Kokoomuksen miehen mielipide:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/552e4965-aba4-4b95-b9ae-25ef2a0d3a70
Ukrot ja matut saa painua hevon vttuun täältä, mutta onko kaikki suomalaiset jonottajat elämäntapa-tukieläjiä? Vai onko Orpo-Purra ajanut kansan köyhyyteen?
Otto Meri (Kok.): Hurstin ruoka-apu on turhaa!
15
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arvasin etukäteen..sitähän tämä kokoomuksen paksuposki-varatuomari on roihunnut jo vuosien ajan X:ssäkin.
Toinen pakkomielteinen viha hänellä on maitoa(!) kohtaan, sen tarjoilua Helsingin kaupungin laitoksissa vaatinut lopetettavaksi usein, kun "se ei ole välttämätöntä"... -kuinkahan moni muu suuhunpantava on??
Etelän Kokoomuslaisten maatalous- ja maaseutuviha on joskus sosialistejakin pahempaa.- Anonyymi00006
Todellisuudessahan mikään täysikasvuinen olento ei juo maitoa paitsi ihminen. Joten siinä mielessä voi sanoa ihan biologisesti perustellen että maito ei ole välttämtöntä.
Itse maitoasiaan en sen kummemmin ota kantaa, totean kylläkin että minä syön ja juon ihan kaikka ravinnoksi kelpaavaa. - Anonyymi00007
Kaikki puoluejullit on paksumahaisia tukipummeja.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Todellisuudessahan mikään täysikasvuinen olento ei juo maitoa paitsi ihminen. Joten siinä mielessä voi sanoa ihan biologisesti perustellen että maito ei ole välttämtöntä.
Itse maitoasiaan en sen kummemmin ota kantaa, totean kylläkin että minä syön ja juon ihan kaikka ravinnoksi kelpaavaa.Tuen maataloutta.🤠🚜🌾
Juon olutta.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺👍- Anonyymi00012
Vihervasurille mieleinen maku on vain matun anus. Sitä tekee mieli nuoleskella.
- Anonyymi00005
Hakaniemen punikkien hattutemppu 2025.
- Anonyymi00008
Telkkarissa katselin juttua jossa haastateltiin Hursin jouluaterian asiakkaita.
Moni kertoi että tuli sen takia että mukava tilaisuus ja ruoka hyvää ja sai jopa mukaan kassillisen elintarvikkeita.
Nälkä ei ollut ykkösenä vaan itse tapahtuma.
Kuinka moni oikeasti tarvisi tuon aterian?
Kun kävi syömässä niin säästi rahaa johonkin muuhun mukavaan, näin saadaan jumalattomat jonot kyseisiin tapahtumiin. - Anonyymi00009
Suomi pärjäisi mainiosti ilman kokoomusta. Jopa paljon paremmin.
- Anonyymi00010
Otto Meri on aivan oikeassa, fiksu kaveri!
- Anonyymi00015
Ei ole oikeassa vaan ihan VÄÄRÄSSÄ!!
- Anonyymi00011
Koko ruoka-apu on huijausta. Kyse on rahan keräämisestä omiin taskuihin.
- Anonyymi00013
Kokoomus ja sen tunteeton Otto Meri puhuu paskaa! Otto Meri voisi itse järjestää kalastusluvat, veneet ym,. jotta ihmiset pääsisi kalastamaan kun kerran noin ehdottaa!!
- Anonyymi00016
No ei ole ! Jää enemmän rahaa käyttää
Kaljaan ja röökit on kans kalliita kun valtio niitä verottaa, aina pitäs olla hakemassa laivalta... - Anonyymi00018
Tule tutustumaan kuumiin tyyppeihin heti! https://Renee.hoty.lat/Renee#/?/?/ixqgrb4wf
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506