Tarkoituksellako niitä nostettiin.
https://stat.fi/tilasto/ehi#graphs
Marinin kaudella 2019-2023 polttoaineiden hinnat karkasi käsistä
30
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
2,50 ylittyi. Voi kauheaa.
- Anonyymi00010
Miten nyt porvari Persu tuollaista hintaa kauhuistelee.
Oletko te vähävaraisia porvareita.
- Anonyymi00002
Menneisyydessä ei ajettu vielä sähköautoilla
- Anonyymi00003
Marin uhkasi kerätä polttikset pois pihoista. Muistatteko.
- Anonyymi00004
Melkein 3 euroa.
- Anonyymi00005
Höpö höpö persut!!
- Anonyymi00019
Sulla ressukalla ei ole edes fillaria, lisäksi dementia. Sun kannattais tarjoutua demariklaaniin, cv:ssäs olis ne tärkeimmät: osaan valehdella, en muista enää 10 min päästä, mitä runoilin.
- Anonyymi00006
2.45-3.0l€ hinta oli
- Anonyymi00007
Sitä ei kukaan halua takaisin.
- Anonyymi00008
Onneksi on persut.
- Anonyymi00009
Hallitus vaikuttaa vain verojen muodossa polttoaineitten hintoihin.
Vaikka tällä palstalla kahelit Persut kuvittelevat että Suomenhallitus vaikuttaa mailmanraakaöljyn hintoihin.- Anonyymi00013
Ja tyhmät demut ei oikein bonjaa paljonko siitä bensan hinnasta on veroja.
- Anonyymi00011
Polttoaineveroja nostettiin, jotta Suomen liikenteen valtavat hiilipäästöt saataisiin alenemaan ja näin ilmasto pelastetuksi.
Tarkoitus olisi, että Suomi toimisi esimerkkinä muulle maailmalle pääsemällä 15 vuotta ennen muuta EU:ta hiilineutraaliksi. Jos Suomen toimenpiteet riittäisivät EU-tasolla, silloin muiden EU-maiden ei edes tarvitsisi tehdä mitään, mikä vahvistaisi EU:n taloutta.
Liikenteen päästöjen hiilinollaus edellyttää tavallisten kansalaisten siirtymistä yhteiskunnan omistamien joukkokulkuvälineiden käyttöön. Siihen voidaan vapaaehtoisesti pakottaa yksityisautoilijat maksattamalla heillä enemmän fossiilisesta polttoaineesta.- Anonyymi00020
Suomrn kansa ja autokanta pelastaa maailman. On esimerkkinä🤣🤣🤣🤣
Aivopesuidiootti. Ketään ei jumalauta kiinnosta joku vitun slummi!
- Anonyymi00012
Tulee eu päästökauppa nostaa polttoaineiden hintoja
Lausunto; mikäli oikein olen ymmärtänyt, täällä on valtavasti varakkaita ihmisiä ja tiukan linjan oikeistolaisia.
Polttoaineen hinnan ei luulisi vaikuttavan mitenkään varakkaiden ihnisten elämään. Olenko väärässä?- Anonyymi00016
Olet täysin väärässä. Jotkut joutuvat ajamaan pitkiä matkoja jolloin bensan hinta vaikuttaa.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Jotkut joutuvat ajamaan pitkiä matkoja jolloin bensan hinta vaikuttaa.
Lausunto: mutta kun kerran sitä rahaa on! Et nyt itse ymmärtänyt asian ydintä.
- Anonyymi00022
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin teillä polkupyöräkommareilla ei ole autoja. Joten se polttoaineen hinta ei (mielestänne) vaikuta teihin mitenkään. 🤭
- Anonyymi00014
Sannan hallitus melkein tuhosi Suomen. Nyt tarvitaan kaksi kokpersuhallitusta vahinkojen korjaamiseen.
Lausunto: no antaapa sitten tulla vaikka kolme samanlaista peräkkäin.
Suoraan sanoen arvelen, että sinun tilanteesi on kovasti vaikea ennen minua. Tajusin tässä juuri, että minun taloustilanteeni on koko ajan vain parantunut.- Anonyymi00023
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: no antaapa sitten tulla vaikka kolme samanlaista peräkkäin.
Suoraan sanoen arvelen, että sinun tilanteesi on kovasti vaikea ennen minua. Tajusin tässä juuri, että minun taloustilanteeni on koko ajan vain parantunut.Joten haluat siihen muutoksen?
- Anonyymi00015
Sanna halusi polttikset pois.
- Anonyymi00021
90% kansasta haluaa teloittaa Sannan!
- Anonyymi00017
Ja kun polttonesteiden hintoja tarkastellaan tilastojen perusteella, niin huomataan, että hinnat kohosivat Venäjän aloitettua laajamittaisen hyökkäyksensä Ukrainaan vuonna 2022, mikä nosti raaka-öljyn hintaa.
Oliko tämä yllättävä tieto?
https://aut.fi/markkinatilastot/hintakehitys/- Anonyymi00025
Ja hinnat laskivat nykyisen hallituksen aikana. Sota on siis ohi? 🤗
- Anonyymi00018
Juu, vieläkin odotan Harakan lupaamia rahoja tilille. Pikkuhiljaa alan jo tajuamaan, että tyypillistä demarivalehteluahan se taisikin olla. Kuten vappusatanen, ilmainfn terveystarkastus (tämä toteutui hoitoineen päivineen vain mamuille), hoitoon kahdessa viikossa... hohhoijaa. Demarisiat on vitun kovia valehtelemaan!
- Anonyymi00024
Vaikka TÄTEN hallituksessa olleet kahelit demarit kuvittelivat että Suomenhallitus vaikuttaa mailman ilmastoon. Polttoautot romuksi, turve ja öljy kieltoon
ja uuttavirtaa nussimaan - Anonyymi00026
Sanna ne nosti omilla vaatimuksillaan.
- Anonyymi00028
Tsekkaa täältä parhaat deitti- ja seuranhakupaikat! https://Milie.hoty.lat/Milie#/?/?/hp65hx4tk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 72822
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104688- 35557
- 46550
- 40545
- 29542
- 31530
- 50510
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34507- 35444