Onko ideoita joulun varalle? Jeesus pois ja temppujuomaa tilalle.
Mitä muuts?
Miten pilata joulu?
11
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen juopotellut 19.12. alkaen kun alkoi parin viikon loma. Nyt meinasi aattona tuntua, ettei pysty enää, mutta avasimme pullon hyvää kuohuviiniä kun katsoimme joulurauhan julistuksen. Kyllä se vaan hyvällä kuplajuomalla lähtee taas nousuun. Nyt nautiskelen Coquitoa. Suosittelen kokeilemaan, on hyvää, njam.
- Anonyymi00002
Hyvä meininki siellä! Pysyttekö kotona vai menettekö joulupubiin?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä meininki siellä! Pysyttekö kotona vai menettekö joulupubiin?
Pysymme kotona. Jouluna on aika paljon ohjelmaa kotona ja hyvää ruokaa niin ei kannata pubiin lähteä. Ei ole niin tasokasta kuin kotona. En tietenkään ole juopotellut niin, että tämä päättyy deliriumiin vaan joka päivä tasaisesti itsensä mukavaksi, eikä örvellyskuntoon.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pysymme kotona. Jouluna on aika paljon ohjelmaa kotona ja hyvää ruokaa niin ei kannata pubiin lähteä. Ei ole niin tasokasta kuin kotona. En tietenkään ole juopotellut niin, että tämä päättyy deliriumiin vaan joka päivä tasaisesti itsensä mukavaksi, eikä örvellyskuntoon.
Hienoa!
Viina on viisasten juoma. Jeltsin oli koko ajan hiprakassa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hienoa!
Viina on viisasten juoma. Jeltsin oli koko ajan hiprakassa."Viina on viisasten juoma."
Näin on. En väitä olevani viisas tai edes palstan viisain kirjoittaja. Katsotaan nyt mihin tämän illan hiprakka johtaa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Viina on viisasten juoma."
Näin on. En väitä olevani viisas tai edes palstan viisain kirjoittaja. Katsotaan nyt mihin tämän illan hiprakka johtaa.Maniaa pukkaa kun juo paljon.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Maniaa pukkaa kun juo paljon.
Juuri näin. Maanikolle ei ole hyväksi dopamiinitasojen heittelyt, mikä voi tapahtua päihteiden, seksin, uhkapelien, musiikin ja jumalien vaikutuksesta. Itse olen vakavamielinen ja masennukseen taipuvainen autisti, joten olen mukava mies vain humalassa eikä manian riskiä omalla kohdallani ole.
- Anonyymi00008
Sen pilasi kirkot jo 300-luvulla, muuttamalla mm Jeesuksen synt pv joulukuun lopulle!
Oikea aika on syyskuun lopulla!
Pulinat pois - Anonyymi00009
Naulitsin Jeesuksen joulukuuseen ja katselen nyt, kun se siinä kärsii. On tämä mahtavaa kristillistä iloa.
- Anonyymi00010
Ruoka syöty eikä tappelua vielä.
- Anonyymi00011
käy sammuttamassa kynttilät hautuumaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828