Olen aina toivottanut kaikille kiitos samoin, jos jotakin toivotetaan. On typerää kierrellä ja kaarrella.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sama täällä. Liian outoja ne "kiitos sanoin" tai "kiitos kiitos". Sitäpaitsi tiukkapipojenkin tavat muuttuvat pikuhiljaa hallintoelimen armosta. Nyt saa jo kippistää vaikka aikaisemmin se oli ihan pakanallista. Varmaan kohta saa sanoa samat toivotukset kuin muutkin.
- Anonyymi00002
Niin typerää kuin olla voi kieltää sanomasta kiitos samoin. Sehän on vain kohteliaisus.
- Anonyymi00004
"Nyt saa jo kippistää vaikka aikaisemmin se oli ihan pakanallista."
Kohta varmaan syntymäpäivät ja joulukin sallitaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Nyt saa jo kippistää vaikka aikaisemmin se oli ihan pakanallista."
Kohta varmaan syntymäpäivät ja joulukin sallitaan.Todistajat nostavat jo innolla maljaa ja kilistävät laseja, vaikka aiemmin eivät "halunneet" (= uskaltaneet) tehdä sitä, koska maljan nosto oli palvontaa ja lasien kilistäminen pakanallista demonien karkoittamista. Niin se halu muuttuu hallintoelimen määräysten mukaan. Todistajan on velvollisuus sanoa "emme halua", ei "emme saa". Ei myöskään sovi puhua järjestön määräyksistä, vaan Raamatun opetuksesta, vaikka Raamattu ei sanoisi asiasta mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643