Järki hoi äly älä jätä

Anonyymi-ap

Mikä ihme joitain koirankusettajia vaivaa, kun pitää päästää se sesse toisten pihaan saakka? Aamupalalla katseltiin yhtä tättähäärää, jolla oli koiraoletettu flexissä jollain vyöllä itsessään kiinni ja koira tulee pyörimään meidän pihaan melkein ikkunan alle saakka. Neitirouvamikälie vain seisoo tumput suorina ja katselee, selvästi huomaa meidät kyllä siinä keittiössä, mutta ei elettäkään, että olisi siirtänyt koiraansa meidän pihasta mihinkään. Lähti vasta sitten kun elikko itse päätti, merkattuaan "reviirinsä" . Jossain se eläimen itsemääräämisoikeudenkin rajat voisi kulkea. Vaikka ihmisten pihojen kohdilla tai jotain.

8

496

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vesilahden urbaanissa asutus on niin tiivistä ettei oo muuta vaihtoehtoa kuin juoksuttaa ja kusettaa koirat toisten pihoissa. toista se olisi jos peltoja, maanteitä ja kyläteitä riittäisi, olisihan silloin helppo huolehtia ettei koira kuse toisten nurkkiin

• Anonyymi00002

Muutama sääntö olisi hyvä muistaa, tai hankkia lemmikiksi kilpikonna tai hamsteri: 1. Koira ohjataan sivuun kulkuväyliltä kun se tekeen tarpeensa 2. Ei koskaan päästetä koiraa toisten pihaan, edes haistelemaan 3. Pihaliittymät ja postilaatikkojen edustat on koiravapaita alueita. Kukaan ei halua koiran kusta kenkiinsä postia hakiessaan eikä linta kolatessaan.

• Anonyymi00003

Tästä samaa mieltä. Kun yksi koira merkkaa ,niin muut perässä oli iso tai pieni piski. Istutukset ja nurmikkä kusen polttamaa sillä kohtaa. Mikähän tähän tepsisi , joku aine karkotin vai ketunraudat?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tästä samaa mieltä. Kun yksi koira merkkaa ,niin muut perässä oli iso tai pieni piski. Istutukset ja nurmikkä kusen polttamaa sillä kohtaa. Mikähän tähän tepsisi , joku aine karkotin vai ketunraudat?

Murheet ovat sullakin .
        Voi kun nurmikko kuolee siltä alueelta. Osta talo mettästä missä ei kukaan kulje ..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Murheet ovat sullakin .
        Voi kun nurmikko kuolee siltä alueelta. Osta talo mettästä missä ei kukaan kulje ..

En muuten osta taloa mettästä,menkää te piskienne kanssa sinne mettään kuselle ja paskalle. Itse olen pihani pitänyt kunnossa eikä siksi että pösilöt koirien omistajat ulkoiluttaa/päästää piskejään mun pihamaalla, kun on tiekin siinä vieressä vapaana. Muutaman kerran astunut paskakasaan jonka ohikulkija on siihen änkenyt omastaan tai rakkinsa perseestä. Sitähän ei todellakaan joku koiraihminen päätä missä voin asua tai mihin pitäisi hänen mielestään muuttaa. Sairaita olette koirien rakastajat.

• Anonyymi00006

Koiran- ja kissanomistajille on tulossa isoja muutoksia
      Koirien rekisteröintipakkoa tiukentava lakiuudistus on myöhässä, mutta tulossa. Se voi tuoda mukanaan jopa 5000 euron ”sakon” rekisteröimättömästä koirasta. Kissarekisterin piti olla jo valmis, mutta se otti aikalisän.

Kuseskelijat ja paskojat vaan verolla

• Anonyymi00007

Eihän nykyihmiset välitä mistään mitään! Paljon kehutaan kuinka nykynuoret ovat paljon fiksumpia kuin entiset ikäluokat. Ja Paskanvitut, oman edun tavoittelijoita,röyhkeitä,oman navan tuijottajia,laiskoja paskoja..... niin paljon näkee työelämässä mitä paskasakkia ovat nämä YHTEISÖLLISET nuoret,ihan pelkkää paskapuhetta,ei mitään käytöstapoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1623
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1382
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      919
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      13
      880
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      793
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      113
      661
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      641
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      587
    Aihe