Niinkuin nyt. Orjuudella ja orjan annoksen puolittamisella ei suomi nouse. Tuotanto pitää saada nousuun,investoinnit kasvuun ja tulevaisuudenusko palautettua.
Maa tarvitsee johtajan,ei piiskuria
8
104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiukan lisää kyllä kiinnostaisi tietää tuosta "osaamisestasi". Tuota paskaa hokemaa on luettu palstalla muutama vuosi, ilman mitään älyllistä täsmennystä. Mitä, miten, missä ja milloin. Kuka maksaa ?
- Anonyymi00002
Näin tyhjänpyörittäjäpersu tekee selväksi tyhmillä kysymyksillään, että Perussuomalaisten tavoite ei ole talouskasvu vaan Suomeen valtion tuhoaminen sekä kansalaisoikeuksien hävittäminen. Tyhjänpyörittäjäpersua kiinnostaa vain ja ainoastaan oma vapaamatkustamisensa. Mikään ei saa maksaa mitään vaan perussuomalaineen ihannevaltio Suomi on pahoinvointivaltio, jota ohjaa halla-aholainen ideologia. Tyhjänpyörittäjäpersu piittaa ainoastaan menoista, ei laisinkaan tuloista.
"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html - Anonyymi00003
Sinä persuna vihaat niitä jotka toivoo kasvua? Ymmärrätkö että se kasvu hoitaa velankin? Pelkästään säästämällä pysähtyy koko talous niinkuin nykyhallituksella on käynyt.
Elvytystä,uskon luomista,myös säästöjä järkeväst tehtynä niin eiköhän tästä selvitä.
PS. Ps tietenkin opposiittiossa! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä persuna vihaat niitä jotka toivoo kasvua? Ymmärrätkö että se kasvu hoitaa velankin? Pelkästään säästämällä pysähtyy koko talous niinkuin nykyhallituksella on käynyt.
Elvytystä,uskon luomista,myös säästöjä järkeväst tehtynä niin eiköhän tästä selvitä.
PS. Ps tietenkin opposiittiossa!Köyhät joutuu säästämään . Minä eliittiä teen vain ylimääräisiä ulkomaan lomamatkoja veroale jytky rahoilla . No ei ne Suomen kulutusta nosta ja ehkä turhia reissuja on .
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
PS. Ps tietenkin opposiittiossa!Minä Persuna teen, en odota talouskasvua, että hallitus tai juku muu "sen tekisi". Minä ja saman henkiset sen teemme niinkuin ennenkin. Kunhan saadaan turhat esteet pois tieltä. mm. puolueet, politiikot ja ay-liike.
- Anonyymi00005
tekoälyllä voisi korvata poliittiset päättäjät ja kainen
- Anonyymi00007
Suomen rahaeliitti ei investoi mihinkään,pitää niitä rahojaan
pankkitileillään pikkukorolla.ottaisivat oppia mm wallenbergeistä joilla on bisneksiä joka suunnassa.- Anonyymi00009
Kyllä investoivat. Mutta eivät suomeen. Tänne se ei ole järkevää eikä tuottavaa. Laiskaa kallista työväkeä ja pienet markkinat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071778- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998