Ei pääse suomalaismiehet enää msjdullisiin Venäjälle tauteja hakemaan.
https://yle.fi/a/74-20200711
HIV-tartuntojen määrä romahti, kun Itäraja suljettiin
13
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset sitä HIV matumiehiltä hankkivat
- Anonyymi00002
"Ja pidetään ne ryssän rajat kiinni!"
- Anonyymi00003
Juu, ryzzästä ei tule kuin näitä vitsauksia.
- Anonyymi00006
Joka sadannella ruskilla on HIV.
Venäjällä sitä on siis jo enemmän, kuin monessa Afrikan maassa. - Anonyymi00007
Ynnä muut taudit. Ja jo tartunta ja hygienia lait EUssa kieltää että venäläiset saa tulla tänne.
- Anonyymi00008
Venäjä menetti yhden tärkeän tulonlähteensä ;-(
- Anonyymi00009
Eli ne pojat.
- Anonyymi00010
Ei hätää. Tänne tuli kymmeniä tuhansia ukrainalaisia sotaa pakoon ja he toivat mukanaan tuliaisia. Syyhypunkin, lutikoita, tuberkuloosin ja runsaasti hiv-tartuntoja. Ja tämä ei ole mustamaalausta vaan terveydenhuollosta kuultua sisäpiirin tietoa.
- Anonyymi00011
Missä faktat rusnya Pietarista?? Itse olen Meikusta. Meilä Helsingin ja Uudenmaan piirimme aluilla ole ns. Tautien lisääntymisen nousseet. Pikemmi kin päinvastoin viimeisten 5v. Aikana . Sekä sama suunta koko maassa. Näin Otaniemessä pidettyssä terveysalan seminaarissa lokakuussa. Sekä aan julkaisuissa. Ainoat ryhmät joissa on pysynyt tai hienoista nousua ovat etelästä tuodut troopiset tartunnat. Nämä sisäpiiri tiedot olisi hyvä kartoittaa ensiksi jotta ei ei taasen vääriristellyt tiedot saa jalansijaa. Mutta epäilen kovasti, että tälläistä tietoa kovasti liiku ,kuin jos halutaan asioita vääristellä joistain syistä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä faktat rusnya Pietarista?? Itse olen Meikusta. Meilä Helsingin ja Uudenmaan piirimme aluilla ole ns. Tautien lisääntymisen nousseet. Pikemmi kin päinvastoin viimeisten 5v. Aikana . Sekä sama suunta koko maassa. Näin Otaniemessä pidettyssä terveysalan seminaarissa lokakuussa. Sekä aan julkaisuissa. Ainoat ryhmät joissa on pysynyt tai hienoista nousua ovat etelästä tuodut troopiset tartunnat. Nämä sisäpiiri tiedot olisi hyvä kartoittaa ensiksi jotta ei ei taasen vääriristellyt tiedot saa jalansijaa. Mutta epäilen kovasti, että tälläistä tietoa kovasti liiku ,kuin jos halutaan asioita vääristellä joistain syistä
Jos ensimmäisessä lauseessa haukut viestin kirjoittajan, niin turha jatkaa keskustelua.
- Anonyymi00013
Tartunnat siirtyivät Ukrainan rintamalle,
- Anonyymi00014
Thaimaaseen pääsee edelleen
- Anonyymi00015
Bensaa sieltä haettiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75862
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73843Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772