Oletko ollut tunnollinen ope?
Onko väsymys joskus voittanut?
Oletko joskus vetänyt löysillä tunnit?
Minä olen usein.
Ope voi vaikka piirrättää lapsilla välillä.
Tänäänkin oli ypin tunti enkä viitsinyt
opettaa. Pistin lapset piirtämään luomu-
aiheesta piirroksia. Ne piirsivät iloisia
luomu-possuja ja lehmiä ja kanoja. Joku
piirsi luomu jäniksen ja kirjoitti, että
elä myrkytä metsää. Teinkö oikein? Tunti oli ainakin helppo pitää. Lapset ei huomanneet
että opea väsytti.
oletko ollut tunnollinen ope?
ope
2
297
Vastaukset
- Opska
Ei sitä aina voi jaksaa tekopirteänä innostaa mukuloita. Varsinkaan kun on niin vähän..:)
Itse olen aineenopettaja ja vedän useasti (miltei aina) (ainakin mielestäni) tunnit liian löysästi. Oppi on kyllä mennyt perille niille kenelle se on mennäkseen.
Ei se opetussuunnitelman orjallinen noudattaminen tee yhtään parempaa opettajaa. Hyvä ope tekee mukuloista kunnon kansalaisia vaikka sitten piirrättämällä elukoita! Saa koulussa olla löysempääkin välillä!
Hyvää lomaa opettajille! - joo
Hyi häpeä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732