Miksi hirttäytyminen on joillekin loputon vitsin aihe?

Anonyymi-ap

Ketä se naurattaa! Kertokaa minulle. Ihmiset sanoo netissä hirttäytykää niin onko se edes laillista?

29

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se ei ole enää trollaamista vaan puhdas rikos.

• Anonyymi00002

Puhukaa saakeli tästä. Tärkeä aihe

• Anonyymi00003

Mun elämässä ei paljon muuta ole kuin tää netti todellisuus.

• Anonyymi00004

Todellisuus on roskaa!

• Anonyymi00005

Hiljaa virtaa Don.

• Anonyymi00008

ukrainan juttuja

• Anonyymi00006

Mikään ei poista sitä tosiasiaa että itse olen ainoa joka tukee minua! Lähettää itselleen viestejä luo itsestään oman ystävän. Keksii itsensä kanssa pitkiä keskusteluja. Nauraa itsensä kanssa kuin se olisi toinen ihminen sun vieressä! Näinkö sitä mielenterveyttä pidetään kasassa.

• Anonyymi00007

Koska kukaan ei kuiteskaan vastaa mulle täältä pesee yksinäisyys mun omia viestejä tuutin täydeltä!

• Anonyymi00009

Mun ylivoimaisesti suurin ongelma on että yhteiskunta on tukenut mua liikaa ja musta kasvoi hiton nössö. Mutta ei enää! Mä näytin sille.

• Anonyymi00011

Sairas palsta ihan sama mulla muutakaan tekemistä ole korkeassa kuumeessa kuin Marista täällä.

• Anonyymi00013

Ei mun läheisiä edes kiinnosta kun haluan puhua netistä. Ne sanoo vaan älä ole netissä mutta herranjumala ne ei käsitä miltä yksinäisyys tuntuu.

• Anonyymi00014

Lapissa ja Lappeenrannassa on aidosti mukavia ihmisiä. Sinne kun pääsisi muuttamaan

• Anonyymi00016

Ajatelkaa miltä tuntuu ihmisestä joka ei saa edes netistä tunnetta kuuluvansa mihinkään.

• Anonyymi00018

Sinne meni nyt kolmas kommentti

• Anonyymi00019

Hirttäytyminen on ehkä simppelein itsemurha tapa junan alle hyppäämisen ohella

• Anonyymi00020

Et puhu mulle tollasta

• Anonyymi00021

Lähde hoitoon

• Anonyymi00023

Mua ällöttää kun ihmiset leikkii todella vakavilla asioilla ja itselle ne on pelkkää vitsiä jos ihminen lähtee oman käden kautta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mua ällöttää kun ihmiset leikkii todella vakavilla asioilla ja itselle ne on pelkkää vitsiä jos ihminen lähtee oman käden kautta.

En kehota ketään tekemään noin, ton takia vaan useet jotka pahantahtoisia sanoonoin kun se on se tunnetuin tapa

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En kehota ketään tekemään noin, ton takia vaan useet jotka pahantahtoisia sanoonoin kun se on se tunnetuin tapa

Se ei ole ratkaisu mielenterveys ongelmiin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Se ei ole ratkaisu mielenterveys ongelmiin.

Ei oo ei mut saako sitä apuakaan enää?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei oo ei mut saako sitä apuakaan enää?

Saa

• Anonyymi00022

Se on naruttamista.

• Anonyymi00024

Miksi itsetuhoisuus ketjuja ei poisteta urakalla?

• Anonyymi00025

Ei mulla ole mitään elämää!

• Anonyymi00030

Nyt lähti viides kommentti poistoon mielensäpahoittaja moderaattorin toimesta

• Anonyymi00031

Edelleen mulla ei ole elämää.

• Anonyymi00033

Aiotko tehdä asialle jotain?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe