Järki hoi äly älä jätä

Anonyymi-ap

Mikä ihme joitain koirankusettajia vaivaa, kun pitää päästää se sesse toisten pihaan saakka? Aamupalalla katseltiin yhtä tättähäärää, jolla oli koiraoletettu flexissä jollain vyöllä itsessään kiinni ja koira tulee pyörimään meidän pihaan melkein ikkunan alle saakka. Neitirouvamikälie vain seisoo tumput suorina ja katselee, selvästi huomaa meidät kyllä siinä keittiössä, mutta ei elettäkään, että olisi siirtänyt koiraansa meidän pihasta mihinkään. Lähti vasta sitten kun elikko itse päätti, merkattuaan "reviirinsä" . Jossain se eläimen itsemääräämisoikeudenkin rajat voisi kulkea. Vaikka ihmisten pihojen kohdilla tai jotain.

8

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vesilahden urbaanissa asutus on niin tiivistä ettei oo muuta vaihtoehtoa kuin juoksuttaa ja kusettaa koirat toisten pihoissa. toista se olisi jos peltoja, maanteitä ja kyläteitä riittäisi, olisihan silloin helppo huolehtia ettei koira kuse toisten nurkkiin

• Anonyymi00002

Muutama sääntö olisi hyvä muistaa, tai hankkia lemmikiksi kilpikonna tai hamsteri: 1. Koira ohjataan sivuun kulkuväyliltä kun se tekeen tarpeensa 2. Ei koskaan päästetä koiraa toisten pihaan, edes haistelemaan 3. Pihaliittymät ja postilaatikkojen edustat on koiravapaita alueita. Kukaan ei halua koiran kusta kenkiinsä postia hakiessaan eikä linta kolatessaan.

• Anonyymi00003

Tästä samaa mieltä. Kun yksi koira merkkaa ,niin muut perässä oli iso tai pieni piski. Istutukset ja nurmikkä kusen polttamaa sillä kohtaa. Mikähän tähän tepsisi , joku aine karkotin vai ketunraudat?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tästä samaa mieltä. Kun yksi koira merkkaa ,niin muut perässä oli iso tai pieni piski. Istutukset ja nurmikkä kusen polttamaa sillä kohtaa. Mikähän tähän tepsisi , joku aine karkotin vai ketunraudat?

Murheet ovat sullakin .
        Voi kun nurmikko kuolee siltä alueelta. Osta talo mettästä missä ei kukaan kulje ..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Murheet ovat sullakin .
        Voi kun nurmikko kuolee siltä alueelta. Osta talo mettästä missä ei kukaan kulje ..

En muuten osta taloa mettästä,menkää te piskienne kanssa sinne mettään kuselle ja paskalle. Itse olen pihani pitänyt kunnossa eikä siksi että pösilöt koirien omistajat ulkoiluttaa/päästää piskejään mun pihamaalla, kun on tiekin siinä vieressä vapaana. Muutaman kerran astunut paskakasaan jonka ohikulkija on siihen änkenyt omastaan tai rakkinsa perseestä. Sitähän ei todellakaan joku koiraihminen päätä missä voin asua tai mihin pitäisi hänen mielestään muuttaa. Sairaita olette koirien rakastajat.

• Anonyymi00006

Koiran- ja kissanomistajille on tulossa isoja muutoksia
      Koirien rekisteröintipakkoa tiukentava lakiuudistus on myöhässä, mutta tulossa. Se voi tuoda mukanaan jopa 5000 euron ”sakon” rekisteröimättömästä koirasta. Kissarekisterin piti olla jo valmis, mutta se otti aikalisän.

Kuseskelijat ja paskojat vaan verolla

• Anonyymi00007

Eihän nykyihmiset välitä mistään mitään! Paljon kehutaan kuinka nykynuoret ovat paljon fiksumpia kuin entiset ikäluokat. Ja Paskanvitut, oman edun tavoittelijoita,röyhkeitä,oman navan tuijottajia,laiskoja paskoja..... niin paljon näkee työelämässä mitä paskasakkia ovat nämä YHTEISÖLLISET nuoret,ihan pelkkää paskapuhetta,ei mitään käytöstapoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      179
      4280
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3243
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2128
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      73
      896
    Aihe