Uskaltaisitteko antaa 16v aika pienen ja "heiveröisen" pojan asua yksin Rasinkadun Hoas asunnoissa? Millaista aluetta Koivukylä ja Rasinkadun seutu on nykyisin? Olis kiva kuulla fiiliksiä, ajatuksia ja kokemuksia seudusta lähiajoilta. Kiitos jo etukäteen!
Rasinkatu? Koivukylä
10
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Up!
- Anonyymi00002
En antaisi asua. Väkivaltaa ja ryöstöjä kuten ennenkin.
- Anonyymi00003
En antaisi. Vantaa on antanut vallan ulkomailta tulleille jengeille.
- Anonyymi00004
Ei hääppönen paikka, mutta kyllä siellä sen hetken asuu. Ei siellä nyt vaarallista sentään ole. Ankeaa vain.
- Anonyymi00005
Onko se sellanen solukämppä? Olin kerran yötä jossain Rasinkadulla...
- Anonyymi00006
Hoasilla on Rasinkadulla sekä solukämppiä, että asuntoja yksin asuville ja perheille. Omalle pojalle tarjottiin omaa asuntoa, koska ei laittanut hakemukseen edes soluja.
- Anonyymi00007
Olen itse vuosikymmeniä sitten asunut tuolla 17v. tyttönä, ja on se maailma muuttunut vaikka jo silloinkin oli paljon epämääräistä huumemyyjää alueella, ja ehkä mieluummin asunto muualta, mutta kyllä tuolla alueella liikkuu turvallisesti, ellei sitten itse hakeudu noiden huumediilaajien piireihin. Siellä on sekä kotimaista romania että enemmän ulkomaalaista myyjää, ja en tarkoita, että lapsesi alkaisi mitään käyttämään vain tuonne muuttaessaan, varmasti vaatii muutakin alkaa mitään käyttämään.
Heiveröisyys on ok, mutta oman pojan mielenterveys pitää tietää, ettei heti opintolainaansa laita aineisiin, ja tuon heiveröisyyskommentin takia kommentoinkin, koska ei yksikään 16v. ole niin heiveröinen, ettei voisi antaa muuttaa, vanhempien välittäminen toki eri asia. Ja edelleen asun lähialueilla, tunnen alueet hyvin, jo 30 vuotta seudulla pari vuotta muualla mennen, on turvallista kyllä, jos ei käytä aineita. - Anonyymi00008
En suosittele. Kokemusta on.
- Anonyymi00009
Onneksi pääsin eroon Koivukylästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi453079Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo482384Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361