Menikö reisille?Vai talouspaperille? Vai olitko kova kundi ja mällit omaan nieluun?
Joko joulumälli on lentänyt ?
11
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitus oli tulla reisille, mutta pitkästä aikaa sain naapurin seksikästä rouvaa, niin laukesin sisälle. Ei enää auttanut nallin karattua, kun painaa perille asti ja laueta loppuun siinä. Naapurin rouva aivan kiimaisena laukesi yhtäaikaa ja nautti sisäänlaukeamisesta.
- Anonyymi00014
Jouluaattona siskon kanssa rakastettiin pitkän kaavan kautta. Ensimmäinen mälli lensi ennen joulusaunaa ja toisen kerran pikaisempi joulupöytää vasten saunan jälkeen. Kumpikaan mälli ei lentänyt reisille, mutta valui kyllä rakastelujen jälkeen pillusta pitkin rakkaan siskoni reisiä.
Toivottiin että oltaisiin voitu viettää koko joulu yhdessä niinkuin nuorempana, mutta hänen miehensä ehti jo joulupäiväksi ajaa kotiin. Onneksi jouluyönä ja vielä aamulla kun herättiin ehdittiin rakastelemaan kolmannen kerran. Jouluyönä oli sen verran tyydyttynyt olo ja siskolla paikat sen verran hellänä etten orgasmia saanut ja rakastelu oli enemmän pusuttelua ja hyväilyä..
- Anonyymi00002
Kohta lentää oon kiihotellut tunnin vatsalle lentää kohta💦
- Anonyymi00006
Parast aikaa vetelen.
- Anonyymi00007
Totta kai kumisaapaskivaa harrastin.
- Anonyymi00008
Anopin lämpöisille ja kosteille alushousuille lensi iso lasti joulupäivän iltana.
- Anonyymi00009
Kävin joulusaunassa tyttöystävän isän kanssa, ja runkattiin ja imutelltiin. Kiva joulu oli
- Anonyymi00010
Vaimo saattoi meidän jiulupukin alakerran kautta pois ja viipyi noìn puoli tuntia.
Meidän 5v poìka kysyi vaimoltani missä sinä kävit?
Vaimo sanoi näyttäneensä pukille että osaa äitikin olla kiltti ja toivovansa jatkossa enempi lahjoja!
T. Tuore 30vmkmmkl?jbjnbjnbj- Anonyymi00011
Piti olla lopussa:
T. Tuore 30v M
- Anonyymi00012
Jo se joulupäivänä irtosi! Tällä kertaa se jäi naisen käden muotoisen värisevän ja puristelevan itysetyydyttimen kämmenelle! Ja niin hyvää teki!
- Anonyymi00013
Tyttöystäväni kanssa toista joulua joulupukkina. Jouluna ehti kiertämään 7 paikkaa, samat, kuin edellisenä jouluna. Viimeinen paikka oli sama kuin edellisenä jouluna, n. 45 v. pariskunta, ei lapsia. Kaksi pakettia. Joulupukin syliin istui talon emäntä ja tyttöystäväni puolestani antoi sylitanssin isännälle. Tyttöystäväni ehti ensin ottaa isännän kalun sisäänsä, kun minulla oli enemmän vaatetta päällä, niin tuikkasin kaluni minuuttia myöhemmin parin rouvaan. Eikä siinä kauaa tarvinnut herkutella, kun nuokin lahjat oli annettu. Ensi jouluna sitten taas. Illan saldo oli 6 x 50,- € ja viimeisestä paikasta 500,- €.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413