Itärajalle ei tehdä mitään, Haminan ja Kotkan kautta Helsinkiin menevä motari on highway to hell. Vaikka hyökkäys pysäytetään, syntyy Keski-Suomeen lukuisia Äyräpään harjun tapaisia teurastamoita.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Siinähän on Lapinjärven Legioona asemissa, valmiina puolustamaan Kymijoen siltoja. Vihreiden maanpuolustus into on nykyisi jo yli 110%. Ollos huoleton,poikas valveil on. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Torgaun junalla siparit päässee pois!
- Anonyymi00003
Saimaan saarissa taas väkeä.
Jatkosodan ratkaisutaisteluissa viimeiset Äyräpään puolustajat joutuivat pakenemaan uimalla Vuoksen yli.- Anonyymi00004
Seuraavassa sodassa raja síirtyy noin nelostien paikkeille.
Lapissa lännemmäksi, ehkä Tornionjokeen asti. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Seuraavassa sodassa raja síirtyy noin nelostien paikkeille.
Lapissa lännemmäksi, ehkä Tornionjokeen asti.Suomessa on aluepuolustusjärjestelmä, joka tarkoittaa, että rajalle hyökkäys ei missään tapauksessa jää.
- Anonyymi00006
No mutta strategit ovat luottavaisia että Turun rata voisi jäädä Suomen puolelle.
Olettaen myös että Helsinki jäisi rajakaupungiksi. - Anonyymi00007
Venäjä saattaisi pyrkiä miehittämään osia Suomen Lapista ja Pohjois-Norjasta sekä Norjalle kuuluvat Huippuvuoret.
- Anonyymi00008
Suomi tulevaisuudessa voisi olla Varsinais-Suomi eli jotenkin Pähkinäsaaren rauhan ja etelässä Turun rauhan rajojen länsipuoli.
Sekään ei olisi pienin, mitä historiassa ollaan nähty
https://janne.isosavi.com/blog/wp-content/uploads/2021/02/Rauhansopimukset-Suomi-Ruotsi-Venäjä.jpg - Anonyymi00009
Räikeä Länsi-Suomen sekundaeestiläisten suosiminen johtaa siihen, että koiraslottien kornetit tulevat tarpeeseen, seilaavat länteen pakoon invaasiota.
- Anonyymi00010
Hyökkääjä pysähtyy Ahvenkoskella, hukkuu Kymijokeen.
- Anonyymi00011
Ahvenkoski oli punakaartin viimeinen linnake Suomessa.
- Anonyymi00012
Ollos huoleton, poikas valveil on!
😉
😘
😗
😚
😙
😜
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493