Otto Meri (Kok.): Hurstin ruoka-apu on turhaa!

Anonyymi-ap

15

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Arvasin etukäteen..sitähän tämä kokoomuksen paksuposki-varatuomari on roihunnut jo vuosien ajan X:ssäkin.
      Toinen pakkomielteinen viha hänellä on maitoa(!) kohtaan, sen tarjoilua Helsingin kaupungin laitoksissa vaatinut lopetettavaksi usein, kun "se ei ole välttämätöntä"... -kuinkahan moni muu suuhunpantava on??
      Etelän Kokoomuslaisten maatalous- ja maaseutuviha on joskus sosialistejakin pahempaa.

• Anonyymi00006

Todellisuudessahan mikään täysikasvuinen olento ei juo maitoa paitsi ihminen. Joten siinä mielessä voi sanoa ihan biologisesti perustellen että maito ei ole välttämtöntä.

Itse maitoasiaan en sen kummemmin ota kantaa, totean kylläkin että minä syön ja juon ihan kaikka ravinnoksi kelpaavaa.

• Anonyymi00007

Kaikki puoluejullit on paksumahaisia tukipummeja.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Todellisuudessahan mikään täysikasvuinen olento ei juo maitoa paitsi ihminen. Joten siinä mielessä voi sanoa ihan biologisesti perustellen että maito ei ole välttämtöntä.

Itse maitoasiaan en sen kummemmin ota kantaa, totean kylläkin että minä syön ja juon ihan kaikka ravinnoksi kelpaavaa.

Tuen maataloutta.🤠🚜🌾
        Juon olutta.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺👍

• Anonyymi00012

Vihervasurille mieleinen maku on vain matun anus. Sitä tekee mieli nuoleskella.

• Anonyymi00005

Hakaniemen punikkien hattutemppu 2025.

• Anonyymi00008

Telkkarissa katselin juttua jossa haastateltiin Hursin jouluaterian asiakkaita.
      Moni kertoi että tuli sen takia että mukava tilaisuus ja ruoka hyvää ja sai jopa mukaan kassillisen elintarvikkeita.
      Nälkä ei ollut ykkösenä vaan itse tapahtuma.
      Kuinka moni oikeasti tarvisi tuon aterian?
      Kun kävi syömässä niin säästi rahaa johonkin muuhun mukavaan, näin saadaan jumalattomat jonot kyseisiin tapahtumiin.

• Anonyymi00009

Suomi pärjäisi mainiosti ilman kokoomusta. Jopa paljon paremmin.

• Anonyymi00010

Otto Meri on aivan oikeassa, fiksu kaveri!

• Anonyymi00015

Ei ole oikeassa vaan ihan VÄÄRÄSSÄ!!

• Anonyymi00011

Koko ruoka-apu on huijausta. Kyse on rahan keräämisestä omiin taskuihin.

• Anonyymi00013

Kokoomus ja sen tunteeton Otto Meri puhuu paskaa! Otto Meri voisi itse järjestää kalastusluvat, veneet ym,. jotta ihmiset pääsisi kalastamaan kun kerran noin ehdottaa!!

• Anonyymi00016

No ei ole ! Jää enemmän rahaa käyttää
      Kaljaan ja röökit on kans kalliita kun valtio niitä verottaa, aina pitäs olla hakemassa laivalta...

• Anonyymi00018

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37