyymi00050

Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja "raaamatut", mihinkä ne opppinsa perustaa.

Jehovalaiset: Vartiotornilehdet
      Helluntailaiset, Raamattu kansalla painos ja Parhamin novumit
      Mormonismi, Mormonin Kirja, Opin ja liittojen kirjat
      Adventismi, Suuri taistelu, Ellen G. White

Jenkkilahkojen yhteinen käännyttämisen kohderyhmä ovat kristityt.
      Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

• Anonyymi00051

Juutalaiset ovat ympärileikkauksen liiton kautta ikuisessa liitossa Jumalan kanssa. Ei sitä tarvi uusia millään tavalla. Sama on kasteen laita Ei sitä pidä uusia. Ei Jeesuksen tarvi mennä ristille toista kertaa.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

Onneksi siellä ei ollut anabaptisteja, nehän olisi tehnyt pojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan, sillä eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähteekö ikuiseen Jumalanlasten liittoon Jumalan kanssa vai ei.

• Anonyymi00053

Lastenkastajat eivät ymmärrä, että Jumalan ja israelilaisten liitto koski vain yhtä kansaa. Jumala ei ole tehnyt minkään muun kansan kanssa samanlaista liittoa.

Kun tänä päivänä juutalainen tulee uskoo evankeliumin kuulemisen kautta, hän menee kasteelle sen jälkeen. Juutalaisia ei koskaan kasteta vauvoina.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Lastenkastajat eivät ymmärrä, että Jumalan ja israelilaisten liitto koski vain yhtä kansaa. Jumala ei ole tehnyt minkään muun kansan kanssa samanlaista liittoa.

Kun tänä päivänä juutalainen tulee uskoo evankeliumin kuulemisen kautta, hän menee kasteelle sen jälkeen. Juutalaisia ei koskaan kasteta vauvoina.

Kasteen liitto, kastekäsky koski kaikkia kansoja, ei vain Juutalaisia kansoja. Ikuinen liitto. Veriliitto Kristuksessa Jeesuksessa.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kasteen liitto, kastekäsky koski kaikkia kansoja, ei vain Juutalaisia kansoja. Ikuinen liitto. Veriliitto Kristuksessa Jeesuksessa.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jeesuksen järjestys: ensin kaste syntien pois pesemiseksi, mukaanlukien perisynnin kadotustuomion poistaminen ja vasta sitten opetus, koska kasteessa puhdistettuun ja tyhjään sydämeen annetaan Pyhä Henki, mikä mahdolistaa opetuksen oikein ymmärtämisen.

Käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on vain este ja tulppa oikean pelastuksen saamiselle.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Matt.28

4. Moos. 23:19

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jeesuksen järjestys: ensin kaste syntien pois pesemiseksi, mukaanlukien perisynnin kadotustuomion poistaminen ja vasta sitten opetus, koska kasteessa puhdistettuun ja tyhjään sydämeen annetaan Pyhä Henki, mikä mahdolistaa opetuksen oikein ymmärtämisen.

Käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on vain este ja tulppa oikean pelastuksen saamiselle.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Kyllä tuo on sinun oma järjestys eikä Jeesuksen järjestys. Samalla se on Saatanalta saatu järjestys .

• Anonyymi00057

Luterilainen oppi on täynnä valheita, joita lisäksi perustellaan luterilaisten väärentämillä raamatunjakeilla. Ei tuollaisten valehtelijoiden kanssa voi keskustella.

• Anonyymi00059

Matt.28

Oikea usko onkin kasteessa puhdistettuun ja tyhjään sydämeen lahjaksi saatu Pyhä uskon Henki.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

Oikea uskon henki pitää yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä vaikka ihmisen nukkuessa.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

• Anonyymi00060

Joh. 4:24

Jumala on henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Joh. 4:24

Jumala on henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.

Joka ei ota vastaan Jumalan uskon henkeä lahjana, ninkuin sen tekee lapsi kasteessa, ei pääse sinne sisälle. Lapsen sydän on tyhjä, eikä lapsen sydämen ovella ole salpaa.

Monet aikuiset koittavat pelastua, mutta eivät voi. Aikuisen on vaikea pelastua. Rikkaalle se on lähes mahdotonta, koska rikas on myynyt sielunsa Mammon-epäjumalalle, vaurauden ja rahan epäjumalalle. Aikuisen sielussa on jo niitä henkiä ja oma usko estää lahjauskon ja lahjahengen saamisen.

Luuk. 18:25

Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Jes. 52:3

Sillä näin sanoo Herra: Ilmaiseksi teidät myytiin, rahatta teidät lunastetaan.

• Anonyymi00062

Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen seuraajaksi.

Jokainen istutus, mikä ei ole taivaallisen Isän istuttama, on juurinensa revittävä pois.

Käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on este ja tulppa oikean uskon Hengen lahjan saamiselle.

• Anonyymi00064

Luterilaiset luulevat, että ihmiset pelastuvat, kunhan he vain jaksavat valehdella tarpeeksi ja herjata lahkolaisia.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Luterilaiset luulevat, että ihmiset pelastuvat, kunhan he vain jaksavat valehdella tarpeeksi ja herjata lahkolaisia.

Paavali varoittaa lahkolaisista.

Gal.5:20 ...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi00063

Ei siinä raamatussa oli ilmoitettu paljon muustakaan.

• Anonyymi00065

Siis persujen perussyntejä ei ole ilmoitettu raamatussa?
      T, Vahvasti voideltu esikois-saarnaaja.

• Anonyymi00066

Jenkkilahkot lukee Mormonin kirjoja, joista perisynti puuttuu kokonaan.

• Anonyymi00068

Paavali teki Mormonikasteita kuolleitten puolesta.

1. Kor. 15:29

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Paavali teki Mormonikasteita kuolleitten puolesta.

1. Kor. 15:29

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

Mormoniliikkeen perustaja Joseph Smith kuoli vankilassa, yritti paeta sieltä ja ammuskeli viemällään revolverilla.

Helluntailiikkeen perustaja Charles Fox Parham vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907.

• Anonyymi00070

Luterilaiset valehtelevat miehille n paljon, että mikään asiallinen keskustelu ei ole mahdollista.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6298
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5795
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2783
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2218
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1908
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe