Onko vanhoille (Yli 60v) sukulaisnaisille tyypillistä kysellä ikisinkulta 30v mieheltä vuosi toisensa jälkeen että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi" tai että "Milloinkas tuot tyttöystäväsi näytille"? Muutama päivä sitten kävin kahvilla erään sukulaisnaisen luona ja samat kysymykset tuli taas. Vastasin rehellisesti että en tapaa ikäisiäni naisia juuri missään kuin erittäin harvoin. Sitten hän kysyi että "No eikö kukaan niistä sun erittäin harvoin tapaamistasi naisista kolahda tarpeeksi"? Siis ajatteleeko ihmiset että kuka tahansa voi löytää parisuhteen aina silloin kun haluaa ja sinkkuus on muka aina täysin oma valinta? Sukulaistätini ilmeisesti olettaa että niistä erittäin harvoin tapaamistani naisista voin ihan milloin tahansa siitä vaan ottaa naisen itselleni eikä tainnut ollenkaan ajatella että ne naiset joita harvakseltaan tapaan voivat olla jo varattuja kuten suurin osa onkin
Sukulaiset ihmettelee miksi en löydä tyttöystävää koskaan
36
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sukupolvikysymys. Ne ei tajua miten seurustelu muuttunu. Niiden aikaan asiat oli ihan eritavalla. Töissä/koulussa/tansseissa tapas kumppanin. Ei ollu somea jne
- Anonyymi00002
Sano tädillesi seuraavan kerran, että olet homo. Sitten ei seuraava kyselyä tule.
- Anonyymi00006
En ole kiinnostunut miehistä.
T. AP - Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehistä.
T. APEihän sinun tarvitsekaan, tuskin he tuon sanottuasi jatkavat naisen etsimistä sinulle.
- Anonyymi00003
Vanhemmille voi sanoa hautajaisissa, sinä olet seuraava.'' vanha vitsi
- Anonyymi00027
Voi heittää seppeleen olan yli.
- Anonyymi00004
Ei kannata välittää tätien kysymisistä. Sehän on jokaisen oma asia, onko tyttö-/poikaystävää, ja jos ei ole, niin miksi sitä pitäisi selitellä. Kyselköön rauhassa, jos niin haluavat, älä välitä. Teet niin kuin itse haluat, et siten, mitä tätisi tai muut sukulaiset haluaisivat.
- Anonyymi00005
Tuli aivan saatanan paska fiilis kun sukulaistätini sitä taas kyseli silloin kun siellä muutama päivä sitten kävin. En taida aivan heti mennä hänen luo kyläilemään. Aikaisintaan ensi jouluna jos silloinkaan. Suvussani kaikki muut ovat aina löytäneet parisuhteen erittäin helposti. Esimerkiksi edesmenneillä isälläni ja sedälläni oli molemmilla elämänsä aikana useita naissuhteita.
T. AP- Anonyymi00007
Miten sä annat jonkun tädin määräillä sua . Mitä hiton väliä sillä on mitä sun täti haluaa.
- Anonyymi00008
Onko teidän suvussa joku kilpailu kuka löytää kestävän parisuhteen mahdollisimman nuorena. Sä haluat parisuhteen koska sun täti painostaa sua.
- Anonyymi00010
Nyt sä itket kun sukulaistäti pahoitti sun mielen. Aikuinen mies itkee tollasen takia.
- Anonyymi00009
Ei ton ikäset tajua miten asiat muuttunu
- Anonyymi00011
Jos olet käynyt kaikki netin seuranhakusivustot läpi ja ei kukaan ole kiinnostunut?
- Anonyymi00012
Missä tapaat näitä varattuja naisia? missä sä heidät olet tavannut ?
- Anonyymi00013
Mun kohdalla on kyse siitä että naiset eivät halua olla edes ystäviä vaan korkeintaan hyvänpäiväntuttuja. Yritäpä siinä sitten löytää ketään kun ihan perus small talk-kysymyksiinkin tunnutaan vastaavan että "Ei kuulu sulle". Varsinkin kauniit naiset käyttäytyvät mua kohtaan usein noin.
Terveisin AP- Anonyymi00014
Mitä sä sitten kyselet naisilta? sulla taitaa olla muita ongelmia kuin sukulaistäti.
- Anonyymi00015
sähän sanoit ettet tapaa naisia missään niin miten sä juttelet naisten kaa jos sä tapaa heitä missään
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
sähän sanoit ettet tapaa naisia missään niin miten sä juttelet naisten kaa jos sä tapaa heitä missään
Tarkoitin että en tapaa VAPAITA NAISIA missään. Ja olen ajatellut että tutustumalla naisiin aluksi edes ystävinä antaisi minulle itsevarmuutta jutella naisten kanssa. Mutta kun kauniit naiset usein kohtelee mua tylysti riippumatta siitä mitä heille juttelen. Ilmeisesti olen naisten mielestä niin vastenmielisen oloinen ja näköinen että he eivät halua minun edes puhuvan heille.
T. AP - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tarkoitin että en tapaa VAPAITA NAISIA missään. Ja olen ajatellut että tutustumalla naisiin aluksi edes ystävinä antaisi minulle itsevarmuutta jutella naisten kanssa. Mutta kun kauniit naiset usein kohtelee mua tylysti riippumatta siitä mitä heille juttelen. Ilmeisesti olen naisten mielestä niin vastenmielisen oloinen ja näköinen että he eivät halua minun edes puhuvan heille.
T. APEhkä ne ei vaan pidä sua viehättävänä tai sulla luonneongelmia?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
T. APMiksi vaan kauniit naiset kiinnostaa. Mikä on vialla tavallisen näköisissä? Et edelleenkään kerro mistä heidän kaa juttelet ? Missä sä tapaat näitä varattuja naisia jos jokainen nainen on varattu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
T. APjos sä tartte itsevarmuutta niin miksi sun pitää olla kaunis jos sun tarkoitus on vaan anata aitsevarmuutta vai eikö muut kelpaa jutteluunkaan kuin kauniit naiset. Vaikea sanoa missä vika kun et voi kertoa mitä yrität naisten kaa jutella.
- Anonyymi00017
Et etsi naista, vaan KAUNISTA naista.
- Anonyymi00021
Sen ikäiset mummot horisee muutenkin kaikkea sontaa.
- Anonyymi00023
Vain kauneus saa sinut kiinnostumaan naisista. Kun tuo ominaisuus poistetaan, menetät kiinnostuksen. Eli, et oikeasti ole kiinnostunut naisista. Se on täysin ok. Sama minulla. En vihaa naisia. En vain välitä olla heidän kanssaan tekemisisissä. En ole homo.
- Anonyymi00024
onko joku sanonut sua homoksi?
- Anonyymi00025
eli et voi jutella kenenkään naisen kanssa jos ei ole kaunis? Miten miesten kanssa. Miesten kanssa pystyt juttelee vaikka olisivat tavallisen näkösiä. Joten eli sinä et halua jutella naisen kanssa jos ei kelpaa sänkyyn.
- Anonyymi00026
Pakko kysyä mitä tavallisen näköset naiset on sulle tehnyt kun et voi jutella? Luuletko että kauniit naiset on parempia. Sinä ulkonäön perusteella jaottelet ihmiset. Toki saar olla yksin. Se on sun oma valinta elää yksin loppuelämä ilman ihmissuhteita ja se on ihan ok
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
onko joku sanonut sua homoksi?
Ei ole. Kirjoitin vain, jotta tuo mahdollisuus on poissuljettu.
Minun välinpitämättömyys naisia kohtaan johtuu siitä, että naiset käyttävät minua hyväkseen. Syy on minussa itsessäni. En ole kuitenkaan pystynyt korjamaan tätä kohtaa itsessäni. Minun on vain pysyttävä erossa naisista.
Olin todella kauan vailla mitään parisuhteita, kunnes lopulta päätin kokeilla. Olin helppoa riistaa naisille. En koskaan kehittynyt pois lapsuudestani, jolloin lähipiirin naiset olivat julmia minulle. Nyt vain toistan samaa asetelmaa, jossa naiset kävelevät ylitseni.
Ei enää. Nyt pysyttelen kaukana. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minun välinpitämättömyys naisia kohtaan johtuu siitä, että naiset käyttävät minua hyväkseen. Syy on minussa itsessäni. En ole kuitenkaan pystynyt korjamaan tätä kohtaa itsessäni. Minun on vain pysyttävä erossa naisista.
Olin todella kauan vailla mitään parisuhteita, kunnes lopulta päätin kokeilla. Olin helppoa riistaa naisille. En koskaan kehittynyt pois lapsuudestani, jolloin lähipiirin naiset olivat julmia minulle. Nyt vain toistan samaa asetelmaa, jossa naiset kävelevät ylitseni.
Ei enää. Nyt pysyttelen kaukana.lähipiiri .ja kaikki naiset on sun mielestä samanlaisia. Kyllä se vika on sinussa itsessäsi. Kerro miten olet yrittänyt tutustua naisiin jos he eivät ole kiinostuneet susta. Helppoa sun syyttää naisia kun et kerro millaset sosiaaliset taidot sulla on
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei enää. Nyt pysyttelen kaukana.kerro miten naiset käyttää sua hyväkseen jos ne ei edes ole kiinnostuneet susta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
kerro miten naiset käyttää sua hyväkseen jos ne ei edes ole kiinnostuneet susta.
En ole keskustelun aloittaja. Lisäsin vain oman höpötykseni tähän. En lähde avaamaan sen enempää. Oikeastaan halusin vain kertoa, että tällaisiakin tapauksia löytyy. Voi olla, että joistain vastaavanlaisista miehistä kehittyy naisvihaajia. Kuten kirjoitin, minusta ei tullut. Tuli vain välttelijä.
- Anonyymi00028
Miten vitussa voi olla mahdollista että mä en oo ikinä edes suudellut ketään naispuolista ihmistä vaikka suvussani kaikki muut ovat aina löytäneet seurustelukumppanin erittäin helposti? Siis ihan kaikki muut suvussani, niin miehet kuin naisetkin ovat aina helposti löytäneet parisuhteen. Esimerkiksi isäni ja hänen veljensä olivat kovia naistenmiehiä. Nykyään tosin molemmat ovat jo kuolleet.
T. AP- Anonyymi00029
no varmaan koska kukaan kaunis nainen ole kiinnostunut susta. koska sinä haluat että sun eka suudelma tulee kauniilta naiselta. oliko sun isällä ja hänen veljellään kauniit vaimot?
- Anonyymi00030
et ole suudellut kun kukaan nainen ei ole halunnut suudella sun kaa. mikset kysynyt sun isältä neuvoja miten iskeä kaunis nainen. oletan että olet komea mies etkä mikään peräkammarin poika
- Anonyymi00034
Jep, paljon tarinaa jääkin omilleen sukulaisten johdosta ja myötävaikutuksin.
- Anonyymi00036
Ei kai sinun tarvitse elää niin kuin sukulaiset haluavat/haluaisivat ? Omaa elämääsihän sinä elät, se pitää elää itse ja itseään varten.
Aloittajalle sen verran, ettei koskaan voi sanoa, ettei jotain löydä koskaan, kun tulevasta ei voi tietää. Tähän mennessä ei ole ehkä löytynyt, mutta kukapa tulevasta voi mitään tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061