Jokunen vuosi sitten oli tämä kohu minkä johdosta valkoinen ei voi antaa ääntään mustalle tai aasialaiselle jne.
Mutta kun olen katsellut niin musta tai aasialainen saa kyllä antaa äänensä valkoiselle.
Miksi? Eikö valkoista pitäisi ääninäytellä valkoinen? Eikä tämä siis ole rasismia?
Ääninäyttelijät
Anonyymi-ap
4
221
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
darth vader ääni oli mustan 🤔 musta valtias 🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Onkin parempi alkaa tehdä vain ohjelmia joissa on vain valkoisia, kun väestön enemmistö on valkoisia. Muun väriset voivat tehdä saman omilla alueillaan. Näin kukin saa haluamansa ilman rasismia.
Niinpä Suomen TV kanavilta pitää poistaa muut kuin valkoiset, niin ei tule enää syytöksiä rasismista.- Anonyymi00003
Sitten on joku läski vinkumassa että ei ole monimuotoisuutta.
Ja pitäisi olla lgrtpems ihmisiäkin mukana ainakin puolet jotka homostelevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 40485
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432