Missä siellä voisi majoittua, vinkkejä?
Ollaan tulossa pandoja katsomaan
18
794
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vittuiletko. Vai etkö muka tiedä et Pandat ONNEKSI LÄHTI.
- Anonyymi00002
Päivälipun voi ostaa matkamuistomyymälästä ja samalla voi ottaa pikku näppästä ennen eläinpuisto kierrosta. Toimitusjohtaja Väliaho ja hallituksen pj. Sivonen kertovat samalla Eläinpuiston menestyksestä ja uusista kassamagneeteista. Pandojen rapsuttelun jälkeen voi siirtyä Hotelli Mesikämmeneen syömään runsaasta noutopöydästä Päivän kruunaa majoittuminen hotellissa.
- Anonyymi00003
Unelmahan tämä on ollut... ei nyt sellaisena toteutunut
- Anonyymi00004
Keilamaan ja kylpemään sen jälkeen!
- Anonyymi00005
Meitä pussilastilline akateemisesti koulutettuja hierojia Perliinistä. Tulemme katsomaan bandoja ja Ähtärin ilotullitusta vielläkö saamme sviitin hotelli Mesikämmenestä?
- Anonyymi00006
Kyllä saatte. Fangus-suite on varattu teille. Talo tarjoaa astmalääkkeet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä saatte. Fangus-suite on varattu teille. Talo tarjoaa astmalääkkeet.
Ihanaaaaaa!!!!!
- Anonyymi00009
Nyt alkoi pakkaset, hotellissa vesiputket jäätyy ja poksahtaa. Tulee kallis remontti.
- Anonyymi00008
Älä viitti nyt provota, nyt otetaan uusi alku puhtaalta pöydältä ja sovitaan ettei sitä P-sanaa nyt jankuteta eihän.
- Anonyymi00010
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat 🐼sanaa.
- Anonyymi00011
Nyt on jonnekin unohtunut paikkakunnalla kauan sitten vaikuttanut lappalais-asutus ja sen hyväksi havaitut asumisen muodot.
Nykyisin uudet elämykset on haluttuja, mutta pitäisikö niihin jo kaiken muun jälkeen lopultakin erikoistua?
Majoituskin voisi toimia perinteitä kunnioittaen lappalaisteltoissa nykymuodoissaan
tarvittavine ja soveltuvine mukavuuksineen...
Tulisija nyt etenkin jo pakkasilla... nettiä ja porealtaita ei välttämättä nyt niin tarvittaisi.
On lisäksi muodikkaan ekologistakin, kun eristeetkin luonnonmukaisia kuten itse asumuskin.
On myös siirrettävä ja mukautuva.
Kuten kaikessa muutenkin kävijäsegmentti on valikoituvaa, mutta elämyksiähän tarkoitus on
luoda, miksi elämysten oltava entistä korkeampia mukavuuksia joiden sisältö on lopuksi
ontto ja lähinnä tyhjän kolon lompakon pohjalle jättävä.
- Anonyymi00012
Junnun sanoin, majapaikka löytyy:
"Turistit tulkaa Tuppukylään tänne.
Tää on tienoota suurten ihmeiden.
Koko systeemin läpikäytyänne
Usko kertomaan ette silmien.
Lanttulaatikon, läskisoossin. mämmin,
Jälkeen saunaan ja sitten juodaan tee.
Siskonpeti on turistille lämmin.
Hotellit, motellit kalpenee.". - Anonyymi00013
Majoitu lännenkylään, mutta varo Sheriffiä ja Wyatt Earpia, mutta jos yövyt saluunan yläkerrassa tanssityttöjen kanssa, ja illan tullen menet pelaamaan alas saluunaan tuomaan viskiä ja pelaamaan pokria perä jonkin jengin kuin vaikka joku nopea revolverin kanssa Kid Curry voi istahtaa pelipöytääsi yöllä..
https://www.truewestmagazine.com/article/kid-currys-last-gunfight/ - Anonyymi00014
lännenkylä pitää kulissit kuitenkin pystyssä ja revolereiden kanssa aina SAA Colt varastaa Kid Curry moriamet kaikki kauneimmat lännenkylään kurikasta ja kuora neelta ja ampuu kaikki .45" Kid Curry kaiki poliisitkin ja aviomiehet vain raiskaanmorsiamen.
- Anonyymi00015
voi olla lännenkylässä jotain taloja pystyssä että voisiko niissä yöpyäkin huviksi, mutta silloin lännenkylän pitää ilmoittaa verottajalle, ja haluaisi tavata lännenkylåässä näyttelin Kid Curry joka vetää revolverin pqaljon nopammin kuin esim. Jesse James :;LD
- Anonyymi00016
Ei ole enää pandoja, mutta apulaisläähättäjän näkeminen ajaa saman asian 😁
- Anonyymi00017
Lopettakaa nyt se Provo ja aletaan rakentamaan joukolla parempaa Ähtäriä
- Anonyymi00018
Joo, puhalletaan kaikki yhteen hiileen.
Muuta ei Ähtärin raunioille sit jäänytkään jäljelle, kun kunnan Kepulaiset puhalsivat kaupungin kassan tyhjäksi matkailun nimeen ja avasivat viälä velkapiikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit916094KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495515Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071748- 1141611
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351453