Sivustoja webcam-esityksiin

Anonyymi-ap

Mitä sivustoja käytätte webcam-esiintymisiin tai muiden runkkauksen katseluun? Etsin erityisesti sellaisia, missä voisin näyttää useammalle katsojalle samaan aikaan. Livechat.fi taitaa olla ainoa suomessa. Wherebyn tyylisiä yksityishuoneita ei lasketa, koska siinä täytyy jakaa linkkiä, että saa porukkaa paikalle. Tarkoitan chat-huoneita, joissa on koko ajan porukkaa paikalla, ja jossa voi näyttää omasta kamerasta muille.

8

430

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Telegram ryhmissä olen ollut muutamassa mukana mutta jostain syystä jossain vaiheessa ei enää päässyt sisään enkä ole jaksanut alkaa vastaavia uudelleen etsimään. Siellä oli aika hyvin porukkaa myöskin naisia ja pareja. Sitten on näitä appeja kuten bigo, tango, clapper, pulz, fambase yms. Etenkin latinoneitokaisten kanssa on kiva leikkiä, ovat rohkeampia kuin suomineidot onlyfacessa.

• Anonyymi00002

Olen käytttänyt ja kamerassa Teams tietysti pitää saada ensin yhteystiedot ja siellä voi sopia esiintymisajat ja voi jakaa useammalle
      Mukka Kik pussihousu nimellä jotkut siellä sovittu näyttö ja kamera tietoja

• Anonyymi00003

Tuosta sopimisesta nimenomaan täytyisi päästä eroon, eli sivusto jossa on chathuoneita ja yleisöä

• Anonyymi00005

Discordista löytyy kanavia missä on porukkaa useasti runkkailemassa, mutta mitään suomikanavia en ole löytänyt.

• Anonyymi00006

Olen joskus itsekin tuolla discordissa seikkaillut mutta tuntui aika sekavalta alustalta. Mutta ei taida olla kovin vaiakeaa vaikka perustaa uusi kanava...?

• Anonyymi00007

Niitähän on vaikka ja kuinka sen kun laitat kukkeliin haun ja alat käymään listaa läpi mikä niistä itseäsi kiinnostaa useimmat niistä tytöistä/naisista tekee sitä useammalle palvelun tarjoajalle kerralla

• Anonyymi00010

Sen paikanhan sinä tunnet perin pohjin. Pyydä unilääkettä hoitajaltasi ettei pääse taas spedet valloilleen reppana!

• Anonyymi00008

Up.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      82
      5956
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      300
      4926
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2628
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      43
      2549
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1618
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      132
      1354
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      111
      1316
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      20
      1275
    Aihe