Hän ei ole kuunnellut selvästikään Paavin puhetta Vatikaanissa.
Näin hän rikkoo rumasti Paavin puheen tarkoituksen ja toivon ihmiskunnalle .
Zelenskyi toivoo lehti jutussa että Putin kuolee.
35
341
Vastaukset
- Anonyymi00001
,,,, ja Kremlin pygmin teot ja puheet mukailevat paavin toiveita?
- Anonyymi00002
Kukapa ei toivoisi ?
- Anonyymi00019
Kyllä Zelenskyn kuolema olisi parasta maailman rauhalle ,se estäisi varmasti 3. maailmansodan joka nyt on hiuskarvan varassa alkaa ja suurin syyllinen siihen on Zelensky ja myös Halukkaiden koaliitio.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä Zelenskyn kuolema olisi parasta maailman rauhalle ,se estäisi varmasti 3. maailmansodan joka nyt on hiuskarvan varassa alkaa ja suurin syyllinen siihen on Zelensky ja myös Halukkaiden koaliitio.
Ammu ittes apina.
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näinkö taas kremlinäijäsi komensi sanomaan. Äläö usko horinoita.
- Anonyymi00003
Kuolema on liian lievä rangaistus putlerille.
- Anonyymi00023
Saisi maistaa omaa myrkkyään. Ei tosin niin pahasti, että kuolisi, mutta kuitenkin niin paljon, että kituu ensiksi 10 vuotta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Saisi maistaa omaa myrkkyään. Ei tosin niin pahasti, että kuolisi, mutta kuitenkin niin paljon, että kituu ensiksi 10 vuotta.
Kuolema on liian lievä rangaistus Z:lle meillä on jo 100 Miljardia tullut lisää velkaa sen takia !
- Anonyymi00039
Tarkoitat tietenkin sika zelenyskiä
- Anonyymi00004
Zelenskyi ei maininnut puheessaan Puuttinia, lehdistön oma keksintö, jota venkuloiden media kääntelee tarkoitusperilleen sopivaan muotoon.
Uudenvuoden-toiveena tuo on aihe johon moni yhtyy. - Anonyymi00005
Eikös Trumpkin toivonut saastalle kuolemaa ? Idolilleen Putinille Trump ei toivo kuolemaa .
- Anonyymi00006
Putinin voi lopettaa kuin sairaan koiran. Tosin sairas koira on viaton. Putin ei.
- Anonyymi00012
Niin zeleneskyn pitää erottaa
- Anonyymi00014
Lopetuspiikille se sekopää pitäisi viedä mutta ei pidä käyttää samoja aineita mitä viattoman koiran lopettamiseen. Putin ansaitsee vain reilun annoksen pelkkää kaliumkloridia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin zeleneskyn pitää erottaa
Paavi on katollinen ja Zelensky on Juutalainen ja Ukrainan kansa on päosin Ortodokseja kuten muutkin Venäläiset.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Paavi on katollinen ja Zelensky on Juutalainen ja Ukrainan kansa on päosin Ortodokseja kuten muutkin Venäläiset.
Sellaista se on, kun ihmiset eivät tiedä tai ota selvää. Kuvittelevat sitten venäjän propagandan Ukrainan natseista olevan se totuus. Näillä ressukoilla ei ole riittävästi aivokapasiteettia, vaan uskovat sokeasti venäläisten propagandaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ukrainalaiset ja Venäläiset on samoja Ryssiä....
Kasakat on muuten Ukrainasta peräisin eikä Venältä kuten Niinistö valheellisesti ja rasistisesti väitti - Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei Kirillin "ortodokseja".
- Anonyymi00040
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lopetuspiikille se sekopää pitäisi viedä mutta ei pidä käyttää samoja aineita mitä viattoman koiran lopettamiseen. Putin ansaitsee vain reilun annoksen pelkkää kaliumkloridia.
Niin jos jos koira zelenysk ei ole syönyt ksikkea
- Anonyymi00009
Zele onkin täysin diplomatia kyvytön pelle, eivät suotta Amerikkalaiset moittineet valkoisentalon käynti reissua.
- Anonyymi00015
Eiköhän ne ollut valkoisessa talossa Putinin kanssa sopineet siitä nöyryytyksestä. Ukraina on taistellut mahtavasti ja hyvä kun pääsimme antamaan lisää rahaa heille jotta heillä on mahdollisuus voittoon.
Trump on todennäköisesti myynyt Ukrainan Venäjälle jotain hotellia tai muuta vastaavaa vastaan pilkkahintaan. Samoin kuin hän on myynyt amerikkalaiset ne ei vaan vielä tajua sitä. - Anonyymi00036
Puuttin on maailmanpolitiikassa täysi nolla. Ei ymmärrä mitään.
- Anonyymi00010
Toivottavasti kuolee itse
- Anonyymi00016
Toivottavasti tulee rauha ja kukaan ei kuole enää ja Putin saadaan kansainvälisen oikeuden eteen tuomittavaksi.
- Anonyymi00013
Kunnon JYTKY Uudenvuoden Tervehdyksenä Kremlin muurien sisäpuolelle.
- Anonyymi00021
Useat toivovat, että venäjä muuttuu demokratiaksi.
- Anonyymi00022
Maailmaan ei tule rauhaa ennen kuin Putler kuolee. Putler sotii niin kauan kuin hänen annetaan. On suuruuden hullu sotaisa äijä eikä ikinä muuksi muutu. Ollaan se nähty. Pyytää pohjois koreaa ja kiinalaisia sotilaita riveihinsä jopa mustia sotimaan. Täytyy olla umpi hullu joten euroopan ja trumpin täytyy yhdessä työntää putler siperiaan.
- Anonyymi00025
Ei valitettavasti vaan tiedä, minkälainen idiootti tulee Putlerin jälkeen. Voi vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta.
- Anonyymi00041
Niin samoin suomalaiset hullut meni puolustamaan ukrainaa ja kuoltiin
- Anonyymi00026
Onhan tuolla paljon hyviä maaleja, jotka eivät ole kovin vahvasti vartioituja. Jonkun voisi posauttaa ihan keskustelun aloittamiseksi. Metukka, Lavrov, Peskov, Zaharova ...
- Anonyymi00027
No se nyt on ihan sama mitä joku vanha ukko kaavussaan höpisee. Minäkin toivon Putinille mahdollisismman tuskaista kuolemaa pian.
- Anonyymi00028
Ja seuraavana yönä lensi Trooonien pervi kohti Putinin loma asuntoa !
Miten Putin sietää tätä ukkoa ? vaikka se kyllä tietää missä se milloinkin majailee ja sillä on tehokkaat ja tarkat ohjukset. - Anonyymi00031
Kaikki normaalijärjellä varustetut ihmiset toivovat kyrpäputinin kuolemaa.
- Anonyymi00033
siis kyrpä putin...olen samaa mieltä. kuolema kyrpäputinille!
- Anonyymi00038
Toivottavasti tämä piru kuolee itse
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413