Marinin kaudella 2019-2023 polttoaineiden hinnat karkasi käsistä

Anonyymi-ap

30

218

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

2,50 ylittyi. Voi kauheaa.

• Anonyymi00010

Miten nyt porvari Persu tuollaista hintaa kauhuistelee.

Oletko te vähävaraisia porvareita.

• Anonyymi00002

Menneisyydessä ei ajettu vielä sähköautoilla

• Anonyymi00003

Marin uhkasi kerätä polttikset pois pihoista. Muistatteko.

• Anonyymi00004

Melkein 3 euroa.

• Anonyymi00005

Höpö höpö persut!!

• Anonyymi00019

Sulla ressukalla ei ole edes fillaria, lisäksi dementia. Sun kannattais tarjoutua demariklaaniin, cv:ssäs olis ne tärkeimmät: osaan valehdella, en muista enää 10 min päästä, mitä runoilin.

• Anonyymi00006

2.45-3.0l€ hinta oli

• Anonyymi00007

Sitä ei kukaan halua takaisin.

• Anonyymi00008

Onneksi on persut.

• Anonyymi00009

Hallitus vaikuttaa vain verojen muodossa polttoaineitten hintoihin.

Vaikka tällä palstalla kahelit Persut kuvittelevat että Suomenhallitus vaikuttaa mailmanraakaöljyn hintoihin.

• Anonyymi00013

Ja tyhmät demut ei oikein bonjaa paljonko siitä bensan hinnasta on veroja.

• Anonyymi00011

Polttoaineveroja nostettiin, jotta Suomen liikenteen valtavat hiilipäästöt saataisiin alenemaan ja näin ilmasto pelastetuksi.

Tarkoitus olisi, että Suomi toimisi esimerkkinä muulle maailmalle pääsemällä 15 vuotta ennen muuta EU:ta hiilineutraaliksi. Jos Suomen toimenpiteet riittäisivät EU-tasolla, silloin muiden EU-maiden ei edes tarvitsisi tehdä mitään, mikä vahvistaisi EU:n taloutta.

Liikenteen päästöjen hiilinollaus edellyttää tavallisten kansalaisten siirtymistä yhteiskunnan omistamien joukkokulkuvälineiden käyttöön. Siihen voidaan vapaaehtoisesti pakottaa yksityisautoilijat maksattamalla heillä enemmän fossiilisesta polttoaineesta.

• Anonyymi00020

Suomrn kansa ja autokanta pelastaa maailman. On esimerkkinä🤣🤣🤣🤣
        Aivopesuidiootti. Ketään ei jumalauta kiinnosta joku vitun slummi!

• Anonyymi00012

Tulee eu päästökauppa nostaa polttoaineiden hintoja

• Lausunto; mikäli oikein olen ymmärtänyt, täällä on valtavasti varakkaita ihmisiä ja tiukan linjan oikeistolaisia.

Polttoaineen hinnan ei luulisi vaikuttavan mitenkään varakkaiden ihnisten elämään. Olenko väärässä?

• Anonyymi00016

Olet täysin väärässä. Jotkut joutuvat ajamaan pitkiä matkoja jolloin bensan hinta vaikuttaa.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Jotkut joutuvat ajamaan pitkiä matkoja jolloin bensan hinta vaikuttaa.

Lausunto: mutta kun kerran sitä rahaa on! Et nyt itse ymmärtänyt asian ydintä.

• Anonyymi00022

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin teillä polkupyöräkommareilla ei ole autoja. Joten se polttoaineen hinta ei (mielestänne) vaikuta teihin mitenkään. 🤭

• Anonyymi00014

Sannan hallitus melkein tuhosi Suomen. Nyt tarvitaan kaksi kokpersuhallitusta vahinkojen korjaamiseen.

• Lausunto: no antaapa sitten tulla vaikka kolme samanlaista peräkkäin.

Suoraan sanoen arvelen, että sinun tilanteesi on kovasti vaikea ennen minua. Tajusin tässä juuri, että minun taloustilanteeni on koko ajan vain parantunut.

• Anonyymi00023
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

Lausunto: no antaapa sitten tulla vaikka kolme samanlaista peräkkäin.

Suoraan sanoen arvelen, että sinun tilanteesi on kovasti vaikea ennen minua. Tajusin tässä juuri, että minun taloustilanteeni on koko ajan vain parantunut.

Joten haluat siihen muutoksen?

• Anonyymi00015

Sanna halusi polttikset pois.

• Anonyymi00021

90% kansasta haluaa teloittaa Sannan!

• Anonyymi00017

Ja kun polttonesteiden hintoja tarkastellaan tilastojen perusteella, niin huomataan, että hinnat kohosivat Venäjän aloitettua laajamittaisen hyökkäyksensä Ukrainaan vuonna 2022, mikä nosti raaka-öljyn hintaa.
      Oliko tämä yllättävä tieto?

https://aut.fi/markkinatilastot/hintakehitys/

• Anonyymi00025

Ja hinnat laskivat nykyisen hallituksen aikana. Sota on siis ohi? 🤗

• Anonyymi00018

Juu, vieläkin odotan Harakan lupaamia rahoja tilille. Pikkuhiljaa alan jo tajuamaan, että tyypillistä demarivalehteluahan se taisikin olla. Kuten vappusatanen, ilmainfn terveystarkastus (tämä toteutui hoitoineen päivineen vain mamuille), hoitoon kahdessa viikossa... hohhoijaa. Demarisiat on vitun kovia valehtelemaan!

• Anonyymi00024

Vaikka TÄTEN hallituksessa olleet kahelit demarit kuvittelivat että Suomenhallitus vaikuttaa mailman ilmastoon. Polttoautot romuksi, turve ja öljy kieltoon

ja uuttavirtaa nussimaan

• Anonyymi00026

Sanna ne nosti omilla vaatimuksillaan.

• Anonyymi00028

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      72
      822
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      688
    3. 35
      557
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      550
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      545
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      542
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      530
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      510
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      507
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      444
    Aihe