Hei, sinä nuori nainen, joka matkustit junalla IC 43 alakerta paikka 22 ikkuna. 23.12 Vaasaan. Katseemme kohtasivat useasti matkan aikana ja vaihdoimme jonkin sanankin.. Jäin kaipaamaan sinua ja hymyäsi. Ota yhteyttä, jos muistat minut.
Mies vastapäiseltä paikalta.
Ihastunut matkustaja
13
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hihhiiiiiiiii
- Anonyymi00002
😂😂
- Anonyymi00003
minä istuin vastapäätäsi sweetheart t. adolt ludwig hitler strong feelings
- Anonyymi00004
Anteeksi nyt vaan,mutta minua vastapäätä istui nuorimies. En tarkoittanut häntä,vaan hänen takana istunutta nuorta naista. Hän matkusti Vaasaan saakka ja häntä oli vastassa toinen nainen. Hän toivotti minulle myös Hyvät joulut 😀
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan,mutta minua vastapäätä istui nuorimies. En tarkoittanut häntä,vaan hänen takana istunutta nuorta naista. Hän matkusti Vaasaan saakka ja häntä oli vastassa toinen nainen. Hän toivotti minulle myös Hyvät joulut 😀
Anteeksi nyt vaan, mutta minä istuin vastapäätä istuneen nuoren miehen vastapäätä istuneen rouvan siskon veljen kaiman entisen koiran nykyisen omistajan tädin sivusta katsoen vastapäätä. Ja minä en kyllä nähnyt sinua, mahdoitko edes olla koko junassa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta minä istuin vastapäätä istuneen nuoren miehen vastapäätä istuneen rouvan siskon veljen kaiman entisen koiran nykyisen omistajan tädin sivusta katsoen vastapäätä. Ja minä en kyllä nähnyt sinua, mahdoitko edes olla koko junassa?
Tuo nyt on asiaton vastaus. Olet kuka tahansa, mutta tällaiset kommentit voit jättää tekemättä, ellet sitten ole jokin humanoidi 😩
- Anonyymi00011
Kuka olet, jos näin kirjoitat. En tunnista sinua tuosta😁
- Anonyymi00006
istuin jupiterilla hamsterin siskopuolen kanssa, miksi en nähnyt sinua ?
- Anonyymi00008
Tällaiset kommentit ovat jostain syvältä. Jätän ne omaan arvoonsa 🎅
- Anonyymi00009
Katasoin ja nauroin typerystä, luulit hymyksi.
- Anonyymi00010
Jättäkää nyt trollaajat aloittaja rauhaan. Epäasiallista vouhotusta 😖
- Anonyymi00014
Bussilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202900Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602570Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262302Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581888Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121412Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181409- 721323
- 551260
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?121254