Missään muualla ei ole tullut törmättyä sellaiseen ihmislajiin kuin tämän foorumin evankeliumin kumoajat.
Jok'ikinen koko maailman lunastusta ja sovitusta julistava jae Raamatussa tehdään tyhjäksi. Kuinka? Ihan vain siteeraamalla joitakin muita jakeita. Tämä riittää. Mitään selitystä ei tarvita; kumottujen jakeiden merkitystä ei tarvitse pohtia, ei selittää eikä selvittää. Noiden toisten jakeiden siteeraaminen jotenkin mystisesti vapauttaa siteeraajan tästä velvollisuudesta. Ja niin koko maalman ilosanomaa julistavat jakeet katoavat ilmaan. Niitä ei enää ole.
Ja kaiken tämän evankeliumin teurastamisen jälkeen nämä siteeraajat toteavat, että eivät he mitään evankeliumia ole kumonneet - että mitään EI ole tullut kumotuksi.
Kumottujen jakeiden kavalkadi on melkoinen:
5:14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
1:17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
1:19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
1:20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
2:3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
2:4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
2:6 joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa,
2:7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
11:33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
11:34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
11:35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
11:36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.
2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
2:2 niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset
2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
2:4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
2:5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
2:6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
2:7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
2:8 hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
4:10 Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.
2Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
"Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"
Jos toivottaisin teille evankeliumin kumoajille hyvää joulua, toimisin samoin kuin te - häivyttäisin totuuden hyvän joulun toivotuksen alle enkä joutuisi siitä tilille, koska jouluna nyt vain kuuluu toivottaa hyvää joulua samalla tavoin kuin koko maailman evankeliumia julistavien jakeiden ilmaantuessa teidän kuuluu ne kumota.
Kierot evankeliumin kumoajat
21
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaksoit vänkätä ja jankuttaa vielä jouluaattonakin !
Ihan aloituksen voimin.- Anonyymi00002
Hyvää Joulua, Oi Suuri Siteeraaja!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
PS. Evankeliumin tyhjäksi tekevä oppi raiskaa samalla jotain muutakin.
JOKAINEN infernalisti tällä palstalla uskoo OMAAN pelastumiseensa samalla kun pitää äärimmäisen kyseenalaisena kenen tahansa toisin ajattelevan pelastumista.
Minun on vaikea kuvitella opillista asennetta, joka raiskaiisi yhtä härskisti evankeliumin ohella ao. ohjeen:
" - - ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne - -"
Infernalistin on MAHDOTONTA sisällyttää tuota ohjetta omaan elämäänsä ja ajatteluunsa.
Mutta miksi hänen tarvitsisikaan? Hän voi aina halutessaan selittää Raamatusta tyhjäksi sen, mikä hänen ah-niin-Jeesukselle-uskollista egoaan ärsyttää. Ja kuvittelee jakeita sieltä täältä raiskatessaan joulun Herran silittelevän hänen omahyväistä päälakeaan.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi00003
Btw, siinä oli kolmekymmentä evankeliumintäyteistä jaetta, jotka eivät olisi voineet vähempää sinua kiinnostaa.
Kolmekymmentä.
Sellaista se on, kun ihmisen pää on täynnä uskonnollisuutta.
"Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston." - Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Btw, siinä oli kolmekymmentä evankeliumintäyteistä jaetta, jotka eivät olisi voineet vähempää sinua kiinnostaa.
Kolmekymmentä.
Sellaista se on, kun ihmisen pää on täynnä uskonnollisuutta.
"Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.">>>>>"Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston."<<<<
Missä asiayhteydessä kirjoitettu? Kenelle kirjoitettu? Miksi kirjoitettu? Milloin kirjoitettu? Mikä oli poliittinen tilanne, ja millainen johtajuus maalla tai maassa jossa, johon kirjoitettiin?......
Onko jotakin sovellettavaa nykyaikaan apostolisen terveen opin opetuksen mukaan?
- Anonyymi00004
Kalvinistit kalastavat jäseniä muista seurakunnista.
- Anonyymi00005
"Kalvinistit!"
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00006
Tiedoksesi, Oi Suuri Uskontohistorioitsija:
kalvinismi korostaa Jumalan kaikkivaltiutta Hänen rakkautensa kustannuksella, eli kalvinistien Jumala on Kaikkivaltias, jonka tahtoa kukaan ihminen ei kykene vastustamaan, mutta koska Jumala on todellisuudessa psykopaatti hullu, joka ei toivo kaikkien pelastumista - vaikka Raamattu sanoo muuta - monet joutuvat aikojen lopulla helvettiin
arminiolaisuus, jota ns. vapaat suunnat ovat usein opiltaan edustavat, korostaa Jumalan rakkautta ja IHMISEN kaikkivaltiutta, eli arminiolaisten mukaan IHMISEN tahtoa ei kykene edes Jumala vastustamaan - vaikka Raamattu sanoo muuta - ja siksi monet joutuvat aikojen lopulla helvettiin.
Kristillinen universalismi yhdistää näistä kahdesta sen, mikä niisä on raamatullista - Jumalan rakkauden JA kaikkivalttiuden - ja siksi aikojen lopukka kaikki pelastuvat.
Tämä on se hyvä sanoma, joka on annettu maailmalle. - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedoksesi, Oi Suuri Uskontohistorioitsija:
kalvinismi korostaa Jumalan kaikkivaltiutta Hänen rakkautensa kustannuksella, eli kalvinistien Jumala on Kaikkivaltias, jonka tahtoa kukaan ihminen ei kykene vastustamaan, mutta koska Jumala on todellisuudessa psykopaatti hullu, joka ei toivo kaikkien pelastumista - vaikka Raamattu sanoo muuta - monet joutuvat aikojen lopulla helvettiin
arminiolaisuus, jota ns. vapaat suunnat ovat usein opiltaan edustavat, korostaa Jumalan rakkautta ja IHMISEN kaikkivaltiutta, eli arminiolaisten mukaan IHMISEN tahtoa ei kykene edes Jumala vastustamaan - vaikka Raamattu sanoo muuta - ja siksi monet joutuvat aikojen lopulla helvettiin.
Kristillinen universalismi yhdistää näistä kahdesta sen, mikä niisä on raamatullista - Jumalan rakkauden JA kaikkivalttiuden - ja siksi aikojen lopukka kaikki pelastuvat.
Tämä on se hyvä sanoma, joka on annettu maailmalle.>>>>Kristillinen universalismi yhdistää näistä kahdesta sen, mikä niisä on raamatullista - Jumalan rakkauden JA kaikkivalttiuden - ja siksi aikojen lopukka kaikki pelastuvat.<<<<
"Kaikki"? Nekin jotka vihaavat Jumalaa? Eipä taida niin mennä?
----
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38
---
”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Johannes 14:22-24 FB38
----
”Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.”
1. Johanneksen kirje 5:11-12 FB38
-----
”Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä, niin että me itsekin Jumalan seurakunnissa kerskaamme teistä, teidän kärsivällisyydestänne ja uskostanne kaikissa vainoissanne ja ahdistuksissa, joita teillä on kestettävänä ja jotka ovat osoituksena Jumalan vanhurskaasta tuomiosta, että teidät katsottaisiin arvollisiksi Jumalan valtakuntaan, jonka tähden kärsittekin, koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille. Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta, kun hän sinä päivänä tulee, että hän kirkastuisi pyhissänsä ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa, sillä te olette uskoneet meidän todistuksemme.”
2. Tessalonikalaiskirje 1:3-10 FB38
------
”Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.”
1. Tessalonikalaiskirje 1:9-10 FB38
------ - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
>>>>Kristillinen universalismi yhdistää näistä kahdesta sen, mikä niisä on raamatullista - Jumalan rakkauden JA kaikkivalttiuden - ja siksi aikojen lopukka kaikki pelastuvat.<<<<
"Kaikki"? Nekin jotka vihaavat Jumalaa? Eipä taida niin mennä?
----
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38
---
”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Johannes 14:22-24 FB38
----
”Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.”
1. Johanneksen kirje 5:11-12 FB38
-----
”Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä, niin että me itsekin Jumalan seurakunnissa kerskaamme teistä, teidän kärsivällisyydestänne ja uskostanne kaikissa vainoissanne ja ahdistuksissa, joita teillä on kestettävänä ja jotka ovat osoituksena Jumalan vanhurskaasta tuomiosta, että teidät katsottaisiin arvollisiksi Jumalan valtakuntaan, jonka tähden kärsittekin, koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille. Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta, kun hän sinä päivänä tulee, että hän kirkastuisi pyhissänsä ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa, sillä te olette uskoneet meidän todistuksemme.”
2. Tessalonikalaiskirje 1:3-10 FB38
------
”Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.”
1. Tessalonikalaiskirje 1:9-10 FB38
------Kun kerran kaikki RIEMUMIELIN tulevat tunnustamaan Isän Jumaln kunniaksi Jeesuksen herrauden, pitää olla aikamoinen fariseus, että väittää joidenkuiden heistä VIHAAVAN Jumalaa.
- Anonyymi00007
En kyllä ymmärtänyt koko ketjua, en aloittajaa, en vastaajia. Mutta ei se mitään. Minä olen onnellinen Jeesuksessa. Tätä onnea toivon kaikille. Kun todistan ihmisille, Jumala on opettanut, että kaikki on Jeesuksessa. Siihen Pyhä henki yhtyy.
- Anonyymi00008
"Minä olen onnellinen Jeesuksessa."
Siinä on uskovaisuuden narsismi kauniisti kiteytettynä. - Anonyymi00009
Tarkennan: jos sinun onnellisuutesi Jeesuksessa perustuu johonkin muuhun kuin siihen, että Jumala sovitti Pojassaan KOKO MAAILMAN itsensä kanssa ja siksi MYÖS sinut, sinun "onnellisuutesi Jeesuksessa" ei itsekkyydessään poikkea millään tavoin juovan alkoholistin lausahduksesta: "Minä olen onnellinen kännissä."
- Anonyymi00010
Aloittajalla oli hyvä lista täyttä totuutta olevia jakeita. Raamatun sanoma on kokonaisuus ja listan jakeita vahvistavia totuuksia löytyy runsaasti Raamatun kertomuksista. Taivaan Isämme ei niuhota turhista, Hän antaa meille kasvun aikaa. Kasvumme avartaa kristinuskoamme. Opimme lempeää armollisuutta, joka tulee veljeltämme Jeesukselta, Pyhän Hengen vahvistamana. Isämme on asettanut kuitenkin rajat, teoillemme ja tahdollemme, joita ei ylitetä. Hyvää vastaan kohdistettu pahuus, Luziferin kapinallisuuden puolustajaksi lankeaminen, vajavaisten kadotukseen viekoittelu jne....Emme me lihan kahleissa ollessamme ehdi kasvaa Jeesuksen kaltaisuuteen. Mutta toivomme on Jeesuksessa, Kaikkivaltiaassa Herrassamme. Sillä Hän rakasti meitä, Isänsä luomia yksilöitä niin paljon, että tuli Taivaan Jumaluudesta ihmiseksi ja lunasti syntimme itselleen ja kuoletti syntimme ja eron Isästämme kuolemalla Golgatan ristillä. Tämän Hän teki rakkaudesta meihin. Eikö Hänen erehtymätön armonsa riittäisi vajavaiselle lapsellekin. Mutta paha saa ansaitun palkkansa.
- Anonyymi00011
Onnistuit viimeiselle virkkeelläsi tekemään koko kirjoituksen tyhjäksi.
- Anonyymi00012
2.Tessalonikalaiskirje:
3:2 ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen.
Aloittaja yrittää väittää, että kaikki pelastuvat, mutta ei Raamattu niin sano.- Anonyymi00014
Ilmestyskirja päättyy kahtiajakoon: kadotetut ja pelastetut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ilmestyskirja päättyy kahtiajakoon: kadotetut ja pelastetut.
Ilmestyskirja kuvaa Jumalan kostoa, tilien tasaamista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ilmestyskirja kuvaa Jumalan kostoa, tilien tasaamista.
Kuvaa ihmisten ikuista osaa.
- Anonyymi00021
Sellaista se on, kun lukee Raamattua oman ymmärryksensä varassa eikä Paavalin julistaman sovituksen sanan valossa.
- Anonyymi00018
Matt.24:40-41 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:34-36 Minä sanon teille: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ovat kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
- Anonyymi00020
Hurmaavaa, etteivät nämä sitaateilla kommentoivat tunnu tajuavan kommenttiensa surkuhupaisuutta, vaikka ovat ilmeisesti avauksen lukeneet. On nimittäin kohtalainen saavutus tehdä suht täydessä ymmärryksessä omalla käytöksellään avauksesta profetia, kun sen ei tosiaankaan ollut tarkoitus olla sitä!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1887794Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425335Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1284250Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y692855Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.42539- 2822469
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1452380Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112373Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5772186Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont822147