Ketään muuta ei saa mollata ei ilveillä millään tavalla mutta savolaista voi mättää männen tullen ja miten tahansa ja se ei ole rasismia
Savolainen syntyään
Anonyymi-ap
4
253
Vastaukset
- Anonyymi00001
niin se menee , leikkimielistä ivaa pitää kestää
- Anonyymi00002
Totuuskomission paikka myö vihaisia ja toiset pyytää hampaat irvessä anteeksi.
- Anonyymi00003
savolainen valehtelee enemmän kuin aakosta ehtti suus ääntymäänkään.
jänniä juttuja kun minä ehdotin kkkk;lle että voisi tuon Odin-porukan meille, soldiers of Odin siis.. niin KKKKKK vastasi että liian pieni group... nyt kun katsoin netistä niin ompa ksvanut suureksi Soldiers of Odin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384