Luultavasti syynä siihen miksi maakunnassa ei osata noudattaa lakeja yksityisyyden suojelemisesta, vaitiolovelvollisuuksita tai monista muista asiosta, johtuu siitä että narsismiin liittyy se ettei osata tai kyetä noudattamaan sääntöjä. Narsisti kokee olevansa niiden yläpuolella. Narsistien mielestä velvollisuudet ja vastuut kuuluu muille ihmisille. Ei heille itselleen.
Narsisti juoruaa ja kadehtii ja projisoi omat vikansa muiden piirteiksi ja oksentaa sitten sisältä kuonansa heidän päälleen.
Narsisti on aina uhmaikäinen. Tämä fakta löytyy vaikka wikistä narsismin kohdalta. Narsisti on noin 3-5 vuotias henkisesti vaikka ikää olisi fyysisesti paljonkin.
Miksi maakunnassa ei osata noudattaa lakeja?
12
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerrotko b´ne maakunnat, missä noin ei ole?
- Anonyymi00002
Varmaan täydellistä maakuntaa ei olekkaan mutta onhan se nyt ennenkuulumatonta se mitä itä-suomessa tapahtuu. Täällä lääkäritkin juorusi täysin potilaan henkilökohtaisia asiota jotka ei mitenkään liittyneet hoitoon.
ihan yhtä käytöshäiriötä koko maakunta. ei niin mitään moraalia. ei mitään rajoja toiminnassa.
ainakin länsi-suomessa ja muualla maassa suurin osa kykenee pitämään asiat luottamuksellisina. täällä idässä ei juuri monikaan - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Varmaan täydellistä maakuntaa ei olekkaan mutta onhan se nyt ennenkuulumatonta se mitä itä-suomessa tapahtuu. Täällä lääkäritkin juorusi täysin potilaan henkilökohtaisia asiota jotka ei mitenkään liittyneet hoitoon.
ihan yhtä käytöshäiriötä koko maakunta. ei niin mitään moraalia. ei mitään rajoja toiminnassa.
ainakin länsi-suomessa ja muualla maassa suurin osa kykenee pitämään asiat luottamuksellisina. täällä idässä ei juuri monikaanOn toki harmillista, että lobotomiasi vuodettiin...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
On toki harmillista, että lobotomiasi vuodettiin...
Tarksnnus. Siis tieto siitä. Syy sekavuuteesi voi olla se, että,se lobotomia oikeasti vuotaa....
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
On toki harmillista, että lobotomiasi vuodettiin...
Minun lobotomiani ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen. Pysytään aiheessa tai sitten mene ja tee oma aloitus lobotomiasta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minun lobotomiani ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen. Pysytään aiheessa tai sitten mene ja tee oma aloitus lobotomiasta.
Eli sinulle on tehty lobotomia? Tuo on askel parempaan kun tunnustit, ehkäpä alat pikku hiljaa tunnistaa sairautesi...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli sinulle on tehty lobotomia? Tuo on askel parempaan kun tunnustit, ehkäpä alat pikku hiljaa tunnistaa sairautesi...
En minä ole väittänyt että minulle olisi tehty lobotomia. Sinä sellaista tiesit kertoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En minä ole väittänyt että minulle olisi tehty lobotomia. Sinä sellaista tiesit kertoa.
Kyllä sinulta on varmaan poistettu toinen aivolohko. Mitä nimimerkkisi anonyymi-ap:n loppuosa ap tarkoittaa? Aivan Perseestä?
- Anonyymi00009
"Rikollisuuden jakautuminen maakunnittain
Tilastokeskus ja Poliisi julkaisevat kattavia rikostilastoja, joista ilmenee alueellisia eroja.
Kaupunkialueet vs. maaseutu: Rikoksia, erityisesti omaisuus- ja väkivaltarikoksia, tapahtuu suhteellisesti enemmän tiheään asutuilla kaupunkialueilla (esim. Helsinki, Tampere, Vantaa) verrattuna maaseutumaakuntiin. Tämä ero selittyy usein väestörakenteella, elämäntyylillä ja mahdollisuuksilla.
Maakuntakohtaiset erot:
Uusimaa on luonnollisesti suurin rikosten määrässä absoluuttisesti, koska siellä asuu eniten ihmisiä. Suhteutettuna asukaslukuun Uusimaa on usein kärkipäässä tietyissä rikosnimikkeissä.
Muut suuret maakunnat, kuten Varsinais-Suomi ja Satakunta, seuraavat usein perässä tilastoissa, vaikkakin erot voivat vaihdella vuosittain ja rikostyypeittäin."
Eli olet maakuntamme tekovaleäly.- Anonyymi00010
Pohjois-karjalassa on niin normalisoitu pahuus ja vääryys että ne on täällä niin arkipäivää ettei ne koskaan edes päädy oikeuskäsittelyihin tai rikostilastoihin.
Tuskin edes promille alueen kunnianloukkauksista, kyttäilyistä ja seurauluista tai yksityisyyden riistoista päättyy rikosilmoituksiin saakka. Jos ne päätyisi, niin mikään taho ei kykenisi niitä edes käsittelemään määränsä takia.
Tämä maakunta on niin kieroon kasvanut että täällä pidetään jopa normaalina tuollaista toimintaa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pohjois-karjalassa on niin normalisoitu pahuus ja vääryys että ne on täällä niin arkipäivää ettei ne koskaan edes päädy oikeuskäsittelyihin tai rikostilastoihin.
Tuskin edes promille alueen kunnianloukkauksista, kyttäilyistä ja seurauluista tai yksityisyyden riistoista päättyy rikosilmoituksiin saakka. Jos ne päätyisi, niin mikään taho ei kykenisi niitä edes käsittelemään määränsä takia.
Tämä maakunta on niin kieroon kasvanut että täällä pidetään jopa normaalina tuollaista toimintaa.Siinähän sulle riittäisi mielekästä puuhaa ottaa näitä epäkohtia esille julkisesti ja viedä oikeuteen. Vai tykkäätkö vain länkyttää täällä palstalla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinähän sulle riittäisi mielekästä puuhaa ottaa näitä epäkohtia esille julkisesti ja viedä oikeuteen. Vai tykkäätkö vain länkyttää täällä palstalla?
Se aloitti uuden jorinan kun kysyt niin vaikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413