Miten ihmisiä sitten pitäisi auttaa?
– "Niin kuin hallitus nyt toimii. Yritetään saada talous kasvamaan, ihmisille töitä, ihmiset työpaikkoihin kiinni, Meri vastaa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/552e4965-aba4-4b95-b9ae-25ef2a0d3a70
Ei lähde köyhän nälkä sillä, että Riikka-Petteri yrittää yrittämästä päästyäänkin eikä onnistu.
Olisi nyt kuitenkin syyttänyt edellistä hallitusta..
Ukko lässyttää maha täynnä
15
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vähänkö verenpaine nousee kun lukee tuon kokkareen mussutusta.Varmaan on itse syöny niin hyvin,että just imas viimesen sian saparoineen suuhunsa.Sittenhän se on hyvä täydellä mahalla vinoilla Suomen nälkäisille.Johan tuo on selvää,että kokkareet halveksii köyhempiä eikä sen puolueen nousukkaista tule ikinä ihmisiä.Kysynpä vaan miten ovat hallituksessa hommansa hoitaneet.Huonosti!Velkaa,asunnottomia,työttömiä,nälkä..Turha saarnata latteuksia.Kokkareet kun joutuis oikeisiin töihin niin ei tulisi mitään.Se on helppoa eduskunnan suojatyöpaikassa.Sinne kelpaa jos ei oikeissa töissä pärjää.Käärii vain hihoja ja räksyttää ja rahaa tulee ja etuja.Ja kansa maksaa noiden loisien rietastelut!
- Anonyymi00002
Punaliput liehuu, menkää töihin, menkää töihin...
- Anonyymi00003
Taas tuo nepovauva kerjää huomiota edgyillä haastatteluillaan. Kaveri on kuulemani mukaan aina itse yhteydessä lehtiin, jotta he tekisivät hänestä juttuja.
- Anonyymi00007
Luultavasti tuo on totta. Se kalahallijuttukin joulun alla oli aivan älytön.
Juippi on samaa sarjaa kuin Sammallahti, ärsyttää ärsyttämisen vuoksi. Kun eduskuntapaikoista on kova kisa, täytyy profiloitua ja erottua muista jotenkin, ihan sama millä tavoin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luultavasti tuo on totta. Se kalahallijuttukin joulun alla oli aivan älytön.
Juippi on samaa sarjaa kuin Sammallahti, ärsyttää ärsyttämisen vuoksi. Kun eduskuntapaikoista on kova kisa, täytyy profiloitua ja erottua muista jotenkin, ihan sama millä tavoin.Ikävä kyllä sillä saa omissa piireissään ihailua. Toivottavasti ei kasvata lapsestaan samanlaista huomiohuoraa.
- Anonyymi00004
Kokoomuskloppi kokee, että nälkäkeskustelu on kääntynyt hurkastelun puolelle. Ei ole pojan röyhkeydellä rajaa!!!
- Anonyymi00005
Sitä hän juuri haluaa edgyillä haastatteluillaan. Ehdottaa joka kerta itse tutuille toimittajille, että "tehdäänkös juttu". Otosta saisi kyllä oikeitakin uutisten aiheita, esimerkiksi hänen paheistaan ja harrastuksistaan. Ne olisivat kiinnostavampaa luettavaa.
- Anonyymi00006
Vasemmistolaisen
elämä
alkaa olla
paketissa.
Vielä muutama oksennus ja kaikki on ohi.
Ketähän tämäkin varajeesus on mongerruksellaan auttanut ?
ei ketään.
Pahentaa vain hiljaisten elämää
turhilla jutuillaan. - Anonyymi00009
Ikävä entisaikojen sivistysporvareita.
- Anonyymi00010
Kokkelit ei ennen olleet persujen tasolla
- Anonyymi00011
Ilkka Suominen pyörii takuulla haudassaan nyky-Kokoomuksen menosta ja meiningistä.
- Anonyymi00012
ennen muinoin leivoin leipää ja säästin hyvät rahat
- Anonyymi00013
Sämpylät on helppo tehdä eikä maksa paljoa.
- Anonyymi00014
Kokkareissa on ollut näitä ennenkin. Monet muistavat vielä Susanna Kosken.
- Anonyymi00015
Koski sanoi asiat liian suoraan.
Looseri vasu pahoitti mielensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257