Syitä siihen muunmuassa masentunut poikani,jolla ei ole ketään muuta kuin minä. Tai no siskot on. Mutta minä olen läheisin ja tärkein.
Vaikka yhteiskunta toivoisi että kuolen pois niin yritän elää
12
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä kannattaa elää.
- Anonyymi00002
Löysit sentään monta aihetta elää.
- Anonyymi00003
Aloittajan kanssa samassa veneessä ollaan, itse saatana ohjaa meidän paattia.
- Anonyymi00005
En halua saatanan ohjaavan . Uskon Jeesukseen,vaikka en elä kyllä täysin kuin jotkut uskovaiset.
- Anonyymi00006
Voihan se olla niinkin, että yhteiskunta kuolee pois, kun se on tarpeeksi velkainen ja pumpattu tyhjiin?
- Anonyymi00007
Entisajan kunnalliskodit maalla olivat vajaaeläjille sopiva asuinmuoto. Ne on hävitetty yksilöllisyyttä korostettaessa.
Tialle muka omia asuntoja ja kalliita ns palvelutaloissa. - Anonyymi00008
Despootti Orposta pitäisi päästä eroon!
- Anonyymi00009
Elättejä on aina tyrkyllä, mutta niitä on jo liikaa, joten kuluja supistetaan.
- Anonyymi00010
Emn minä toivo pahaa vaan RAKKAUTTA ja jaksamista teille !
Näen itsekkin työssäni paljon niin paljon mutta en pysty auttamaan. - Anonyymi00011
itse saatana on synonyymi suomen hallitukselle ja sen mini mi hitlereillä varustettuun kavalkaadiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5572510Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790