Kumisaappaita ei voi pitää ulkona, ainakaan pitkiä aikoja näin talviaikaan. Miten olette ratkaisseet ongelman? Onko talviaika hiljaisempaa ja odotellaan kevättä vai mitä?
Kumppareista nauttiminen talviaikaan?
10
342
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saappaisiin lämpimät pohjalliset ja villasukat käyttöön. Ja onhan niitä ihan kivoja talvikumisaappaitakin.
- Anonyymi00002
nastakumpparit, villasukat jalkaan
- Anonyymi00003
Itsellä tahtoo olla, että kyllä talvikuukaudet on kumisaapasrintamalla vähän hiljaisempia. Ilmastonmuutos on tuonut tosin vesikelejä pitkin talvea, jolloin kumppareita voi käyttää ilman sen kummempaa ihmettelyä lähes kaikkialla. Ainoastaan kovilla pakkasilla käyttö on pääasiassa sisäkäyttöä. Joskus on pakko pitää pakkasillakin ulkona. Tällöin lämpimät villapohjalliset saavat kylmät ja pakkassäähän sopimattomat jalkineet miellyttävämmän tuntuisiksi. Pitkiä aikoja kovassa pakkasessa en pidä saappaita senkään takia, että saappaatkin voivat kärsiä, jos on kesäkäyttöön tarkoitettua kumia.
- Anonyymi00010
Nyt on ollut sellainen talvi että kumisaappaat ovat olleet ahkerassa käytössä. Minulla on Kontioissa ympäri vuoden kunnon pohjalliset ja paksut villasukat, ovat mukavat ja lämpimät. Ja kyllä kumppareita voi käyttää kaikkialla ympäri vuoden. Olen käynyt lähikaupassa, kirjastossa, parturissa ym. Kontiot jalassa. Ja ovat sisäkäyttöönkin mainiot.
- Anonyymi00004
Kontioiden kumimateriaali kestää talvenkin pakkasia. Tuohenvalkoiset Kontiot ovat käytössä vain talvisaikaan, koska kesällä nämä harvinaisuudet kuluvat liikaa.
- Anonyymi00005
Kato kumppari työnnä se perseesees ööööö
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kato kumppari työnnä se perseesees ööööö
Olet siis saanut sen mahtumaan koska suosittelet muillekin
- Anonyymi00008
Hän siis oli oikeassa 👍
- Anonyymi00009
Pidän Nokia kumisaappaita ympäri vuoden ja kotona sisällä pidän keltaisia tai punaisia Kontio kumisaapppaita on myös vihreät ja tuohen väriset Kontio kumisaappaat
Minulla whereby .com/pussihousu voi kamerassa näyttää
Myös Kiki = pussihousu nimellä - Anonyymi00011
Kyllähän noita loskakelejä on talvellakin. Lumitöihin laitan melkein aina jalkaan punaiset kontioni. Kovemmilla pakkasilla vain paksut villasukat saappaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998